“Dövlət
və ictimai ekoloji ekspertizanın həyata keçirilməsi
Qaydası”nın təsdiq edilməsi haqqında
AZƏRBAYCAN RESPUBLİKASI
NAZİRLƏR KABİNETİNİN QƏRARI
“Ətraf mühitin
mühafizəsi haqqında” Azərbaycan Respublikasının
Qanununda dəyişikliklər edilməsi barədə”
Azərbaycan Respublikasının 2018-ci il 12 iyun tarixli 1176-VQD nömrəli
Qanununun tətbiqi haqqında” Azərbaycan Respublikası
Prezidentinin 2018-ci il 5 iyul tarixli 163 nömrəli
Fərmanının 1.1.2-ci yarımbəndinin icrasını
təmin etmək məqsədilə Azərbaycan
Respublikasının Nazirlər Kabineti qərara alır:
1. “Dövlət və
ictimai ekoloji ekspertizanın həyata keçirilməsi
Qaydası” təsdiq edilsin (əlavə olunur).
2. Bu Qərarda
dəyişiklik Azərbaycan Respublikası Prezidentinin 2002-ci il
24 avqust tarixli 772 nömrəli Fərmanı ilə təsdiq
edilmiş “İcra hakimiyyəti orqanlarının normativ hüquqi
aktlarının hazırlanması və qəbul edilməsi
qaydası haqqında Əsasnamə”nin 2.6-1-ci bəndinə
uyğun edilə bilər.[1]
Əli
ƏSƏDOV
Azərbaycan
Respublikasının Baş Naziri
Bakı şəhəri, 21 may 2020-ci il
¹ 184
|
Azərbaycan
Respublikası Nazirlər Kabinetinin 2020-ci
il 21 may tarixli 184 nömrəli Qərarı ilə təsdiq edilmişdir. |
Dövlət
və ictimai ekoloji ekspertizanın həyata keçirilməsi
QAYDASI
1.
Ümumi müddəalar
1.1. Bu Qayda “Ətraf
mühitin mühafizəsi haqqında” Azərbaycan
Respublikası Qanununun 52-ci və 58-ci maddələrinin ikinci
hissələrinə əsasən hazırlanmışdır.
1.2. Ekoloji ekspertizanın
əsas məqsədi ekoloji ekspertiza obyektlərinin ətraf
mühitə və insan sağlamlığına birbaşa
və ya dolayısilə mənfi təsirinin və onlarla
bağlı nəticələrin aşkar edilməsi,
qarşısının alınması və
proqnozlaşdırılmasından, qəbul olunan
qərarların ekoloji təhlükəsizlik dərəcəsini
və ətraf mühitin mühafizəsi üzrə
tədbirlərin səmərəsini müəyyən
etməkdən ibarətdir.
1.3. Ekoloji ekspertiza
dövlət və ictimai ekoloji ekspertiza formalarında
həyata keçirilir.
1.4. Bu Qaydada istifadə
olunan əsas anlayışlar “Ətraf mühitin
mühafizəsi haqqında” və “Ətraf mühitə
təsirin qiymətləndirilməsi haqqında” Azərbaycan
Respublikasının qanunlarında nəzərdə tutulan
mənaları ifadə edir.
2.
Dövlət ekoloji ekspertizasının həyata
keçirilməsi
2.1. Dövlət ekoloji
ekspertizası “Ətraf mühitin mühafizəsi haqqında”
Azərbaycan Respublikası Qanununun 54-cü maddəsində
göstərilən aşağıdakı obyektlərə
münasibətdə Azərbaycan Respublikası Ekologiya və
Təbii Sərvətlər Nazirliyinin tabeliyində
Dövlət Ekoloji Ekspertiza Agentliyi (bundan sonra – Agentlik)
tərəfindən həyata keçirilir:
2.1.1. ölkə və
iqtisadiyyat sahələri üzrə məhsuldar
qüvvələrin inkişafına və
yerləşdirilməsinə dair dövlət və yerli
proqramların layihələri, strateji sənədlərin
layihələrinə dair strateji ekoloji qiymətləndirmə
(bundan sonra – SEQ) sənədləri;
2.1.2. istehsal, sosial,
ticarət, ictimai iaşə və digər xidmət
obyektləri, infrastruktur obyektləri və komplekslərinin
layihələri, onların konservasiyası, ləğv
olunması, yeni texnika ilə təchizatı və
genişləndirilməsi üzrə layihələr,
texniki-iqtisadi əsaslandırılmalar (TİƏ), ətraf
mühitə təsirin qiymətləndirilməsi (bundan sonra –
ƏMTQ) və transsərhəd konteksdə ətraf
mühitə təsirin qiymətləndirilməsi
sənədləri;
2.1.3. yeni texnikanın,
texnologiyanın, materialların və maddələrin
yaradılmasına, o cümlədən idxalına və
ixracına dair sənədlər;
2.1.4. ətraf mühitin
mühafizəsi sahəsində metodiki təlimatların
və texniki normativ hüquqi aktların layihələri;
2.1.5. ərazilərin
kompleks ekoloji tədqiqat materialları, ərazilərə
xüsusi mühafizə statusunun verilməsi, ekoloji
fəlakət zonalarının və fövqəladə
ekoloji vəziyyətin elan olunmasının
əsaslandırılması sənədləri, habelə
həmin ərazilərin bərpası proqramları;
2.1.6. regionların,
ayrı-ayrı ərazilərin və təbiət
komplekslərinin ekoloji vəziyyətinə dair
sənədlər;
2.1.7. aidiyyəti
dövlət orqanlarının (qurumlarının)
qərarlarına əsasən təbiətdən (təbii
ehtiyatlardan) istifadəni nəzərdə tutan müqavilə
(kontrakt) və razılaşmaların layihələri;
2.1.8. Azərbaycan
Respublikası Nazirlər Kabinetinin müəyyən etdiyi
hallarda tikinti layihələrinin ekologiya bölməsi.
