“Azərbaycan
Respublikasında təhsilin inkişafı üzrə Dövlət
Strategiyası”nın həyata keçirilməsi ilə
bağlı Fəaliyyət Planı”nın təsdiq edilməsi
haqqında
AZƏRBAYCAN
RESPUBLİKASI PREZİDENTİNİN SƏRƏNCAMI
“Azərbaycan
Respublikasında təhsilin inkişafı üzrə Dövlət
Strategiyası”nın təsdiq edilməsi haqqında” Azərbaycan
Respublikası Prezidentinin 2013-cü il 24 oktyabr tarixli 13 nömrəli
Sərəncamının 2.1-ci bəndinin icrasını təmin
etmək məqsədi ilə, Azərbaycan Respublikası
Konstitusiyasının 109-cu maddəsinin 32-ci bəndini rəhbər
tutaraq qərara alıram:
1. “Azərbaycan
Respublikasında təhsilin inkişafı üzrə Dövlət
Strategiyası”nın həyata keçirilməsi ilə
bağlı Fəaliyyət Planı” təsdiq edilsin (əlavə
olunur).
2. Azərbaycan Respublikasının Nazirlər
Kabineti bu Sərəncamdan irəli gələn məsələləri
həll etsin.
İlham
ƏLİYEV,
Azərbaycan
Respublikasının Prezidenti
Bakı şəhəri, 19 yanvar 2015-ci
il
¹ 995
|
Azərbaycan Respublikası Prezidentinin 2015-ci il 19 yanvar tarixli 995 nömrəli Sərəncamı ilə TƏSDİQ EDİLMİŞDİR |
“Azərbaycan Respublikasında təhsilin
inkişafı üzrə Dövlət Strategiyası”nın həyata
keçirilməsi ilə bağlı
FƏALİYYƏT PLANI[1]
Strateji
hədəflər |
Tədbirlər |
Tədbirin
həyata keçirilməsi üçün zəruri
əsaslar |
İcra
müddəti (illər üzrə) |
İcraçılar |
||||||
1.
Səriştəyə əsaslanan
şəxsiyyətyönlü təhsilin məzmununun
yaradılması |
||||||||||
1.1. Uşaqların erkən yaş
dövründə inkişafının səmərəli
təhsil modelinə əsaslanan standartlarının və
kurikulumların hazırlanması |
1.1.1. məktəbəqədər təhsil
üzrə milli məzmun standartlarının
hazırlanması və ekspertizası |
|
2015 |
Təhsil Nazirliyi |
||||||
1.1.2. məktəbəqədər
təhsil üzrə milli məzmun standartlarının
təsdiqi |
|
2015 |
Nazirlər Kabineti |
|||||||
1.1.3. məktəbəqədər
təhsil üzrə nümunəvi kurikulumların (o
cümlədən məktəbə hazırlıq
kurikulumunun) hazırlanması |
|
2015 |
Təhsil Nazirliyi |
|||||||
1.1.4. məktəbəqədər
təhsil üzrə nümunəvi kurikulumlara dair
təlimlərin təşkili, kurikulumların tətbiqi |
milli məzmun standartlarının
Nazirlər Kabineti tərəfindən təsdiqi, kurikulumların
tətbiqi üçün maliyyə vəsaitinin
ayrılması |
2016 |
Təhsil Nazirliyi, yerli icra
hakimiyyəti orqanları |
|||||||
1.1.5. “Səriştəli
valideynlər” televiziya proqramının hazırlanması
və həyata keçirilməsi |
maliyyə vəsaitinin ayrılması |
2015-ci
ildən başlayaraq |
Elm və
Təhsil Nazirliyi[2] |
|||||||
1.2. Səriştə əsaslı
ümumi təhsil standartlarının və
kurikulumlarının hazırlanması |
1.2.1. 12 illik ümumi təhsilin milli
məzmun və qiymətləndirilmə standartlarının
hazırlanması və ekspertizası |
|
2015–2016 |
Təhsil Nazirliyi |
||||||
1.2.2. 12 illik ümumi təhsilin milli
məzmun və qiymətləndirilmə standartlarının
təsdiqi |
12 illik ümumi təhsilə
keçidi təmin etmək məqsədi ilə müvafiq
qanunvericilik aktlarında dəyişikliklərin edilməsi |
2016 |
Nazirlər Kabineti |
|||||||
1.2.3. 12 illik ümumi təhsilin
səviyyələri üzrə nümunəvi fənn
kurikulumlarının hazırlanması |
|
2016-2017 |
Təhsil Nazirliyi |
|||||||
1.2.4. 12 illik ümumi təhsilin
nümunəvi kurikulumları üzrə təlimlərin
təşkili, kurikulumların tətbiqi |
milli məzmun standartlarının Nazirlər
Kabineti tərəfindən təsdiqi, kurikulumların
tətbiqi üçün maliyyə vəsaitinin
ayrılması |
2017-2021 |
Təhsil Nazirliyi |
|||||||
1.2.5. dərslik hazırlığı
sahəsində yeni qaydaların hazırlanması |
|
2016-2017 |
Təhsil Nazirliyi, Dövlət
İmtahan Mərkəzi |
|||||||
1.2.6. dərslik hazırlığı
sahəsində yeni qaydaların təsdiqi |
|
2017 |
Nazirlər Kabineti |
|||||||
1.2.7. dərslik hazırlığı
sahəsində yeni qaydaların tətbiqi |
dərslik hazırlığı
sahəsində yeni qaydaların təsdiqi, maliyyə
vəsaitinin ayrılması |
2017 |
Təhsil Nazirliyi |
|||||||
1.3. Şəxsiyyətin, cəmiyyətin
və dövlətin maraqları baxımından istedadın
erkən yaşdan aşkar olunması, inkişafı və
dəstəklənməsi üzrə sistemin
yaradılması |
1.3.1. istedadlı uşaq və
gənclərin inkişafı üzrə dövlət
proqramının hazırlanması, təsdiqi və
həyata keçirilməsi |
istedadlı uşaq və
gənclərin inkişafı üzrə dövlət
proqramının təsdiqi, maliyyə vəsaitinin
ayrılması |
2016–2024 |
Nazirlər Kabineti, Elm və Təhsil
Nazirliyi, İqtisadiyyat |
||||||
1.4. Sağlamlıq imkanları
məhdud şəxslərin həyata və təhsil
mühitinə inteqrasiyasını təmin edən
inklüziv təlim metodologiyasının yaradılması |
1.4.1. sağlamlıq imkanları
məhdud şəxslərin inkişafı və inklüziv
təhsili üzrə dövlət proqramının
hazırlanması, təsdiqi və həyata
keçirilməsi |
sağlamlıq imkanları məhdud
şəxslərin inkişafı və inklüziv
təhsili üzrə dövlət proqramının
təsdiqi, maliyyə vəsaitinin ayrılması |
2015–2023 |
Nazirlər Kabineti, Elm və Təhsil
Nazirliyi, Əmək və Əhalinin Sosial Müdafiəsi
Nazirliyi, Səhiyyə Nazirliyi, Ədliyyə Nazirliyi |
||||||
1.5. Cəmiyyətin
tələblərinə uyğun səriştə
əsaslı peşə və orta ixtisas təhsili
standartlarının və kurikulumlarının
hazırlanması[4] |
1.5.1. peşə və orta ixtisas təhsili
standartlarının hazırlanması və ekspertizası |
|
2015–2016 |
Təhsil Nazirliyi |
||||||
1.5.2. peşə və orta ixtisas təhsili
standartlarının təsdiqi |
|
2017 |
Nazirlər Kabineti |
|||||||
1.5.3. peşə və orta ixtisas təhsilinin
nümunəvi kurikulumlarının hazırlanması |
|
2017–2018 |
Təhsil Nazirliyi |
|||||||
1.5.4. peşə və orta ixtisas təhsilinin
nümunəvi kurikulumları üzrə təlimlərin
təşkili, kurikulumların tətbiqi |
milli məzmun standartlarının
Nazirlər Kabineti tərəfindən təsdiqi,
kurikulumların tətbiqi üçün maliyyə
