Fərdi məlumatlar haqqında
AZƏRBAYCAN
RESPUBLİKASININ QANUNU
Bu Qanun fərdi məlumatların toplanılması, işlənilməsi və mühafizəsi
ilə bağlı münasibətləri, milli informasiya məkanının fərdi məlumatlar bölümünün
formalaşdırılması, habelə fərdi məlumatların transsərhəd ötürülməsi ilə
əlaqədar məsələləri tənzimləyir, bu sahədə fəaliyyət göstərən dövlət və yerli
özünüidarə orqanlarının, hüquqi və fiziki şəxslərin hüquq və vəzifələrini
müəyyən edir.
I
fəsil
ÜMUMİ MÜDDƏALAR
Maddə 1. Qanunun məqsədi
Bu Qanunun əsas məqsədi fərdi məlumatların toplanılmasının,
işlənilməsinin və mühafizəsinin qanunvericilik əsaslarını və ümumi prinsiplərini,
həmin sahədə dövlət tənzimləməsinin qayda və tələblərini, fərdi məlumatların
informasiya ehtiyatlarında formalaşdırılması, informasiya sistemlərinin
yaradılması, informasiyanın verilməsi və ötürülməsi qaydalarını, bu prosesdə
iştirak edən şəxslərin hüquqlarını, vəzifələrini və məsuliyyətinin əsaslarını
müəyyən etməkdən, əsas insan və vətəndaş hüquqlarını və azadlıqlarını, o
cümlədən şəxsi və ailə həyatının sirrini saxlamaq hüququnu müdafiə etməkdən
ibarətdir.
Maddə
2. Qanunda istifadə olunan əsas
anlayışlar
2.1. Bu Qanunda istifadə olunan əsas anlayışlar aşağıdakı mənaları
ifadə edir:
2.1.1. fərdi məlumatlar —
şəxsin kimliyini birbaşa və ya dolayısı ilə müəyyənləşdirməyə imkan verən
istənilən məlumat;
2.1.2. fərdi məlumatların
subyekti (bundan sonra — subyekt) — barəsində fərdi məlumatlar toplanılan,
işlənilən və mühafizə edilən, kimliyi müəyyənləşdirilmiş və ya
müəyyənləşdirilən fiziki şəxs;
2.1.3. fərdi məlumatların
informasiya sistemi — qanunvericiliklə müəyyən edilmiş qaydada fərdi məlumatların
toplanılmasını, işlənilməsini və mühafizəsini təmin edən informasiya sistemi;
2.1.4. fərdi məlumatların
informasiya ehtiyatları — qanunvericiliklə müəyyən edilmiş qaydada və
həcmdə fərdi məlumatların informasiya sistemlərində, habelə ayrıca toplandığı
informasiya ehtiyatları;
2.1.5. fərdi identifikasiya
nömrəsi — fərdi məlumatların informasiya sistemlərinə barəsində fərdi
məlumat daxil edilən şəxsə müəyyən edilmiş qaydada verilən və şəxs barəsində
müvafiq məlumatları birmənalı müəyyən etməyə imkan verən vahid təkrarolunmaz
kod;
2.1.6. xüsusi kateqoriyalı
fərdi məlumatlar — fiziki şəxsin irqi və ya milli mənsubiyyətinə, ailə
həyatına, dini etiqadına və əqidəsinə, səhhətinə və ya məhkumluğuna aid olan
məlumatlar;
2.1.7. fərdi məlumatların
toplanılması — subyekt barəsində fərdi məlumatların sənədləşdirilmiş
qaydada qanuna uyğun olaraq əldə edilməsi;
2.1.8. fərdi məlumatların
işlənilməsi — fərdi məlumatlar üzərində aparılan əməliyyatlar (fərdi
məlumatların yazılması, sistemləşdirilməsi, təzələnməsi, dəyişdirilməsi,
çıxarılması, adsızlaşdırılması, saxlanması, ötürülməsi, məhv edilməsi);
2.1.9. fərdi məlumatların
mülkiyyətçisi (bundan sonra — mülkiyyətçi) — qanunvericiliklə müəyyən
edilmiş qaydada fərdi məlumatların informasiya sistemi və ya ehtiyatı üzərində
tam sahiblik, istifadə, sərəncamvermə hüququnu həyata keçirən, fərdi
məlumatların işlənilməsi məqsədini müəyyən edən dövlət və ya yerli özünüidarə
orqanı, hüquqi və ya fiziki şəxs;
2.1.10. fərdi məlumatların
operatoru (bundan sonra — operator) — fərdi məlumatların toplanılmasını,
işlənilməsini və mühafizəsini həyata keçirən fərdi məlumatların mülkiyyətçisi
və ya onun bu funksiyaları müəyyən həcmdə və şərtlərlə həvalə etdiyi dövlət və
ya yerli özünüidarə orqanı, hüquqi və ya fiziki şəxs;
2.1.11. fərdi məlumatların