2.2. Dövlət ekoloji
ekspertizasının nəticələrinə dair rəsmi
sənəd dövlət ekoloji ekspertizasının
rəyidir.
2.3. Dövlət ekoloji
ekspertizasının obyektləri barədə ekoloji ekspertiza
rəyi olmadan sənaye və ərzaq məhsullarının
istehsalı, müvafiq işlərin, xidmətlərin
yerinə yetirilməsi və ya Azərbaycan
Respublikasının ərazisinə gətirilməsi
qadağandır.
2.4. Dövlət ekoloji
ekspertizasının obyektləri xüsusi mühafizə olunan
təbiət ərazilərinə və obyektlərinə
yaxın ərazilərlə bağlı olduqda, dövlət
ekoloji ekspertizası Azərbaycan Respublikasının Ekologiya
və Təbii Sərvətlər Nazirliyi yanında Bioloji
Müxtəlifliyin Qorunması Xidmətinin
nümayəndələrinin,
müalicə-sağlamlaşdırma yerlərinə və
kurortlara münasibətdə isə Azərbaycan
Respublikası Səhiyyə Nazirliyinin
nümayəndələrinin iştirakı ilə
aparılır.
2.5. Təsərrüfat
fəaliyyəti yerin təkindən istifadə ilə
bağlı olduqda, həmin fəaliyyətə dair
dövlət ekoloji ekspertizası “Yerin təki haqqında”
Azərbaycan Respublikası Qanununun 27-ci maddəsinə
uyğun olaraq yerin təkinin geoloji öyrənilməsi,
faydalı qazıntıların çıxarılması,
eləcə də onların çıxarılması ilə
əlaqədar olmayan məqsədlər üçün
verilən yerin təki sahələri və onlarla
əlaqədar işlər dövlət uçotuna və dövlət
qeydiyyatına alındıqdan sonra aparılır.
2.6. Dövlət ekoloji
ekspertizası həyata keçirilərkən
aşağıdakılar rəhbər tutulur:
2.6.1. Azərbaycan
Respublikasının tərəfdar çıxdığı
beynəlxalq müqavilələrdən irəli gələn
öhdəliklər;
2.6.2. ekoloji ekspertiza
obyektlərinin ətraf mühitə təsirinin kompleks
(sosial-iqtisadi, ekoloji) qiymətləndirilməsinin
nəticələri;
2.6.3. ekoloji
tarazlığın, genofondun və canlı təbiətin
müxtəlifliyinin qorunub saxlanılmasının təmin
edilməsi zərurəti;
2.6.4. dövlət ekoloji
ekspertizasının keyfiyyətinin və ekoloji ekspertiza
rəyinin tərəflərin mövqelərindən
asılılığının yolverilməzliyi;
2.6.5. dövlət ekoloji
ekspertizası metodologiyasının inkişafı və
təkmilləşdirilməsi üçün şəraitin
yaradılması zərurəti.
2.7. Sifarişçi
dövlət ekoloji ekspertizasının keçirilməsi
üçün Agentliyə “İnzibati icraat haqqında”
Azərbaycan Respublikası Qanununun 29-cu və 30-cu maddələrində
nəzərdə tutulmuş qaydada ərizə təqdim edir.
Ərizədə aşağıdakı məlumatlar
göstərilir:
2.7.1.
ərizəçinin müraciət etdiyi inzibati orqanın
adı;
2.7.2. ərizəçi
fiziki şəxs olduqda - soyadı, adı, atasının
adı, ünvanı və şəxsiyyətini təsdiq
edən sənəd haqqında məlumatlar;
2.7.3. ərizə
hüquqi şəxsin adından verildikdə - onun adı
və hüquqi ünvanı;
2.7.4. tələbin
qısa məzmunu;
2.7.5. ərizənin
tərtib edildiyi tarix və ərizəçinin imzası;
2.7.6. hüquqi
şəxsin rəhbərinin və ya nümayəndəsinin
imzası və hüquqi şəxsin möhürü;
2.7.7. ərizəyə
əlavə edilmiş sənədlərin siyahısı.
2.8.
“Lisenziyalar və icazələr haqqında” Azərbaycan
Respublikası Qanununun və bu Qaydanın 2.8-1-ci bəndinin
tələbləri nəzərə alınmaqla,
ərizəyə aşağıdakı sənədlər
əlavə edilir:[2]
2.8.1. ərizəçi
fiziki şəxs olduqda - şəxsiyyət vəsiqəsinin
surəti;
2.8.2. ərizəçi
fərdi sahibkar olduqda - şəxsiyyət vəsiqəsinin
surəti və vergi ödəyicisi kimi uçota
alınması haqqında şəhadətnamənin
surəti;
2.8.3. ərizəçi
hüquqi şəxs, xarici hüquqi şəxsin filialı,
nümayəndəliyi olduqda - hüquqi şəxslərin
dövlət reyestrindən çıxarışın
surəti və vergi ödəyicisi kimi uçota
alınması haqqında şəhadətnamənin
surəti;
2.8.4. ərizədə
qeyd olunan obyektin üzərində ərizəçinin
mülkiyyət, istifadə və ya icarə hüququnu
təsdiq edən sənədin (daşınmaz əmlakın dövlət
reyestrindən çıxarışın) surəti
(əgər obyektin dövlət ekoloji ekspertizasının
keçirilməsi istənilirsə);
2.8.5. torpaq sahəsi
üzərində mülkiyyət, istifadə və ya
icarə hüququnu təsdiq edən sənədin surəti;
2.8.6. dövlət ekoloji
ekspertizasının maliyyələşdirilməsini təsdiq
edən sənəd;
2.8.7. nəzərdə
tutulan fəaliyyət barədə məlumat (hər bir
istehsalat və xidmət sahəsi göstərilməklə);
2.8.8. istifadə olunan
avadanlıqların texniki sənədləri;
2.8.9. istehsalatda istifadə
olunan əsas və köməkçi xammal növləri
barədə məlumat;
2.8.10. istifadə olunan
enerji növləri barədə məlumat;
2.8.11.