vəsaitinin ayrılması |
2017–2019 |
Təhsil Nazirliyi |
|||||||
1.6. Ali təhsil
müəssisələrinin təhsil-tədqiqat-innovasiya
mərkəzlərinə çevrilməsinə
dəstək verən və rəqabət qabiliyyətli
mütəxəssis hazırlığını təmin
edən ali təhsil standartlarının tətbiqi |
1.6.1. ali təhsil pilləsinin hər
bir səviyyəsi üçün ixtisaslar üzrə
standartların hazırlanması və ekspertizası |
|
2015–2017 |
Təhsil Nazirliyi |
||||||
1.6.2. ali təhsil pilləsinin hər
bir səviyyəsi üçün ixtisaslar üzrə
standartların təsdiqi |
|
2017 |
Nazirlər Kabineti |
|||||||
1.6.3. pedaqoji, mühəndis-pedaqoji
və elmi-pedaqoji kadr hazırlığı üzrə
kurikulumların hazırlanması, ekspertizası və
tətbiqi |
standartların Nazirlər Kabineti
tərəfindən təsdiqi |
2017–2019 |
Təhsil Nazirliyi |
|||||||
1.6.4. ali təhsil
müəssisələrinə təhsilin məzmununun
tətbiqi prosesində müstəqilliyin verilməsi
məqsədi ilə normativ hüquqi bazanın
təkmilləşdirilməsi |
|
2018-2019 |
Nazirlər Kabineti, Təhsil Nazirliyi |
|||||||
1.6.5. ali təhsilin
səviyyələri arasında əlaqələrin və
varisliyin gücləndirilməsi, doktorantura səviyyəsi
üçün elmi tədqiqatlar sahəsində
yüksək hazırlığı və elmi-pedaqoji
fəaliyyət üzrə mükəmməl
səriştəyə yiyələnməni təmin edən
müasir standartların hazırlanması və
ekspertizası |
|
2016–2017 |
Təhsil Nazirliyi |
|||||||
1.6.6. doktorantura səviyyəsi
üçün standartların təsdiqi |
|
2017 |
Nazirlər Kabineti |
|||||||
2. Təhsilalanların fərdi
xüsusiyyətlərini nəzərə alan innovativ
təlim metodları və texnologiyaları vasitəsilə
təhsilin məzmununun səmərəli mənimsənilməsini
təmin edən yüksəknüfuzlu təhsilverənin formalaşdırılması |
||||||||||
2.1. Təhsilverənlərin
peşəkarlıq səviyyəsinin daim
yüksəldilməsini təmin edən yeni sistemin
yaradılması |
2.1.1. bütün təhsil
pillələri üçün innovativ təlim
metodologiyasının və müvafiq resursların
yaradılması məqsədi ilə müsabiqə
mexanizminin hazırlanması və müsabiqələrin
keçirilməsi |
|
2015-ci
ildən başlayaraq, mütəmadi |
Elm və
Təhsil Nazirliyi |
||||||
2.1.2. təhsilverənlərin
əlavə təhsili sahəsində keyfiyyətin
yüksəldilməsi və rəqabət mühitinin
formalaşdırılması üçün
mülkiyyət formasından asılı olmayaraq,
əlavə təhsil verən müəssisələrin
potensialının gücləndirilməsi
istiqamətində zəruri tədbirlərin həyata
keçirilməsi |
|
2015-ci
ildən başlayaraq, mütəmadi |
Nazirlər Kabineti, Elm və Təhsil
Nazirliyi |
|||||||
2.1.3. ali təhsil
müəssisələrində əlavə təhsil
üzrə strukturların yaradılmasının
təşviqi |
|
2015-ci
ildən başlayaraq, mütəmadi |
Elm və
Təhsil Nazirliyi |
|||||||
2.1.4. ümumi təhsil
müəssisələri müəllimlərinin
peşəkarlıq səviyyəsinin artırılması
üçün innovativ modellərin (“Mentorluq”,
“Həmkardan-həmkara”, “Məsləhət” və s.)
yaradılması və tətbiqi |
|
2016-cı
ildən başlayaraq, mütəmadi |
Elm və
Təhsil Nazirliyi |
|||||||
2.1.5. pedaqoji heyət üçün
modul-kredit və rəqabətəsaslı təlimlər
sisteminin yaradılması |
|
2016 |
Təhsil Nazirliyi |
|||||||
2.1.6. ixtisasartırma təhsilinin
nəticələrinin qiymətləndirilməsi və
stimullaşdırılması mexanizminin hazırlanması
və tətbiqi |
ixtisasartırma təhsilinin
nəticələrinin qiymətləndirilməsi və maddi
stimullaşdırma tədbirləri sisteminin
yaradılması |
2017–2018 |
Təhsil Nazirliyi |
|||||||
2.2. Təfəkkürün və
şəxsiyyətin inkişafına yönəldilmiş,
təhsilalanların fərdi xüsusiyyətlərini
nəzərə alan innovativ təlim, qiymətləndirmə
metodologiyası və resursların inkişafı |
2.2.1. yeni kurikulumlara və
informasiya-kommunikasiya texnologiyalarına əsaslanan metodiki
vəsaitlərin, didaktik materialların, təlim
vasitələrinin hazırlanmasını
stimullaşdıran müsabiqə və qrant mexanizmlərinin
yaradılması və tətbiqi |
|
2016-cı
ildən başlayaraq, mütəmadi |
Elm və
Təhsil Nazirliyi |
||||||
2.3. Müəllim peşəsinin
nüfuzunun artırılması məqsədi ilə
dövlət siyasətinin inkişaf
mərhələlərinin
müəyyənləşdirilməsi |
2.3.1. səriştə və
nəticə əsaslı diferensiallaşdırılmış,
əmək bazarında rəqabətqabiliyyətli
əməkhaqqı və stimullaşdırma sisteminin
yaradılması üzrə mexanizmlərin hazırlanması |
|
2015–2016 |
Təhsil Nazirliyi, Əmək və
Əhalinin Sosial Müdafiəsi Nazirliyi |
||||||
2.3.2. yeni əməkhaqqı və stimullaşdırma
sisteminin yaradılması üzrə mexanizmlərin
təsdiqi |
|
2016 |
Nazirlər Kabineti |
|||||||
2.3.3. əməkhaqqı və
stimullaşdırma sisteminin yaradılması üzrə
mexanizmlərin tətbiqi |
yeni əməkhaqqı və
stimullaşdırma sisteminin yaradılması üzrə
mexanizmlərin təsdiqi, yeni sistem üçün
maliyyə vəsaitinin ayrılması |
2017-ci
ildən başlayaraq, mütəmadi |
Elm və
Təhsil Nazirliyi |
|||||||
2.3.4. müəllimin karyera
inkişafı və fəaliyyətinin
stimullaşdırılması üzrə yeni sistemin
hazırlanması və tətbiqi |
yeni əməkhaqqı və
stimullaşdırma sisteminin yaradılması üzrə
mexanizmlərin təsdiqi |
2018 |
Təhsil Nazirliyi |
|||||||
2.3.5. müəllim fəaliyyətinin
monitorinqi üzrə göstəricilər sisteminin
hazırlanması və tətbiqi |
|
2015–2016 |
Təhsil Nazirliyi |
|||||||
2.3.6. müəllimlər arasında
sağlam rəqabətin stimullaşdırılması
üçün müsabiqələrin, o cümlədən
qrant layihələrinin həyata keçirilməsi |
|
2015-ci
ildən başlayaraq, mütəmadi |
Elm və
Təhsil Nazirliyi |
|||||||
2.3.7. müəllim
hazırlığı sistemində internatura modelinin
tətbiqi qaydalarının hazırlanması və
təsdiq edilməsi |
|
2016–2017 |
Nazirlər Kabineti, Təhsil Nazirliyi |
|||||||
2.3.8. məktəbəqədər
və ümumi təhsil müəssisələrinin
təhsilverənlərinin inklüziv təhsil üzrə
məqsədli əlavə təhsil proqramlarının
hazırlanması və həyata keçirilməsi |
|
2017-ci
ildən başlayaraq, mütəmadi |
Elm və
Təhsil Nazirliyi, yerli icra hakimiyyəti
orqanları |
|||||||
3. Təhsilin nəticələrə
görə cavabdeh, şəffaf və səmərəli
tənzimləmə mexanizmlərinə malik,
dövlət-ictimai xarakterli və dövlət-biznes
partnyorluğuna əsaslanan idarəetmə sisteminin
formalaşdırılması |
||||||||||
3.1. Təhsil sisteminin
tənzimlənməsinin və dövlət təhsil
sektorunun idarə edilməsinin beynəlxalq təcrübə
əsasında təkmilləşdirilməsi, təhsil
pillələri və səviyyələrinin beynəlxalq
təcrübəyə uyğunlaşdırılması |
3.1.1. təhsil sistemində
tənzimləmə və idarəetmə
funksiyalarını həyata keçirən dövlət
qurumlarının səlahiyyət və məsuliyyət
dairəsinin beynəlxalq təcrübəyə uyğun
təkmilləşdirilməsi üzrə təkliflərin
hazırlanması və təqdim edilməsi |
|
2015–2016 |
Nazirlər Kabineti, Təhsil Nazirliyi |
||||||
3.1.2. təhsil pillələri və
səviyyələrinin beynəlxalq təcrübəyə
uyğunlaşdırılması istiqamətində
təkliflərin hazırlanması |
|
2016 |
Təhsil Nazirliyi |
|||||||
3.1.3. birillik icbari
məktəbəhazırlıq təhsilinin təmin
olunması üzrə icra mexanizminin hazırlanması və
tətbiqi |
mövcud mexanizmin
təkmilləşdirilməsi, maliyyə vəsaitlərinin
ayrılması |
2016–2018 |
Nazirlər Kabineti, Təhsil Nazirliyi |
|||||||
3.1.4. erkən yaşlı
uşaqların məktəbəqədər təhsillə
əhatəsinin 90 faiz səviyyəsinə
çatdırılmasını nəzərdə tutan
məktəbəqədər təhsilin inkişafı
üzrə dövlət proqramının hazırlanması |
|
2015–2016 |
Nazirlər Kabineti, Təhsil Nazirliyi,
Bakı Şəhər İcra Hakimiyyəti, yerli icra
hakimiyyəti orqanları |
|||||||
3.1.5. 12 illik ümumi təhsil
sisteminə keçid mexanizminə dair təkliflərin
hazırlanması |
|
2017–2018 |
Nazirlər Kabineti Təhsil Nazirliyi |
|||||||
3.1.6. tam orta təhsil
səviyyəsində təhsil müəssisələrinin
müxtəlif istiqamətlər üzrə
bölünməsi və fəaliyyətinin təşkili |
|
2017-ci
ildən başlayaraq, mütəmadi |
Elm və
Təhsil Nazirliyi |
|||||||
3.1.7. təhsil
müəssisələrinin infrastrukturuna dair yeni norma,
standart və qaydaların hazırlanması |
|
2017–2018 |
Təhsil Nazirliyi |
|||||||
3.1.8. təhsil
müəssisələrinin infrastrukturuna dair yeni norma,
standart və qaydaların təsdiqi |
|
2019 |
Nazirlər Kabineti |
|||||||
3.1.9. təhsil
müəssisələrinin infrastrukturuna dair yeni norma,
standart və qaydaların tətbiqi |
təhsil müəssisələrinin
infrastrukturuna dair norma, standart və qaydaların Nazirlər
Kabineti tərəfindən təsdiqi |
2019-cu
ildən başlayaraq, mütəmadi |
Elm və
Təhsil Nazirliyi |
|||||||
3.1.10. beynəlxalq təcrübə əsasında təhsil
müəssisələrinin və təhsil
proqramlarının akkreditasiya qaydalarının
hazırlanması |
|
2016-2017 |
Təhsil Nazirliyi |
|||||||
3.1.11. təhsil müəssisələrinin
və təhsil proqramlarının akkreditasiya
qaydalarının təsdiqi |
|
2017 |
Nazirlər Kabineti |
|||||||
3.1.12. təhsil sahəsində
dövlət-biznes partnyorluğu sisteminin hüquqi
bazasının yaradılması haqqında təkliflərin
hazırlanması |
|
2017–2018 |
Nazirlər Kabineti, Təhsil Nazirliyi,
İqtisadiyyat |
|||||||
3.1.13. ölkənin siyasi, iqtisadi
və sosial inkişafının real tələbatına
əsaslanaraq, prioritet sahələr üzrə kadr
hazırlığını əhatə edən dövlət
sifarişinin formalaşdırılmasının yeni
mexanizminin hazırlanması və təsdiqi |
|
2015-2016 |
Nazirlər Kabineti |
|||||||
3.1.14. təhsil sistemində kadr
hazırlığı üzrə dövlət
sifarişinin formalaşdırılmasına dair yeni mexanizmin
tətbiqi |
təhsil sistemində kadr
hazırlığı üzrə dövlət
sifarişinin formalaşdırılmasına dair yeni mexanizmin
təsdiqi |
2016-cı
ildən başlayaraq, mütəmadi |
Elm və
Təhsil Nazirliyi, İqtisadiyyat |
|||||||
3.1.15. mülkiyyət formasından
asılı olmayaraq, ali və orta ixtisas təhsili
müəssisələrinə ödənişli təhsil
üzrə qəbul planının ləğv edilməsini
və dövlət sifarişinin yalnız ixtisaslar üzrə
müəyyənləşdirilməsini nəzərdə
tutan yeni qəbul və yerləşdirmə mexanizminin
hazırlanması və təsdiq üçün təqdim
olunması |
|
2015–2016 |
Nazirlər Kabineti |
|||||||
3.1.16. ali və orta ixtisas təhsili
müəssisələrinə yeni qəbul və
yerləşdirmə mexanizminin tətbiqi |
yeni qəbul və
yerləşdirmə mexanizminin təsdiqi |
2016-cı
ildən başlayaraq, mütəmadi |
Elm və
Təhsil Nazirliyi, Dövlət
İmtahan Mərkəzi |
|||||||
3.2. Təhsil
müəssisələrində nəticəyönlü
və şəffaf idarəetmə modelinin yaradılması |
3.2.1. təhsil
müəssisələrinə idarəetmə, akademik,
maliyyə və təşkilati muxtariyyətin verilməsinin
normativ hüquqi bazasının yaradılması |
|
2018-2020 |
Nazirlər Kabineti, Təhsil Nazirliyi |
||||||
3.2.2. təhsil
müəssisələrində strateji idarəetmənin
tətbiqi mexanizmlərinin yaradılması |
|
2020 |
Təhsil Nazirliyi |
|||||||
3.2.3. maraqlı tərəflərin
nümayəndələrinin iştirakı təmin
edilməklə, təhsil müəssisələrində
dövlət-ictimai idarəetmə strukturlarının
(Valideyn-Müəllim Assosiasiyası, İdarəedici
Şura, Qəyyumlar Şurası və s.) yaradılması
üzrə təkliflərin hazırlanması |
|
2020-2021 |
Təhsil Nazirliyi |
|||||||
3.3. Təhsilin keyfiyyətinin
təminatı üzrə yeni sistemin yaradılması |
3.3.1. təhsilin pillələri və
səviyyələri üzrə keyfiyyət
standartlarının və göstəricilərinin
hazırlanması |
|
2015–2017 |
Təhsil Nazirliyi |
||||||
3.3.2. ömür boyu təhsil
üzrə Milli Kvalifikasiya Çərçivəsi
layihəsinin hazırlanması |
|
2015-2016 |
Təhsil Nazirliyi, Əmək və
Əhalinin Sosial Müdafiəsi Nazirliyi |
|||||||
3.3.3. ömür boyu təhsil
üzrə Milli Kvalifikasiya Çərçivəsinin
təsdiqi |
|
2016 |
Nazirlər Kabineti |
|||||||
3.3.4. ömür boyu təhsil