müəssisədə su təchizatı və tullantı
sularının axıdılması barədə məlumat
(texniki şərt);
2.8.12. əmələ
gələn tullantıların idarə olunması, o
cümlədən istehsalat tullantılarının təkrar
istifadəsinin mümkünlüyü və həcmi barədə
məlumat;
2.8.13. dövlət ekoloji
ekspertizası obyektləri üçün layihə
sənədlərinin hazırlanmasına sərf olunan
maliyyə vəsaitinin məbləğinə və ya
layihənin ümumi smeta dəyərinə dair sənəd
(müqavilə);
2.8.14. ərazidə
aparılmış mühəndis-geoloji işlərin
hesabatı.
2.8-1. Dövlət ekoloji
ekspertizasının keçirilməsi üçün
zəruri olan sənədlərin və ya məlumatların
Elektron Hökumət İnformasiya Sistemi vasitəsilə müvafiq
dövlət orqanından (qurumundan) əldə edilməsi
mümkün olduqda, həmin sənədlər və ya
məlumatlar sifarişçidən tələb edilmir.
Belə sənədlərin və ya məlumatların Elektron
Hökumət İnformasiya Sistemi vasitəsilə əldə
edilməsi mümkün olmadığı hallarda onların
təqdim edilməsi sifarişçinin razılığı
ilə sorğu əsasında müvafiq dövlət
orqanından (qurumundan) tələb olunur və ya
sifarişçi tərəfindən təmin edilir.[3]
2.9. Dövlət ekoloji
ekspertizası ƏMTQ sənədlərinə və tikinti
layihəsinin ekologiya bölməsinə münasibətdə
həyata keçirildikdə, bu Qaydanın 2.8.2-2.8.10-cu
yarımbəndlərində nəzərdə tutulan
sənədlərin və məlumatların təqdim
edilməsi tələb olunmur.
2.10. Sifarişçi
tərəfindən ərizə şəxsən təqdim
olunur və ya poçt rabitəsi vasitəsilə
göndərilir.
2.11. Sifarişçi
tərəfindən təqdim olunmuş ərizə
“İnzibati icraat haqqında” Azərbaycan Respublikası
Qanununun 31-ci maddəsinə uyğun olaraq Agentlikdə
baxılaraq qeydiyyata alınır.
2.12. Agentlik
sifarişçinin təqdim etdiyi ərizənin və ona
əlavə edilmiş sənədlərin (bu Qaydanın
2.8-1-ci bəndinin tələbləri nəzərə
alınmaqla) bu Qaydanın 2.7-ci və 2.8-ci
bəndlərinin tələblərinə uyğunluğunu
yoxlayır. Təqdim edilmiş sənədlər bu Qaydaya
uyğun olduqda dövlət ekoloji ekspertizası rəyinin
verilməsi üçün müddətin axımı
başlanır. Ərizədə və ona əlavə
edilmiş sənədlərdə aradan qaldırılması
mümkün olan və dövlət ekoloji ekspertizası
rəyinin verilməsindən imtinaya səbəb olmayan
çatışmazlıqlar aşkar edildikdə,
ərizənin qeydiyyata alındığı tarixdən 5
(beş) iş günündən gec olmayaraq Agentlik
bütün çatışmazlıqlar barədə (bu Qaydanın
2.8-1-ci bəndinin tələbləri nəzərə
alınmaqla) ərizəçiyə məlumat verir. [4]
2.13. Sifarişçi
həmin çatışmazlıqları məlumatı
aldığı tarixdən ən geci 10 (on) iş günü
müddətində aradan qaldırmalıdır. Bu zaman dövlət
ekoloji ekspertizası rəyinin verilməsi ilə bağlı
müddətin axımı dayandırılır.
Çatışmazlıqların aradan qaldırılması
barədə ərizəçinin təkrar
müraciətindən sonra müddətin axımı
bərpa olunur.
2.14. Sifarişçi
ərizədə və ona əlavə edilmiş
sənədlərdə aşkar olunmuş
çatışmazlıqları bu Qaydanın 2.13-cü
bəndində göstərilən müddətdə aradan
qaldırmadıqda, Agentlik ərizənin baxılmamış
saxlanılması haqqında inzibati akt qəbul edir və bu
barədə məlumatı 2 (iki) iş günü
müddətində sifarişçiyə təqdim edir və
ya sifarişli poçt vasitəsilə göndərir.
2.15. Bu Qaydanın
2.14-cü bəndində göstərilən halda
sifarişçi aşkar olunmuş
çatışmazlıqları aradan qaldırdıqdan sonra
dövlət ekoloji ekspertizası rəyinin alınması
üçün təkrar ərizə ilə Agentliyə
müraciət edə bilər.