üzrə Milli Kvalifikasiya Çərçivəsinin
tətbiqi |
Milli Kvalifikasiya
Çərçivəsinin təsdiqi |
2016-cı
ildən başlayaraq, mütəmadi |
Elm və
Təhsil Nazirliyi |
|||||||
3.3.5. ömür boyu təhsil,
qeyri-formal və informal təhsilin təşkilinin və bu
yolla təhsil almış şəxslərin bilik və
bacarıqlarının qiymətləndirilməsi üçün
hüquqi bazanın yaradılmasına dair təkliflərin
hazırlanması |
|
2016-2017 |
Nazirlər Kabineti, Təhsil Nazirliyi,
Əmək və Əhalinin Sosial Müdafiəsi Nazirliyi |
|||||||
3.3.6. beynəlxalq təhsil
proqramlarının tanınması və onların
tətbiqi ilə bağlı müvafiq mexanizmlərin
hazırlanması və həyata keçirilməsi |
|
2016-cı
ildən başlayaraq, mütəmadi |
Elm və
Təhsil Nazirliyi |
|||||||
3.3.7. təhsil
müəssisələrinin reytinq sisteminin yaradılması |
|
2016 |
Təhsil Nazirliyi |
|||||||
3.3.8. məktəbəqədər
və ümumi təhsil üzrə pedaqoji və
idarəetmə heyətinin sertifikatlaşdırılması
mexanizminin hazırlanması |
|
2015-2016 |
Təhsil Nazirliyi |
|||||||
3.3.9. məktəbəqədər
və ümumi təhsil üzrə pedaqoji və
idarəetmə heyətinin sertifikatlaşdırılması
mexanizminin təsdiqi |
|
2016 |
Nazirlər Kabineti |
|||||||
3.3.10. məktəbəqədər
və ümumi təhsil üzrə pedaqoji və
idarəetmə heyətinin sertifikatlaşdırılması
mexanizminin tətbiqi |
məktəbəqədər və
ümumi təhsil üzrə pedaqoji və idarəetmə
heyətinin sertifikatlaşdırılması mexanizminin
təsdiqi |
2016-cı
ildən başlayaraq, mütəmadi |
Elm və
Təhsil Nazirliyi |
|||||||
3.3.11. keyfiyyətin
yaxşılaşdırılması üçün
stimullaşdırma mexanizmlərinin, təhsil sistemində
innovativ fəaliyyəti stimullaşdıran qrant sisteminin
yaradılması və tətbiqi |
|
2015-ci
ildən başlayaraq, mütəmadi |
Elm və
Təhsil Nazirliyi |
|||||||
3.3.12. təhsil proqramları, tədris
resursları, təlim metodikaları, təhsilverənlər,
təhsil müəssisələri arasında sağlam
rəqabətin stimullaşdırılması, rəqabət
elementlərinin müəyyənləşdirilməsi və
tətbiq edilməsi |
|
2016-cı
ildən başlayaraq, mütəmadi |
Elm və
Təhsil Nazirliyi |
|||||||
3.4. Təhsilin idarə
olunmasının məlumat sistemləri və yeni
hesabatvermə modelinin yaradılması |
3.4.1. bütün təhsil pillələri üzrə Təhsil Mərkəzləşdirilmiş
İnformasiya Sistemi, “Tələbə-məzun” və
“Şagird-məzun” dövlət elektron məlumat sistemləri əsasında hesabatvermə, təhlil
və proqnozlaşdırma sisteminin yaradılması və
mütəmadi yenilənməsinin təmin edilməsi[5] |
maliyyə vəsaitinin ayrılması |
2016-cı
ildən başlayaraq, mütəmadi |
Elm və
Təhsil Nazirliyi, Dövlət
İmtahan Mərkəzi |
||||||
3.4.2. təhsil müəssisələrində
məlumat bazalarının, məzun-koordinasiya-informasiya
sistemlərinin yaradılması, yenilənməsi və
idarəetmə prosesində istifadəsinin təmin edilməsi |
|
2016-cı
ildən başlayaraq, mütəmadi |
Elm və
Təhsil Nazirliyi |
|||||||
3.4.3. əmək bazarının
mütəmadi öyrənilməsi sisteminin
yaradılması və tətbiqi |
|
2016-2017 |
Əmək və Əhalinin Sosial
Müdafiəsi Nazirliyi, İqtisadiyyat |
|||||||
3.5. Qabaqcıl beynəlxalq
təcrübəyə əsaslanaraq, təhsil
pillələrinin bütün səviyyələrini
əhatə edən yeni qiymətləndirmə
mexanizmlərinin yaradılması |
3.5.1. təhsil
müəssisələrində keyfiyyətin xarici və
daxili monitorinqi, qiymətləndirmə mexanizmlərinin
yaradılması və tətbiqi |
|
2015-ci
ildən başlayaraq, mütəmadi |
Elm və
Təhsil Nazirliyi |
||||||
3.5.2. ali təhsil
müəssisələrində qiymətləndirmə
mexanizmlərinin Bolonya prosesinin tələblərinə
uyğun təkmilləşdirilməsi |
|
2016-cı
ildən başlayaraq, mütəmadi |
Elm və
Təhsil Nazirliyi |
|||||||
3.5.3. ümumi təhsildə şagird
nailiyyətlərinin monitorinqi və qiymətləndirilməsi
üzrə sistemin, o cümlədən məktəbdaxili
qiymətləndirmə mexanizmlərinin
təkmilləşdirilməsi |
|
2015-ci
ildən başlayaraq, mütəmadi |
Elm və
Təhsil Nazirliyi, Dövlət
İmtahan Mərkəzi |
|||||||
3.5.4. ümumi təhsildə
müxtəlif fənlər üzrə mütəmadi olaraq
milli qiymətləndirmə tədqiqatlarının
aparılması |
|
2015-ci
ildən başlayaraq, mütəmadi |
Elm və
Təhsil Nazirliyi |
|||||||
3.5.5. ümumi təhsil
müəssisələri şagirdlərinin biliyinin
qiymətləndirilməsi üzrə beynəlxalq proqramlarda
iştirakın təmin olunması |
maliyyə vəsaitinin ayrılması |
2016-cı
ildən başlayaraq, mütəmadi |
Elm və
Təhsil Nazirliyi |
|||||||
3.5.6. ümumi təhsildə
beynəlxalq qiymətləndirmənin nəticələri
əsasında inkişaf layihələrinin
hazırlanması |
beynəlxalq qiymətləndirmə
tədqiqatlarında iştirakın təmin olunması |
2016-cı
ildən başlayaraq, mütəmadi |
Elm və
Təhsil Nazirliyi |
|||||||
4. Müasir tələblərə
cavab verən və ömür boyu təhsili təmin
edən təhsil infrastrukturunun yaradılması |
||||||||||
4.1. Təhsil
müəssisələrində informasiya-kommunikasiya
texnologiyaları əsaslı təlim metodologiyasının
tələblərinə uyğun infrastrukturun
yaradılması, hər bir təhsil müəssisəsinin
internetlə, ümumi orta təhsil səviyyəsində
hər bir şagirdin elektron dərsliklər
yüklənilmiş kompyuter-planşetlə təmin
olunması |
4.1.1. təhsil sisteminin
informasiyalaşdırılması proqramına uyğun olaraq
bütün təhsil müəssisələrində
informasiya-kommunikasiya texnologiyaları infrastrukturunun yaradılması |
maliyyə vəsaitinin ayrılması |
2015–2020 |
Təhsil Nazirliyi, Nəqliyyat, Rabitə və
Yüksək Texnologiyalar Nazirliyi[6] |
||||||
4.1.2. hər bir təhsil
müəssisəsinin internetlə təmin edilməsi |
maliyyə vəsaitinin ayrılması |
2015–2020 |
Təhsil Nazirliyi, Nəqliyyat, Rabitə və
Yüksək Texnologiyalar Nazirliyi |
|||||||
4.1.3. ümumi orta təhsil
səviyyəsində hər bir şagirdin elektron
dərsliklər yüklənilmiş kompyuter-planşetlə