2.16. “Ətraf mühitin
mühafizəsi haqqında” Azərbaycan Respublikası Qanununun
55-ci maddəsinə əsasən dövlət ekoloji
ekspertizasının həyata keçirilməsi ilə bağlı
sifarişçinin və planlaşdırıcı orqanın
vəzifələri aşağıdakılardır:
2.16.1. dövlət ekoloji
ekspertizasının obyektlərinə dair sənədləri
“Ətraf mühitin mühafizəsi haqqında” və
“Ətraf mühitə təsirin qiymətləndirilməsi
haqqında” Azərbaycan Respublikasının qanunlarına
uyğun olaraq tərtib etmək və vaxtında dövlət
ekoloji ekspertizasına təqdim etmək;
2.16.2. dövlət ekoloji
ekspertizasının həyata keçirilməsi
üçün zəruri olan əlavə məlumatları
Agentliyə təqdim etmək;
2.16.3. dövlət ekoloji
ekspertizasının həyata keçirilməsini “Ətraf
mühitin mühafizəsi haqqında” Azərbaycan
Respublikasının Qanunu ilə müəyyən edilən
qaydada maliyyələşdirmək;
2.16.4. dövlət ekoloji
ekspertizasının həyata keçirilməsi zamanı elmi
tədqiqat və axtarış işlərinin (əlavə
axtarışlar, nəzarət ölçmələri,
sınaq nümunələrinin götürülməsi,
analizi və s.) aparılması tələb olunduqda, həmin
işləri maliyyələşdirmək və onların
həyata keçirilməsini təmin etmək.
2.17. Dövlət ekoloji
ekspertizası obyektlərinin ekoloji ekspertizası 30 (otuz)
gün müddətində (bu Qaydanın 2.18-ci və 2.19-cu
bəndlərində nəzərdə tutulan hallar istisna olmaqla)
həyata keçirilir.
2.18. İrihəcmli və
mürəkkəb dövlət ekoloji ekspertizası
obyektlərinin dövlət ekoloji ekspertizasının
həyata keçirilməsi üçün Agentlik,
transsərhəd təsirə malik olan ekoloji ekspertiza
obyektlərinin dövlət ekoloji ekspertizasının
həyata keçirilməsi üçün isə
Azərbaycan Respublikasının Ekologiya və Təbii
Sərvətlər Nazirliyi (bundan sonra – Nazirlik)
tərəfindən ekspert komissiyası təşkil olunur.
Hər iki halda dövlət ekoloji ekspertizasının
həyata keçirilməsi 30 (otuz) gün uzadıla bilər.
2.19. Dövlət ekoloji
ekspertizası obyektlərinin realizəsi zamanı onların
transsərhəd təsiri müəyyən edildikdə, Nazirlik ekspert
komissiyasının fəaliyyətinə Azərbaycan
Respublikasının
Xarici İşlər Nazirliyi ilə razılaşdırmaqla,
maraqlı ölkələrin mütəxəssislərini
və beynəlxalq ekspertləri cəlb edir. Bu halda
dövlət ekoloji ekspertizasının həyata keçirilməsi
30 (otuz) gün uzadıla bilər.
2.20. ƏMTQ və strateji ekoloji
qiymətləndirmə SEQ sənədlərinə
münasibətdə dövlət ekoloji ekspertizasının
keçirilməsi müddəti 90 (doxsan) gündən
çox ola bilməz.
2.21. Sifarişçi
Azərbaycan Respublikası Nazirlər Kabinetinin 2023-cü il 10 yanvar tarixli 3 nömrəli
Qərarı ilə təsdiq
edilmiş “Dövlət ekoloji ekspertizasının maliyyələşdirilməsi Qaydası” ilə
müəyyən olunmuş haqqı Agentliyin xüsusi
hesabına köçürür. [5]
2.22. Dövlət ekoloji
ekspertizası işlərinin dəyəri ödənildiyi
və vəsaitin köçürülməsi barədə
maliyyə sənədlərinin surətləri Agentliyə
təqdim edildiyi halda sənədlər (materiallar)
dövlət ekoloji ekspertizasına qəbul olunmuş
sayılır.
2.23. Dövlət ekoloji
ekspertizasının obyektləri üzrə layihənin
hazırlanmasına sərf olunan maliyyə vəsaitinin
məbləğinə və ya layihənin ümumi smeta
dəyərinə dair sənəd (müqavilə)
dövlət ekoloji ekspertizasının
maliyyələşdirilməsi üçün
əsasdır.
2.24. Ekspertiza haqqı
ödənilmiş və çatışmazlıqların
aradan qaldırılması üçün geri qaytarılan
dövlət ekoloji ekspertizası obyektləri üzrə
sənədlərə münasibətdə təkrar
müraciət olunduqda, yenidən ekspertiza haqqının
ödənilməsi tələb olunmur.
2.25. Agentlik ekoloji ekspertiza
obyekti üzrə layihələrin həyata
keçirilməsinin mümkünlüyü və ətraf
mühitə təsirlərin yol verilə bilən həddi
barədə əsaslı nəticələrdən ibarət
dövlət ekoloji ekspertizası rəyi verir. Dövlət ekoloji ekspertizası
rəyinin verilməsinə görə “Dövlət rüsumu
haqqında” Azərbaycan Respublikasının Qanunu ilə
müəyyən edilmiş məbləğdə
dövlət rüsumu tutulur.[6]
2.26. Dövlət ekoloji
ekspertizasının rəyində aşağıdakılar
göstərilir:
2.26.1. Agentliyin adı
və ünvanı;
2.26.2. dövlət ekoloji
ekspertizası rəyinin verilməsi tarixi və qeydiyyat
nömrəsi;
2.26.3. dövlət ekoloji
ekspertizasının rəyini alan sifarişçi
barədə məlumatlar (hüquqi şəxsin, xarici
hüquqi şəxsin filialının və
nümayəndəliyinin adı və hüquqi ünvanı,
fərdi sahibkarın soyadı, adı, atasının adı,
fərdi identifikasiya nömrəsi, fəaliyyət
göstərdiyi ünvan, vergi ödəyicisinin
eyniləşdirmə nömrəsi);
2.26.4. dövlət ekoloji
ekspertizası rəyinin qüvvədəolma müddəti
(başlama və başaçatma tarixləri
göstərilməklə);
2.26.5. dövlət ekoloji
ekspertizası rəyi verilən dövlət ekoloji
ekspertizasının obyekti və fəaliyyət növü.
2.27. Dövlət ekoloji
ekspertizasının rəyi “Lisenziyalar və icazələr
haqqında” Azərbaycan Respublikasının Qanunu ilə
müəyyən edilmiş qaydada 5 (beş) il müddətinə
verilir.
2.28. Agentlik “Lisenziyalar
və icazələr haqqında” Azərbaycan
Respublikasının Qanununa uyğun olaraq dövlət ekoloji
ekspertizası rəyinin reyestrinin aparılmasını,
rəsmi internet səhifəsində yerləşdirilməsini
və yeniləndiyi gün reyestrdə qeydə
alınmasını, habelə sifarişçiyə və
aidiyyəti dövlət orqanlarına göndərilməsini
təmin edir. Reyestrdə bu Qaydanın 2.26.1-2.26.5-ci
yarımbəndlərində göstərilənlərlə
yanaşı, aşağıdakı məlumatlar da öz
əksini tapmalıdır:
2.28.1. yenidən
rəsmiləşdirilmiş dövlət ekoloji ekspertizası
rəyinin verildiyi tarix və qeydiyyat nömrəsi;
2.28.2. dövlət ekoloji
ekspertizası rəyinin dublikatının verildiyi tarix və
qeydiyyat nömrəsi;
2.28.3. dövlət ekoloji
ekspertizası rəyinin dayandırılması və bərpa
edilməsi haqqında inzibati aktın tarixi və
nömrəsi (dayandırılmanın və bərpanın əsasları
göstərilməklə);
2.28.4. dövlət ekoloji
ekspertizası rəyinin ləğvi haqqında inzibati
aktın tarixi və nömrəsi (ləğvetmənin
əsasları göstərilməklə, “Lisenziyalar və icazələr
haqqında” Azərbaycan Respublikası Qanununun 26.1.5-ci
maddəsinə uyğun olaraq məhkəmə qərarı
olduqda, qərarın tarixi və onu qəbul edən
məhkəmənin adı).
2.29. Dövlət ekoloji
ekspertizası rəyinin ləğvi, bərpası,
dayandırılması və dublikatının verilməsi
“Lisenziyalar və icazələr haqqında” Azərbaycan
Respublikasının Qanunu ilə müəyyən edilmiş
qaydada həyata keçirilir.
2.30. Dövlət ekoloji
ekspertizasının rəyi aşağıdakı hallarda
“Lisenziyalar və icazələr haqqında” Azərbaycan
Respublikası Qanununun 23-cü maddəsi ilə müəyyən
edilmiş qaydada yenidən rəsmiləşdirilir:
2.30.1. dövlət ekoloji
ekspertizasının rəyini almış sifarişçi
olan hüquqi şəxs yenidən təşkil edildikdə;
2.30.2. dövlət ekoloji
ekspertizasının rəyini almış sifarişçi
olan hüquqi şəxsin, xarici hüquqi şəxsin
filialının, nümayəndəliyinin adı və ya hüquqi
ünvanı dəyişdikdə;
2.30.3. şəxsin
soyadı, adı, atasının adı dəyişdikdə;
2.30.4. ekoloji ekspertiza
sənədlərində dəyişikliklər edildikdə;
2.30.5. ətraf mühitin
mühafizəsi sahəsində normativ və texniki normativ
hüquqi aktlarla müəyyən edilmiş ekoloji
tələblər dəyişdikdə;
2.30.6. rəyin
qüvvədəolma müddəti başa çatdıqda.
3.
İctimai ekoloji ekspertizanın təşkili və həyata
keçirilməsi
3.1. İctimai ekoloji
ekspertiza dövlət ekoloji ekspertizasının həyata
keçirilməsindən asılı olmayaraq, ictimai ekoloji
ekspertizanın təşkilatçılarının
təşəbbüsü ilə təşkil olunur və
həyata keçirilir.
3.2. İctimai ekoloji
ekspertiza fiziki şəxslər, qeyri-hökumət
təşkilatları, vətəndaşların
təşəbbüs qrupları və
bələdiyyələrin məhəllə komitələri
(bundan sonra – ictimai ekoloji ekspertizanın
təşkilatçıları) tərəfindən
“Ətraf mühitin mühafizəsi haqqında” Azərbaycan
Respublikası Qanununun və bu Qaydanın tələbləri
nəzərə alınmaqla aparılır.
3.3. İctimai ekoloji
ekspertiza ictimaiyyətlə
məsləhətləşmələrin keçirilməsi
və vətəndaşların
məlumatlandırılması məqsədilə aidiyyəti
dövlət orqanlarının (qurumlarının)
səlahiyyətli nümayəndələrinin,
vətəndaş cəmiyyəti institutlarının,
mütəxəssislərin və ekspertlərin
iştirakı ilə aparılır.