təmin edilməsi |
maliyyə vəsaitinin ayrılması |
2015–2020 |
Təhsil Nazirliyi, Nəqliyyat, Rabitə və
Yüksək Texnologiyalar Nazirliyi |
|||||||
4.2. Təhsil müəssisələri
şəbəkəsinin rasionallaşdırılması |
4.2.1. təhsil
müəssisələri şəbəkəsinin
rasionallaşdırılması ilə bağlı təhsil
pillələri üzrə dövlət proqramlarının
layihəsinin hazırlanması |
|
2016-2017 |
Təhsil Nazirliyi, İqtisadiyyat |
||||||
4.2.2. təhsil
müəssisələri şəbəkəsinin
rasionallaşdırılması ilə bağlı təhsil
pillələri üzrə dövlət proqramlarının
təsdiq üçün təqdim edilməsi |
|
2017 |
Nazirlər Kabineti, Təhsil Nazirliyi |
|||||||
4.2.3. təhsil
müəssisələri şəbəkəsinin
rasionallaşdırılması ilə bağlı təhsil
pillələri üzrə dövlət proqramlarının
həyata keçirilməsi |
təhsil müəssisələri
şəbəkəsinin rasionallaşdırılması
ilə bağlı pillələr üzrə dövlət
proqramlarının təsdiqi |
2018–2025 |
Elm və
Təhsil Nazirliyi, İqtisadiyyat |
|||||||
4.3. Distant təhsil, istedadlı
şəxslər, sağlamlıq imkanları məhdud
uşaqlar üçün təhsil və inkişaf,
yaşlıların təhsili, peşə-ixtisas və
təhsil məsələləri üzrə
məsləhət xidmətləri göstərən regional
universal mərkəzlərin yaradılması |
4.3.1. regionlarda universal mərkəzlərin
yaradılması üzrə dövlət proqramı
layihəsinin hazırlanması |
|
2017-2018 |
Təhsil Nazirliyi, Əmək və
Əhalinin Sosial Müdafiəsi Nazirliyi, İqtisadiyyat |
||||||
4.3.2. regionlarda universal
mərkəzlərin yaradılması üzrə
dövlət proqramının təsdiq üçün
təqdim edilməsi |
|
2019 |
Nazirlər Kabineti |
|||||||
4.3.3. regionlarda universal
mərkəzlərin yaradılması üzrə
dövlət proqramının həyata keçirilməsi |
regionlarda universal mərkəzlərin
yaradılması üzrə dövlət proqramının
təsdiqi, maliyyə vəsaitinin ayrılması |
2019–2024 |
Elm və
Təhsil Nazirliyi, İqtisadiyyat |
|||||||
4.4. Müasir təminatlı peşə təhsil
mərkəzlərinin və komplekslərinin
yaradılması[7] |
4.4.1. peşə təhsil mərkəzlərinin
və komplekslərinin yaradılması üzrə
dövlət proqramının layihəsinin
hazırlanması |
|
2015–2016 |
Təhsil Nazirliyi, İqtisadiyyat |
||||||
4.4.2. peşə təhsil mərkəzlərinin
və komplekslərinin yaradılması üzrə
dövlət proqramının təsdiq üçün
təqdim edilməsi |
|
2016 |
Nazirlər Kabineti |
|||||||
4.4.3. peşə təhsil mərkəzlərinin
və komplekslərinin yaradılması üzrə
dövlət proqramının həyata keçirilməsi |
peşə
təhsil mərkəzlərinin və
komplekslərinin yaradılması üzrə dövlət
proqramının təsdiqi, maliyyə vəsaitinin
ayrılması |
2016–2024 |
Elm və
Təhsil Nazirliyi, İqtisadiyyat |
|||||||
4.5. Məktəbəqədər
təhsil müəssisələrinin yaradılması,
onların fəaliyyətinin stimullaşdırılması
mexanizmlərinin hazırlanması |
4.5.1. məktəbəqədər
təhsil müəssisələrinin yaradılması,
onların fəaliyyətinin stimullaşdırılması
üzrə dövlət proqramının layihəsinin
hazırlanması |
|
2015–2016 |
Təhsil Nazirliyi, İqtisadiyyat |
||||||
4.5.2. məktəbəqədər
təhsil müəssisələrinin yaradılması,
onların fəaliyyətinin stimullaşdırılması
üzrə dövlət proqramının təsdiq
üçün təqdim edilməsi |
|
2016 |
Nazirlər Kabineti |
|||||||
4.5.3. məktəbəqədər
təhsil müəssisələrinin yaradılması,
onların fəaliyyətinin stimullaşdırılması
üzrə dövlət proqramının həyata
keçirilməsi |
məktəbəqədər təhsil
müəssisələrinin yaradılması, onların
fəaliyyətinin stimullaşdırılması üzrə
dövlət proqramının təsdiqi, maliyyə
vəsaitinin ayrılması |
2016–2024 |
Elm və
Təhsil Nazirliyi, Bakı Şəhər
İcra Hakimiyyəti, yerli icra hakimiyyəti orqanları |
|||||||
4.6. Kampusların yaradılması |
4.6.1. ali təhsil
müəssisələri üçün kampusların
yaradılması üzrə dövlət proqramının
layihəsinin hazırlanması |
|
2015-2016 |
Təhsil Nazirliyi, İqtisadiyyat |
||||||
4.6.2. ali təhsil
müəssisələri üçün kampusların
yaradılması üzrə dövlət proqramının
təsdiq üçün təqdim edilməsi |
|
2016 |
Nazirlər Kabineti |
|||||||
4.6.3. ali təhsil
müəssisələri üçün kampusların
yaradılması üzrə dövlət proqramının
həyata keçirilməsi |
ali təhsil müəssisələri
üçün kampusların yaradılması üzrə
dövlət proqramının təsdiqi, maliyyə
vəsaitinin ayrılması |
2016–2024 |
Elm və
Təhsil Nazirliyi |
|||||||
4.7. Ömür boyu təhsilə artan
tələbatın ödənilməsi üçün
kitabxana fəaliyyətinin modernləşdirilməsi,
rəqəmsal təhsil resurslarından istifadə
imkanlarının genişləndirilməsi |
4.7.1. elektron kitabxana
şəbəkəsinin genişləndirilməsi |
|
2015–2020 |
Nazirlər Kabineti, Təhsil Nazirliyi,
Mədəniyyət və Turizm Nazirliyi |
||||||
4.8. Təhsillə bağlı media
və internet resurslarının inkişafının
təmin edilməsi |
4.8.1. uşaq və gənclərin
intellektual fəaliyyətlərinin
dəstəklənməsi və cəmiyyətin
inkişafında təhsilin rolunun daha dərindən dərk
olunması məqsədi ilə onlayn “Təhsil”
televiziyasının yaradılması; |
maliyyə vəsaitinin ayrılması |
2015-2016 |
Təhsil Nazirliyi |
||||||
|
4.8.2. təhsilverənlər,
təhsilalanlar və valideynlər üçün
maarifləndirmə xarakterli portalların yaradılması,
onlayn təlimlər, elektron dərsliklər, video resurslar,
internet əsaslı intellektual oyunlarının
hazırlanması; |
maliyyə vəsaitinin ayrılması |
2015-ci
ildən başlayaraq, mütəmadi |
Elm və Təhsil
Nazirliyi |
||||||
4.8.3. Təhsilin inkişaf
istiqamətlərinin
düzgün başa düşülməsi
üçün media işçilərinin bilik və
bacarıqlarının inkişafına yönəlmiş
təlimlərin təşkili, təhsil sahəsində
çap, onlayn, audio və video materiallarının
hazırlanması üzrə müsabiqələrin
təşkili |
maliyyə vəsaitinin ayrılması |
2015-ci
ildən başlayaraq, mütəmadi |
Elm və Təhsil
Nazirliyi |
|||||||
5.