3.4. İctimai ekoloji
ekspertizanın təşkilatçıları ekoloji
ekspertizanın keçirilməsi vaxtı və
müddəti, rəy, irad və təkliflərin təqdim
olunması qaydası, onlara baxılması və
nəticələrin açıqlanacağı
müddətlər barədə məlumatları mediada
yerləşdirirlər. [7]
3.5. İctimai ekoloji
ekspertizanın təşkilatçıları ekoloji ekspertiza obyektinə dair verilən
rəy, irad və təkliflərlə digər
istifadəçilərin tanış olması
üçün imkan yaradırlar.
3.6. Aidiyyəti
dövlət orqanlarının (qurumlarının),
vətəndaş cəmiyyəti institutlarının və
ayrı-ayrı vətəndaşların təklifi və ya
təşəbbüsü əsasında ictimai ekoloji
ekspertizanın təşkilatçıları ekoloji ekspertiza obyektinə dair
ictimai ekoloji ekspertizanı “İctimai
iştirakçılıq haqqında” Azərbaycan
Respublikası Qanununun tələblərinə uyğun olaraq
həyata keçirə bilərlər. Bu halda ictimai ekoloji
ekspertizanın təşkilatçıları ictimai dinləmə və
müzakirənin vaxtı, müddəti, mövzusu,
keçiriləcəyi yer, keçirilməsi qaydası və
nəticələrin açıqlanacağı
müddətlər barədə məlumatları mediada
yayırlar. Belə müzakirədə aidiyyəti
dövlət orqanlarının (qurumlarının) və
bələdiyyələrin səlahiyyətli
nümayəndələrinin, mütəxəssislərin
və ekspertlərin iştirakının təmin edilməsi
məqsədilə ictimai ekoloji ekspertizanın
təşkilatçıları tərəfindən
yığıncağın keçirilməsi vaxtı və
yeri göstərilməklə rəsmi dəvət
göndərilir. [8]
3.7. İctimai ekoloji
ekspertizanın təşkilatçılarının
vəzifələri aşağıdakılardır:
3.7.1. ictimai ekoloji
ekspertizanın həyata keçirilməsi zamanı “Ətraf
mühitin mühafizəsi haqqında” Azərbaycan
Respublikası Qanununun tələblərinə riayət
etmək;
3.7.2. ictimai ekoloji
ekspertizanın nəticələri barədə Agentliyə,
yerli icra hakimiyyəti orqanına, bələdiyyəyə,
planlaşdırıcı orqana və sifarişçiyə
məlumat vermək.
3.8. İctimai ekoloji
ekspertizanın təşkilatçıları
aşağıdakı hüquqlara malikdirlər:
3.8.1.
sifarişçidən ekoloji ekspertizanın obyektinə dair
sənədləri tam həcmdə almaq;
3.8.2. ekoloji ekspertizanın
keçirilməsinə dair tələbləri
müəyyən edən normativ hüquqi aktlarla və texniki
normativ hüquqi aktlarla tanış olmaq;
3.8.3. ekoloji
cəhətdən zərərli obyektlərin
yerləşdirilməsinə, tikintisinə və
istismarına dair qərarların ləğv edilməsi,
onların fəaliyyətinin məhdudlaşdırılması,
dayandırılması və ya dəyişdirilməsi
barədə aidiyyəti qurumlara müraciətlər
etmək.
3.9. İctimai ekoloji
ekspertiza dövlət ekoloji ekspertizasından əvvəl
və ya onunla eyni vaxta keçirilir.
3.10. İctimai ekoloji
ekspertizanın təşkilatçıları Agentliyi, yerli
icra hakimiyyəti orqanını və bələdiyyəni
ictimai ekoloji ekspertizanın keçirilməsinə 5 (beş)
gün qalmış ekoloji ekspertizanın keçirilməsi
yeri və vaxtı barədə yazılı
məlumatlandırmalıdırlar.
3.11. İctimai ekoloji
ekspertiza açıq
keçirilir. Fəaliyyət qabiliyyətinə malik
istənilən vətəndaş və vətəndaş
cəmiyyəti institutları ictimai ekoloji ekspertizanın
keçirilməsində iştirak edə və müzakirə olunan
məsələlər barədə öz
mülahizələrini bildirə bilərlər.
3.12. Ekoloji ekspertiza
obyektləri “Dövlət sirri haqqında” Azərbaycan
Respublikasının Qanununa uyğun olaraq dövlət sirri
təşkil edən məlumatlara və ya qanunla qorunan
digər məlumatlara aid edildikdə, ictimai ekoloji
ekspertizanın keçirilməsinə yol verilmir və bu
barədə Agentlik tərəfindən ictimai ekoloji
ekspertizanın təşkilatçılarına ictimai ekoloji
ekspertizanın keçirilməsinə 3 (üç) gün
qalmış yazılı məlumat verilir.
3.13. İctimai ekoloji
ekspertizanın təşkilatçıları ictimai ekoloji
ekspertizanın keçirilməsi zamanı vətəndaş
cəmiyyəti institutlarının, mütəxəssislərin
və ekspertlərin ekoloji ekspertiza obyektinə dair
əsaslandırılmış rəy, irad və
təkliflərini müzakirə edir və onların
əsasında ictimai ekoloji ekspertizanın rəyini
hazırlayır.
3.14. İctimai ekoloji
ekspertizanın rəyi onun təşkilatçıları
tərəfindən ən geci 3 (üç) iş
günü müddətində Agentliyə, yerli icra
hakimiyyəti orqanına, bələdiyyəyə,
planlaşdırıcı orqana və sifarişçiyə
təqdim edilir, habelə media ilə ictimaiyyətə
çatdırılır. [9]
3.15. İctimai ekoloji
ekspertizanın rəyi tövsiyə xarakteri daşıyır
və ictimai ekoloji ekspertizanın nəticələrinə
dair sənəddir.