Təhsilin dayanıqlı və müxtəlif
mənbələrdən maliyyələşdirilməsinin
yeni mexanizminin yaradılması |
||||||||||
5.1. Təhsilə adekvat həcmdə
maliyyə resurslarının cəlb edilməsi, təhsilin
maliyyələşdirilməsi xərclərinin ümumi
daxili məhsula nisbətinin mərhələlərlə 5-6
faizə çatdırılması,
nəticəyönlü büdcə
planlaşdırılması və müxtəlif
mənbəli maliyyələşdirmə mexanizmlərinin
yaradılması |
5.1.1. ortamüddətli
proqnozlaşdırmada təhsilin
maliyyələşdirilməsi xərclərinin ümumi
daxili məhsula nisbətinin mərhələlərlə
artırılmasının nəzərdə tutulması |
|
2016-cı
ildən başlayaraq |
Nazirlər
Kabineti, Elm və
Təhsil Nazirliyi |
||||||
5.1.2. dövlət təhsil
müəssisələri üçün
nəticəyönlü büdcə
planlaşdırılması, büdcədənkənar
mənbələrdən vəsaitlərin cəlbi və
onlardan istifadə mexanizmlərinin yaradılması |
|
2015–2017 |
Təhsil
Nazirliyi |
|||||||
5.2. Təhsil
müəssisələrinin bir təhsilalana düşən
xərc əsasında maliyyələşdirilməsi
mexanizminə keçid |
5.2.1. təhsil
müəssisələrinin bir təhsilalana düşən
xərc əsasında maliyyələşdirilməsi
mexanizminin hazırlanması |
|
2016 |
Təhsil
Nazirliyi, İqtisadiyyat |
||||||
5.2.2. təhsil
müəssisələrinin bir təhsilalana düşən
xərc əsasında maliyyələşdirilməsi
mexanizminin təsdiqi |
|
2016 |
Nazirlər
Kabineti |
|||||||
5.2.3. təhsil
müəssisələrinin bir təhsilalana düşən
xərc əsasında maliyyələşdirmə mexanizminin
həyata keçirilməsi |
təhsil müəssisələrinin
bir təhsilalana düşən xərc əsasında
maliyyələşdirilməsi mexanizminin təsdiqi,
maliyyə vəsaitinin ayrılması |
2017-ci
ildən başlayaraq, mütəmadi |
Elm və Təhsil
Nazirliyi |
|||||||
5.3. Dövlət və
bələdiyyə təhsil müəssisələrində
özünümaliyyələşdirmə prinsiplərinin
təşviqi, ödənişli təhsil
xidmətlərinin göstərilməsinin
dəstəklənməsi |
5.3.1. dövlət və
bələdiyyə təhsil müəssisələrində
ödənişli xidmətlərin təşkili və
həmin xidmətlərdən əldə edilmiş vəsaitlərin
sərbəst istifadəsi üzrə mexanizmlərin
hazırlanması |
|
2015-2016 |
Təhsil
Nazirliyi, İqtisadiyyat |
||||||
5.3.2. dövlət və
bələdiyyə təhsil müəssisələrində
ödənişli xidmətlərin təşkili və
həmin xidmətlərdən əldə edilmiş vəsaitlərin
sərbəst istifadəsi üzrə mexanizmlərin
təsdiqi |
|
2016 |
Nazirlər
Kabineti |
|||||||
5.3.3. dövlət və
bələdiyyə təhsil müəssisələrində
ödənişli xidmətlərin təşkili və
həmin xidmətlərdən əldə edilmiş vəsaitlərin
sərbəst istifadəsi üzrə mexanizmlərin
tətbiqi |
dövlət və bələdiyyə
təhsil müəssisələrində ödənişli
xidmətlərin təşkili və həmin
xidmətlərdən əldə edilmiş vəsaitlərin
sərbəst istifadəsi üzrə mexanizmlərin
təsdiqi |
2016-cı
ildən başlayaraq, mütəmadi |
Elm və Təhsil
Nazirliyi |
|||||||
5.4. Büdcədənkənar
vəsaitlər hesabına formalaşdırılan Təhsilin
İnkişafı Fondunun yaradılması |
5.4.1. Təhsilin İnkişafı
Fondunun yaradılmasına dair təkliflərin təqdim
edilməsi |
|
2015–2016 |
Nazirlər
Kabineti, Təhsil Nazirliyi, Ədliyyə Nazirliyi |
||||||
5.5. Təhsil sistemində elmi
tədqiqatların yeni maliyyələşmə mexanizminin
tətbiqi |
5.5.1. təhsil sistemində elmi
tədqiqatların dövlət sifarişi və qrantlar
əsasında maliyyələşdirilməsi mexanizminin
hazırlanması və həyata keçirilməsi |
|
2015-ci
ildən başlayaraq, mütəmadi |
Elm və Təhsil
Nazirliyi, İqtisadiyyat |
||||||
5.6. Mülkiyyət formasından
asılı olmayaraq, müvafiq təhsil qurumları cəlb
edilməklə təhsilverənlərin əlavə
təhsilinin dövlət sifarişi əsasında adambaşına
maliyyələşdirilməsi |
5.6.1. müəllimlərin
ixtisasartırma təhsilinin dövlət sifarişi
əsasında adambaşına maliyyələşdirilməsi
mexanizminin hazırlanması |
|
2015-2016 |
Təhsil
Nazirliyi, İqtisadiyyat |
||||||
5.6.2. müəllimlərin
ixtisasartırma təhsilinin dövlət sifarişi
əsasında adambaşına
maliyyələşdirilməsi mexanizminin təsdiqi |
|
2016 |
Nazirlər
Kabineti |
|||||||
5.6.3. müəllimlərin
ixtisasartırma təhsilinin dövlət sifarişi
əsasında adambaşına
maliyyələşdirilməsi mexanizminin həyata
keçirilməsi |
müəllimlərin ixtisasartırma
təhsilinin dövlət sifarişi əsasında
adambaşına maliyyələşdirilməsi mexanizminin
təsdiqi |
2016-cı
ildən başlayaraq, mütəmadi |
Elm və Təhsil
Nazirliyi, İqtisadiyyat |
|||||||
5.7. Təhsil
müəssisələrinin keyfiyyət
göstəricilərinə əsaslanan investisiya
xərcləri sisteminin yaradılması |
5.7.1. təhsil
müəssisələrinin keyfiyyət
göstəricilərinə əsaslanan investisiya
xərcləri sisteminin hazırlanması |
|
2016–2017 |
Təhsil
Nazirliyi, İqtisadiyyat |
||||||
5.7.2. təhsil
müəssisələrinin keyfiyyət
göstəricilərinə əsaslanan investisiya
xərcləri sisteminin təsdiqi |
|
2017 |
Nazirlər
Kabineti |
|||||||
5.7.3. təhsil
müəssisələrinin keyfiyyət
göstəricilərinə əsaslanan investisiya
xərcləri sisteminin tətbiqi |
təhsil müəssisələrinin
keyfiyyət göstəricilərinə əsaslanan investisiya
xərcləri sisteminin təsdiqi, maliyyə vəsaitinin
ayrılması |
2017-ci
ildən başlayaraq, mütəmadi |
Elm və Təhsil
Nazirliyi |
|||||||
5.8. Ali təhsil
müəssisələrində dövlət büdcəsi
vəsaitindən istifadə olunmadan məqsədli kapital
fondlarının yaradılmasının
stimullaşdırılması |
5.8.1. məqsədli kapital fondunun
nümunəvi Əsasnaməsinin layihəsinin hazırlanması
və təsdiqi |
|
2016–2017 |
Təhsil
Nazirliyi, İqtisadiyyat |
||||||
5.9. Aztəminatlı
ailələrdən olan uşaq və gənclər
üçün bərabər təhsil imkanlarının
təmin edilməsi məqsədi ilə maddi dəstək
sisteminin yaradılması |
5.9.1. təhsil müəssisələrində
aztəminatlı ailələrdən olan uşaq və
gənclər üçün bərabər təhsil
imkanlarının təmin edilməsi məqsədi ilə
maddi dəstək mexanizminin yaradılması və
tətbiqi |
təhsil müəssisələrinin
bir təhsilalana düşən xərc əsasında
maliyyələşdirilməsi mexanizmində
aztəminatlı ailələrdən olan uşaq və
gənclər üçün bərabər təhsil
imkanlarının təmin edilməsi məqsədi ilə
maddi dəstək üçün vəsaitin
nəzərdə tutulması |
2017-ci
ildən başlayaraq, mütəmadi |
Nazirlər
Kabineti, Elm və
Təhsil Nazirliyi, İqtisadiyyat |
||||||
5.10. Müəllim əməyinin
layiqincə dəyərləndirilməsi, onların illik
əməkhaqqının adambaşına düşən
ümumi daxili məhsula nisbətinin mərhələlərlə,
səriştə və nəticə əsasında
differensiallaşdırmaqla 1,8-2 dəfəyədək
artırılması |
5.10.1. ortamüddətli
proqnozlaşdırmada müəllimlərin illik
əməkhaqqının adambaşına düşən
ümumi daxili məhsula nisbətinin
mərhələlərlə artırılmasının
nəzərdə tutulması |
yeni əməkhaqqı və
stimullaşdırma sisteminin yaradılması üzrə
mexanizmlərin təsdiqi |
2015–2022 |
Nazirlər
Kabineti, Təhsil Nazirliyi, Əmək və Əhalinin Sosial