3.16. Agentlik ictimai ekoloji
ekspertizanın rəyinə “Vətəndaşların
müraciətləri haqqında” Azərbaycan
Respublikasının Qanununa uyğun olaraq baxır və
ətraf mühitə təsirlərin yol verilə bilən
həddi barədə əsaslı nəticələrdən
ibarət ictimai ekoloji ekspertiza rəyi dövlət ekoloji
ekspertizası zamanı nəzərə alınır.
İSTİFADƏ
OLUNMUŞ MƏNBƏ SƏNƏDLƏRİNİN
SİYAHISI
1. 18 may 2022-ci il tarixli 190 nömrəli
Azərbaycan Respublikası Nazirlər Kabinetinin Qərarı (“Xalq” qəzeti, 20 may
2022-ci il, ¹ 105, Azərbaycan Respublikasının
Qanunvericilik Toplusu, 2022-ci il, ¹ 5, maddə 552)
2.
11 yanvar
2023-cü il tarixli 5 nömrəli
Azərbaycan Respublikası Nazirlər Kabinetinin Qərarı (Azərbaycan
Respublikası Nazirlər
Kabinetinin rəsmi internet saytı, 12 yanvar 2023-cü il, “Xalq”
qəzeti, 13 yanvar 2023-cü il, ¹ 7)
3.
10 oktyabr
2023-cü il tarixli 363 nömrəli Azərbaycan
Respublikası Nazirlər Kabinetinin Qərarı
(Azərbaycan Dövlət İnformasiya Agentliyinin (AZƏRTAC-ın) rəsmi internet saytı, 11 oktyabr 2023-cü il, “Xalq” qəzeti, 12 oktyabr 2023-cü il, ¹ 222,
Azərbaycan Respublikasının Qanunvericilik Toplusu, 2023-cü
il, ¹ 10, maddə 1443)
4.
30 dekabr 2023-cü il tarixli 509
nömrəli Azərbaycan Respublikası Nazirlər Kabinetinin
Qərarı (Azərbaycan Dövlət İnformasiya
Agentliyinin (AZƏRTAC-ın) rəsmi internet saytı, 8 yanvar
2024-cü il, “Xalq” qəzeti, 9 yanvar 2024-cü il, ¹ 2,
Azərbaycan Respublikasının Qanunvericilik Toplusu, 2023-cü
il, ¹ 12, II kitab, maddə 1844)
5.
2 aprel
2024-cü il tarixli 188
nömrəli Azərbaycan Respublikası
Nazirlər Kabinetinin Qərarı (Azərbaycan Dövlət
İnformasiya Agentliyinin (AZƏRTAC-ın) rəsmi internet
saytı, 3 aprel 2024-cü il, “Xalq” qəzeti, 6
aprel 2024-ci il, ¹ 71, Azərbaycan
Respublikasının Qanunvericilik Toplusu, 2024-cü il, ¹ 4,
maddə 441)
QƏRARA
EDİLMİŞ DƏYİŞİKLİK VƏ
ƏLAVƏLƏRİN SİYAHISI
[1]
2 aprel 2024-cü il tarixli 188
nömrəli Azərbaycan Respublikası Nazirlər
Kabinetinin Qərarı (Azərbaycan Dövlət
İnformasiya Agentliyinin (AZƏRTAC-ın) rəsmi internet
saytı, 3 aprel 2024-cü il, “Xalq” qəzeti, 6
aprel 2024-ci il, ¹ 71, Azərbaycan
Respublikasının Qanunvericilik Toplusu, 2024-cü il, ¹ 4,
maddə 441) ilə 2-ci hissə ləğv edilmişdir.
[2] 30 dekabr 2023-cü il tarixli 509
nömrəli
Azərbaycan Respublikası Nazirlər Kabinetinin Qərarı
(Azərbaycan Dövlət İnformasiya Agentliyinin
(AZƏRTAC-ın) rəsmi internet saytı, 8 yanvar 2024-cü
il, “Xalq” qəzeti, 9 yanvar 2024-cü il, ¹ 2,
Azərbaycan Respublikasının Qanunvericilik Toplusu, 2023-cü
il, ¹ 12, II kitab, maddə 1844) ilə “Dövlət
və ictimai ekoloji ekspertizanın həyata keçirilməsi
Qaydası”nın 2.8-ci bəndi yeni redaksiyada verilmişdir.
əvvəlki redaksiyada
deyilirdi:
2.8.
Ərizəyə “Lisenziyalar və icazələr haqqında”
Azərbaycan Respublikası Qanununun 18.2-ci maddəsində
göstərilən sənədlər əlavə edilir. Bu
sənədlər barədə məlumat əldə etmək
üçün dövlət orqanlarının və
digər qurumların elektron informasiya ehtiyatlarından
(məlumat bazaları, məlumat-axtarış sistemləri,
reyestrlər və digər informasiya resursları) istifadə
edilir. Agentlik özü həmin sənədlər
barədə məlumatları elektron informasiya
ehtiyatlarından əldə edə bilmədikdə,
ərizəçidən aşağıdakı
sənədlərin ərizəyə əlavə edilməsi
tələb olunur:
[3] 30 dekabr 2023-cü il tarixli 509
nömrəli
Azərbaycan Respublikası Nazirlər Kabinetinin Qərarı
(Azərbaycan Dövlət İnformasiya Agentliyinin
(AZƏRTAC-ın) rəsmi internet saytı, 8 yanvar 2024-cü
il, “Xalq” qəzeti, 9 yanvar 2024-cü il, ¹ 2,
Azərbaycan Respublikasının Qanunvericilik Toplusu, 2023-cü
il, ¹ 12, II kitab, maddə 1844) ilə “Dövlət
və ictimai ekoloji ekspertizanın həyata keçirilməsi
Qaydası”na yeni məzmunda 2.8-1-ci bəndi əlavə
edilmişdir.