Müdafiəsi Nazirliyi |
||||||
5.11. Tam orta təhsildə bir
şagirdə düşən illik xərclərin
adambaşına düşən ümumi daxili məhsula
nisbətinin mərhələlərlə 2
dəfəyədək artırılması |
5.11.1. ortamüddətli
proqnozlaşdırmada tam orta təhsildə bir şagirdə
düşən illik xərclərin adambaşına
düşən ümumi daxili məhsula nisbətinin mərhələlərlə
artırılmasının nəzərdə tutulması |
ortamüddətli
proqnozlaşdırmada təhsilin
maliyyələşdirilməsi xərclərinin ümumi
daxili məhsula nisbətinin mərhələlərlə
artırılmasının nəzərdə tutulması |
2016–2022 |
Nazirlər
Kabineti, Təhsil Nazirliyi |
||||||
5.12. İnformasiya-kommunikasiya
texnologiyalarına əsaslanan müasir təhsil
infrastrukturunun, o cümlədən elektron təhsil resurslarının
yaradılmasına əlavə vəsaitlərin
ayrılması |
5.12.1. ortamüddətli
proqnozlaşdırmada informasiya-kommunikasiya texnologiyalarına
əsaslanan müasir təhsil infrastrukturunun, o
cümlədən elektron təhsilin yaradılmasına
vəsaitlərin ayrılmasının nəzərdə
tutulması |
ortamüddətli
proqnozlaşdırmada təhsilin
maliyyələşdirilməsi xərclərinin Ümumi
Daxili Məhsula nisbətinin mərhələlərlə
artırılmasının nəzərdə tutulması |
2016–2022 |
Nazirlər
Kabineti, Təhsil Nazirliyi |
||||||
5.13. Təhsil
şəbəkəsində rasionallaşdırma
tədbirlərini həyata keçirməklə, regionlar
arasında təhsilin keyfiyyətini
bərabərləşdirmək məqsədi ilə ucqar
regionlarda yerləşən təhsil müəssisələri
üçün əlavə maliyyələşmənin
təmin olunması |
5.13.1. təhsil
müəssisələrinin bir təhsilalana düşən
xərc əsasında maliyyələşdirilməsi
mexanizmində ucqar regionlarda yerləşən təhsil
müəssisələri üçün əlavə
maliyyələşmənin nəzərdə tutulması |
|
2017-ci
ildən başlayaraq, mütəmadi |
Nazirlər
Kabineti, Elm və
Təhsil Nazirliyi, yerli icra hakimiyyəti
orqanları |
||||||
5.14. Təhsilalma imkanlarını
genişləndirmək üçün maliyyə
mexanizmlərinin, o cümlədən tələbə
kreditləri sisteminin yaradılması |
5.14.1. təhsilalma imkanlarını
genişləndirmək üçün maliyyə
mexanizmlərinin, o cümlədən tələbə
kreditləri və qrantları sisteminin normativ hüquqi
bazasının yaradılması |
|
2015–2016 |
Nazirlər
Kabineti, Təhsil Nazirliyi, İqtisadiyyat |
||||||
5.14.2. təhsilalma imkanlarını
genişləndirmək üçün maliyyə
mexanizmlərinin, o cümlədən tələbə
kreditləri və qrantları sisteminin tətbiqi |
təhsilalma imkanlarını
genişləndirmək üçün maliyyə
mexanizmlərinin, o cümlədən tələbə
kreditləri və qrantları sisteminin normativ hüquqi
bazasının yaradılması |
2016-cı
ildən başlayaraq, mütəmadi |
Elm və Təhsil
Nazirliyi, İqtisadiyyat |
|||||||
5.15. Məktəbəqədər
və ümumi təhsil müəssisələrində
uşaqlara pulsuz olaraq müvafiq xidmətlərin
göstərilməsi, dərs və ya təlim vəsaitlərinin
verilməsi |
5.15.1. təhsil
müəssisələrinin bir təhsilalana düşən
xərc əsasında maliyyələşdirilməsi
mexanizmində məktəbəqədər və ümumi
təhsil müəssisələrində uşaqlara pulsuz
olaraq müvafiq xidmətlərin göstərilməsi,
dərs və ya təlim vəsaitlərinin verilməsi
mexanizminin yaradılması və tətbiqi |
təhsil müəssisələrinin
bir təhsilalana düşən xərc əsasında
maliyyələşdirilməsi mexanizmində
məktəbəqədər və ümumi təhsil
müəssisələrində uşaqlara pulsuz olaraq
müvafiq xidmətlərin (dərs və ya təlim
vəsaitləri və s.) göstərilməsi
üçün vəsaitin nəzərdə tutulması |
2017-ci
ildən başlayaraq, mütəmadi |
Elm və Təhsil
Nazirliyi, İqtisadiyyat |
||||||
İSTİFADƏ OLUNMUŞ MƏNBƏ
SƏNƏDLƏRİNİN SİYAHISI
1.
16 avqust
2016-cı il tarixli 1023
nömrəli Azərbaycan Respublikası
Prezidentinin Fərmanı (“Respublika” qəzeti,
17 avqust 2016-cı il, ¹ 178, Azərbaycan
Respublikasının Qanunvericilik Toplusu, 2016-cı il, ¹ 8, maddə
1384)
2.
7 sentyabr
2016-cı il tarixli 1033
nömrəli Azərbaycan Respublikası
Prezidentinin Fərmanı (“Azərbaycan” qəzeti,
8 sentyabr
2016-cı il, ¹ 197, Azərbaycan
Respublikasının Qanunvericilik Toplusu, 2016-cı il, ¹ 9, maddə
1470)
3.
16 may 2017-ci
il tarixli 1398 nömrəli
Azərbaycan Respublikası Prezidentinin Fərmanı (“Xalq” qəzeti,
18 may 2017-ci il, ¹ 105, Azərbaycan
Respublikasının Qanunvericilik Toplusu, 2017-ci il, ¹ 5, maddə
802)
4.
7 avqust
2017-ci il tarixli 1574 nömrəli
Azərbaycan Respublikası Prezidentinin Fərmanı (“Xalq” qəzeti, 8 avqust 2017-ci il, ¹
170, Azərbaycan
Respublikasının Qanunvericilik Toplusu, 2017-ci il, ¹ 8, maddə
1521)
5.
1 mart 2019-cu
il tarixli 1003 nömrəli Azərbaycan Respublikası Prezidentinin Sərəncamı (“Xalq” qəzeti, 3
mart 2019-cu il, ¹ 51, Azərbaycan
Respublikasının Qanunvericilik Toplusu, 2019-cu il, ¹ 3, maddə
443)
6.
16 may 2019-cu
il tarixli 1178 nömrəli Azərbaycan Respublikası Prezidentinin Sərəncamı (“Xalq” qəzeti, 18
may 2019-cu il, ¹ 108, Azərbaycan Respublikasının Qanunvericilik
Toplusu, 2019-cu il, ¹ 5, maddə 899)
7.
29 noyabr
2019-cu il tarixli 871 nömrəli
Azərbaycan Respublikası Prezidentinin Fərmanı (“Xalq” qəzeti, 30 noyabr 2019-cu il,
¹ 266, Azərbaycan
Respublikasının Qanunvericilik Toplusu, 2019-cu il, ¹ 11, maddə
1719)
8.
30 iyul
2020-ci il tarixli 2182 nömrəli Azərbaycan Respublikası
Prezidentinin Sərəncamı (“Xalq” qəzeti, 31
iyul 2020-ci il, ¹ 150, Azərbaycan Respublikasının
Qanunvericilik Toplusu, 2020-ci il, ¹ 7, maddə 946)
9.
29 yanvar 2021-ci il tarixli 2464
nömrəli Azərbaycan
Respublikası Prezidentinin Sərəncamı (“Xalq” qəzeti, 30 yanvar 2021-ci il, ¹ 21, Azərbaycan
Respublikasının Qanunvericilik Toplusu, 2021-ci il, ¹ 1, maddə
80)
10. 3 mart
2023-cü il tarixli 3782
nömrəli Azərbaycan Respublikası Prezidentinin Sərəncamı (Azərbaycan Dövlət
İnformasiya Agentliyinin (AZƏRTAC-ın) rəsmi internet
saytı, 3 mart
2023-cü il, “Xalq” qəzeti,
4 mart 2023-cü
il, ¹ 49, Azərbaycan Respublikasının Qanunvericilik
Toplusu, 2023-cü il, ¹ 3, maddə 391)
SƏRƏNCAMA
EDİLMİŞ DƏYİŞİKLİK VƏ
ƏLAVƏLƏRİN SİYAHISI
[1] 16 avqust 2016-cı il
tarixli 1023 nömrəli Azərbaycan
Respublikası Prezidentinin Fərmanı (“Respublika” qəzeti, 17 avqust 2016-cı il, ¹
178, Azərbaycan
Respublikasının Qanunvericilik Toplusu, 2016-cı il, ¹ 8, maddə
1384)
ilə “Azərbaycan
Respublikasında təhsilin inkişafı üzrə Dövlət
Strategiyası”nın həyata keçirilməsi ilə
bağlı Fəaliyyət Planı”nın 1.3.1-ci, 3.1.12-ci,
3.1.14-cü, 3.4.3-cü, 4.2.1-ci, 4.2.3-cü, 4.3.1-ci,
4.3.3-cü, 4.4.1-ci, 4.4.3-cü, 4.5.1-ci, 4.6.1-ci, 5.2.1-ci, 5.3.1-ci,
5.5.1-ci, 5.6.1-ci, 5.6.3-cü, 5.7.1-ci, 5.8.1-ci, 5.9.1-ci, 5.14.1-ci,
5.14.2-ci və 5.15.1-ci yarımbəndlərindən “və Sənaye” sözləri
çıxarılmışdır.