[4] 30 dekabr 2023-cü il tarixli 509
nömrəli
Azərbaycan Respublikası Nazirlər Kabinetinin Qərarı
(Azərbaycan Dövlət İnformasiya Agentliyinin
(AZƏRTAC-ın) rəsmi internet saytı, 8 yanvar 2024-cü
il, “Xalq” qəzeti, 9 yanvar 2024-cü il, ¹ 2,
Azərbaycan Respublikasının Qanunvericilik Toplusu, 2023-cü
il, ¹ 12, II kitab, maddə 1844) ilə “Dövlət
və ictimai ekoloji ekspertizanın həyata keçirilməsi
Qaydası”nın 2.12-ci bəndin birinci cümləyə “sənədlərin”
sözündən sonra “(bu Qaydanın 2.8-1-ci bəndinin
tələbləri nəzərə alınmaqla)”
sözləri əlavə edilmişdir və üçüncü
cümləyə “barədə” sözündən sonra
“(bu Qaydanın 2.8-1-ci bəndinin tələbləri
nəzərə alınmaqla)” sözləri əlavə
edilmişdir.
[5] 11 yanvar 2023-cü il tarixli 5 nömrəli Azərbaycan
Respublikası Nazirlər Kabinetinin Qərarı (Azərbaycan
Respublikası
Nazirlər Kabinetinin rəsmi internet saytı, 12 yanvar
2023-cü il, “Xalq” qəzeti, 13 yanvar 2023-cü il, ¹ 7) ilə “Dövlət və ictimai ekoloji ekspertizanın həyata keçirilməsi
Qaydası”nın 2.21-ci
bəndində “2001-ci il 22 fevral tarixli 41 nömrəli Qərarı ilə
təsdiq edilmiş “Azərbaycan
Respublikasında
dövlət ekoloji ekspertizasının
maliyyələşdirilməsi
Qaydası” sözləri
“2023-cü il 10 yanvar tarixli 3 nömrəli Qərarı ilə təsdiq edilmiş “Dövlət ekoloji ekspertizasının
maliyyələşdirilməsi
Qaydası” sözləri
ilə əvəz edilmişdir.
[6] 18 may 2022-ci il tarixli 190 nömrəli Azərbaycan Respublikası Nazirlər Kabinetinin
Qərarı (“Xalq” qəzeti, 20
may 2022-ci il, ¹ 105,
Azərbaycan Respublikasının Qanunvericilik Toplusu, 2022-ci il, ¹
5, maddə 552) ilə “Dövlət və ictimai ekoloji
ekspertizanın həyata keçirilməsi Qaydası”nın
2.25-ci bəndinə yeni məzmunda ikinci cümlə
əlavə edilmişdir.
[7] 10 oktyabr 2023-cü il tarixli 363 nömrəli Azərbaycan
Respublikası Nazirlər Kabinetinin Qərarı
(Azərbaycan Dövlət
İnformasiya Agentliyinin (AZƏRTAC-ın)
rəsmi internet saytı, 11 oktyabr 2023-cü il, “Xalq” qəzeti, 12 oktyabr 2023-cü il, ¹ 222,
Azərbaycan Respublikasının Qanunvericilik Toplusu, 2023-cü
il, ¹ 10, maddə 1443)
ilə “Dövlət və
ictimai ekoloji ekspertizanın həyata keçirilməsi
Qaydası”nın 3.4-cü bəndində “kütləvi
informasiya vasitələrində” sözləri “mediada”
sözü ilə əvəz edilmişdir.
[8] 10 oktyabr 2023-cü il tarixli 363 nömrəli Azərbaycan
Respublikası Nazirlər Kabinetinin Qərarı
(Azərbaycan Dövlət
İnformasiya Agentliyinin (AZƏRTAC-ın)
rəsmi internet saytı, 11 oktyabr 2023-cü il, “Xalq” qəzeti, 12 oktyabr 2023-cü il, ¹ 222,
Azərbaycan Respublikasının Qanunvericilik Toplusu, 2023-cü
il, ¹ 10, maddə 1443)
ilə “Dövlət və
ictimai ekoloji ekspertizanın həyata keçirilməsi
Qaydası”nın 3.6-cı bəndin ikinci cümləsində
“kütləvi informasiya vasitələri ilə”
sözləri “mediada” sözü ilə əvəz edilmişdir.
[9] 10 oktyabr 2023-cü il tarixli 363 nömrəli Azərbaycan
Respublikası Nazirlər Kabinetinin Qərarı
(Azərbaycan Dövlət
İnformasiya Agentliyinin (AZƏRTAC-ın)
rəsmi internet saytı, 11 oktyabr 2023-cü il, “Xalq” qəzeti, 12 oktyabr 2023-cü il, ¹ 222,
Azərbaycan Respublikasının Qanunvericilik Toplusu, 2023-cü
il, ¹ 10, maddə 1443)
ilə “Dövlət və
ictimai ekoloji ekspertizanın həyata keçirilməsi
Qaydası”nın 3.14-cü bəndində “kütləvi
informasiya vasitələri” sözləri “media”
sözü ilə əvəz edilmişdir.