16 may 2017-ci il tarixli 1398 nömrəli Azərbaycan
Respublikası Prezidentinin Fərmanı (“Xalq” qəzeti, 18 may 2017-ci il, ¹ 105, Azərbaycan
Respublikasının Qanunvericilik Toplusu, 2017-ci il, ¹ 5, maddə
802)
ilə “Azərbaycan
Respublikasında təhsilin inkişafı üzrə Dövlət
Strategiyası”nın həyata keçirilməsi ilə
bağlı Fəaliyyət Planı”nın 1.2.5-ci,
3.1.16-cı, 3.4.1-ci və 3.5.3-cü yarımbəndlərinin
“İcraçılar” sütununda “Tələbə Qəbulu üzrə Dövlət
Komissiyası” sözləri “Dövlət
İmtahan Mərkəzi” sözləri ilə əvəz
edilmişdir.
[2] 3 mart 2023-cü il tarixli 3782 nömrəli Azərbaycan Respublikası Prezidentinin Sərəncamı (Azərbaycan
Dövlət İnformasiya Agentliyinin (AZƏRTAC-ın) rəsmi
internet saytı, 3
mart 2023-cü il, “Xalq” qəzeti, 4 mart
2023-cü il, ¹ 49,
Azərbaycan Respublikasının Qanunvericilik Toplusu, 2023-cü
il, ¹ 3, maddə 391) ilə
“Azərbaycan
Respublikasında təhsilin inkişafı üzrə Dövlət
Strategiyası”nın həyata keçirilməsi ilə
bağlı Fəaliyyət Planı”nın 1.1.5-ci, 1.3.1-ci,
1.4.1-ci, 2.1.1–2.1.4-cü, 2.2.1-ci, 2.3.3-cü, 2.3.6-cı,
2.3.8-ci, 3.1.6-cı, 3.1.9-cu, 3.1.14-cü, 3.1.16-cı,
3.3.4-cü, 3.3.6-cı, 3.3.10–3.3.12-ci, 3.4.1-ci, 3.4.2-ci, 3.5.1–3.5.6-cı,
4.2.3-cü, 4.3.3-cü, 4.4.3-cü, 4.5.3-cü, 4.6.3-cü,
4.8.2-ci, 4.8.3-cü, 5.1.1-ci, 5.2.3-cü, 5.3.3-cü, 5.5.1-ci,
5.6.3-cü, 5.7.3-cü, 5.9.1-ci, 5.13.1-ci, 5.14.2-ci və 5.15.1-ci
yarımbəndlərinin “İcraçılar” sütununda “Təhsil” sözü “Elm və Təhsil” sözləri
ilə əvəz edilmişdir.
[3] 29
yanvar 2021-ci il tarixli 2464
nömrəli Azərbaycan Respublikası Prezidentinin Sərəncamı
(“Xalq” qəzeti, 30 yanvar 2021-ci
il, ¹ 21, Azərbaycan Respublikasının Qanunvericilik Toplusu,
2021-ci il, ¹ 1, maddə 80) ilə “Azərbaycan
Respublikasında təhsilin inkişafı üzrə Dövlət
Strategiyası”nın həyata keçirilməsi ilə
bağlı Fəaliyyət Planı”nın 1.3-cü bəndinin
“İcraçılar” sütunundan “və Turizm” sözləri
çıxarılmışdır.
[4] 16 may 2019-cu il
tarixli 1178 nömrəli Azərbaycan Respublikası Prezidentinin Sərəncamı (“Xalq” qəzeti, 18 may 2019-cu il, ¹ 108,
Azərbaycan Respublikasının Qanunvericilik Toplusu, 2019-cu il, ¹
5, maddə 899) ilə “Azərbaycan
Respublikasında təhsilin inkişafı üzrə Dövlət
Strategiyası”nın həyata keçirilməsi ilə
bağlı Fəaliyyət Planı”nın 1.5-ci bəndində
və 1.5.1–1.5.4-cü yarımbəndlərində “ilk peşə-ixtisas” sözləri
“peşə” sözü ilə
əvəz edilmişdir.
[5] 1 mart 2019-cu il
tarixli 1003 nömrəli Azərbaycan Respublikası Prezidentinin Sərəncamı (“Xalq” qəzeti, 3 mart 2019-cu il, ¹ 51, Azərbaycan Respublikasının
Qanunvericilik Toplusu, 2019-cu il, ¹ 3, maddə 443)
ilə “Azərbaycan
Respublikasında təhsilin inkişafı üzrə Dövlət
Strategiyası”nın həyata keçirilməsi ilə
bağlı Fəaliyyət Planı”nın 3.4.1-ci yarımbəndində
“və “Tələbə-məzun”
sistemi” sözləri “, Tələbə-məzun”
və “Şagird-məzun” dövlət elektron məlumat sistemləri”
sözləri ilə əvəz edilmişdir.
30 iyul 2020-ci il tarixli 2182 nömrəli Azərbaycan Respublikası Prezidentinin Sərəncamı (“Xalq” qəzeti, 31 iyul 2020-ci il, ¹ 150,
Azərbaycan Respublikasının Qanunvericilik Toplusu, 2020-ci il, ¹
7, maddə 946) ilə “Azərbaycan
Respublikasında təhsilin inkişafı üzrə Dövlət
Strategiyası”nın həyata keçirilməsi ilə
bağlı Fəaliyyət Planı”nın 3.4.1-ci yarımbəndində
“Təhsilin İdarə
olunmasının Məlumat Sistemləri” sözləri “Təhsil Mərkəzləşdirilmiş
İnformasiya Sistemi” sözləri ilə əvəz
edilmişdir.
[6] 7 avqust 2017-ci il tarixli 1574 nömrəli Azərbaycan
Respublikası Prezidentinin Fərmanı (“Xalq”
qəzeti, 8 avqust 2017-ci il, ¹ 170,
Azərbaycan Respublikasının Qanunvericilik Toplusu, 2017-ci il, ¹
8, maddə 1521) ilə “Azərbaycan
Respublikasında təhsilin inkişafı üzrə Dövlət
Strategiyası”nın həyata keçirilməsi ilə
bağlı Fəaliyyət Planı”nın 4.1.1-ci -
4.1.3-cü yarımbəndlərinin “İcraçılar”
sütununa “Rabitə” sözündən
əvvəl “Nəqliyyat,”
sözü əlavə edilmişdir.
[7] 29 noyabr 2019-cu il tarixli 871 nömrəli Azərbaycan
Respublikası Prezidentinin Fərmanı (“Xalq” qəzeti, 30 noyabr 2019-cu il, ¹ 266, Azərbaycan Respublikasının
Qanunvericilik Toplusu, 2019-cu il, ¹ 11, maddə 1719) ilə “Azərbaycan Respublikasında təhsilin
inkişafı üzrə Dövlət Strategiyası”nın həyata
keçirilməsi ilə bağlı Fəaliyyət
Planı”nın 4.4-cü bəndinin “Strateji hədəflər”
sütununda, 4.4.1-ci və 4.4.2-ci yarımbəndlərinin “Tədbirlər”
sütununda, 4.4.3-cü yarımbəndinin “Tədbirlər” və
“Tədbirin həyata keçirilməsi üçün zəruri
əsaslar” sütunlarında “peşə-tədris”
sözləri “peşə təhsil”
sözləri ilə əvəz edilmi.dir.
[8] 7 sentyabr 2016-cı il
tarixli 1033 nömrəli Azərbaycan
Respublikası Prezidentinin Fərmanı (“Azərbaycan” qəzeti, 8 sentyabr 2016-cı il, ¹ 197, Azərbaycan
Respublikasının Qanunvericilik Toplusu, 2016-cı il, ¹ 9, maddə
1470)
ilə “Azərbaycan
Respublikasında təhsilin inkişafı üzrə Dövlət
Strategiyası”nın həyata keçirilməsi ilə
bağlı Fəaliyyət Planı”nın 5.14.2-ci yarımbəndinin
“İcraçılar” sütununa “Mərkəzi Bank” sözlərindən əvvəl
“Maliyyə Bazarlarına Nəzarət
Palatası,” sözləri əlavə edilmişdir.