istifadəçisi (bundan sonra — istifadəçi) — yalnız özü üçün zəruri
informasiyanın əldə olunması məqsədi ilə səlahiyyətləri daxilində mülkiyyətçi
tərəfindən müəyyən edilmiş qaydada və həcmdə fərdi məlumatlardan istifadə
hüququ verilmiş dövlət və ya yerli özünüidarə orqanı, hüquqi və ya fiziki şəxs;
2.1.12. fərdi məlumatların
yayılması — fərdi məlumatların media,
habelə informasiya sistemləri ilə açıqlanması və ya fərdi məlumatlarla
şəxslərin hər hansı digər üsulla tanış olmasına imkan yaradılması; [1]
2.1.13. fərdi məlumatların
verilməsi — fərdi məlumatların qanunvericiliklə müəyyən edilmiş qaydada
sorğu əsasında maddi daşıyıcılarla və ya informasiya texnologiyaları vasitəsilə
istifadəçilərə təqdim edilməsi;
2.1.14. fərdi məlumatların toplanılmasına
və işlənilməsinə qadağan qoyulması — fərdi məlumatlarla əlaqədar istənilən
əməliyyatın dayandırılması;
2.1.15. fərdi məlumatların
adsızlaşdırılması — fərdi məlumatların, onun subyektinin kimliyini
müəyyənləşdirməyə imkan verməyən vəziyyətə salınması;
2.1.16. fərdi məlumatların
transsərhəd ötürülməsi — fərdi məlumatların qanunvericiliklə müəyyən
edilmiş qaydada Azərbaycan Respublikasının dövlət sərhədindən əlaqədar
beynəlxalq təşkilatlara, başqa ölkələrin dövlət və ya yerli özünüidarə
orqanlarına, hüquqi və ya fiziki şəxslərinə verilməsi;
2.1.17. fərdi məlumatların
məhv edilməsi — informasiya sistemində fərdi məlumatların silinməsi,
məzmununun sonradan bərpa edilməsi mümkün olmayan vəziyyətə salınması və ya
fərdi məlumatlar olan maddi daşıyıcıların məhv edilməsi.
2.2. Bu Qanunda istifadə olunan informasiya, informasiya
texnologiyaları, informasiya sistemləri və ehtiyatı, korporativ informasiya
sistemi və digər anlayışlardan informasiyanın toplanılması, işlənilməsi və
mühafizəsi sahəsində münasibətləri tənzimləyən Azərbaycan Respublikasının
qanunlarında müəyyən olunmuş mənalarda istifadə olunur.
Maddə 3. Fərdi məlumatlar
sahəsində Azərbaycan Respublikasının qanunvericiliyi
3.1. Fərdi məlumatlar sahəsində qanunvericilik Azərbaycan
Respublikasının Konstitusiyasından, Azərbaycan Respublikasının tərəfdar çıxdığı
beynəlxalq müqavilələrdən, bu Qanundan, habelə digər normativ hüquqi aktlardan
ibarətdir.
3.2. Azərbaycan Respublikasının milli təhlükəsizliyinin, habelə
qanunçuluğun təmin edilməsi məqsədi ilə, kəşfiyyat və əks-kəşfiyyat,
əməliyyat-axtarış fəaliyyətinin həyata keçirilməsi ilə əlaqədar fərdi
məlumatların toplanılması və işlənilməsi, dövlət sirrinə aid edilən və milli
arxiv fondunda toplanılan fərdi məlumatların mühafizəsi qaydaları Azərbaycan Respublikasının
müvafiq qanunvericiliyi ilə müəyyən edilir.
3.3. Bu Qanunun müddəaları fiziki şəxslər tərəfindən fərdi
məlumatların müstəsna olaraq şəxsi və ailə ehtiyacları üçün toplanılmasına və
işlənilməsinə şamil edilmir.
Maddə 4. Fərdi məlumatların
toplanılmasının, işlənilməsinin və mühafizəsinin əsas prinsipləri
4.1. Fərdi məlumatların informasiya ehtiyatlarının formalaşdırılması,
onların informasiya sistemlərinin yaradılması Azərbaycan Respublikasının
Konstitusiyasında təsbit edilmiş əsas insan və vətəndaş hüquq və azadlıqlarına
riayət edilməklə, qanunçuluq, konfidensiallıq, könüllülüyün məcburiliklə
uzlaşdırılması prinsiplərinə uyğun həyata keçirilir.
4.2. Fərdi məlumatların toplanılması, işlənilməsi və mühafizəsi
prosesində insanın həyat və sağlamlığı üçün təhlükə yaradılmasına, onun şərəf
və ləyaqətinin alçaldılmasına yol verilmir.
II fəsil
FƏRDİ MƏLUMATLARIN
KATEQORİYALARI, ONLARIN TOPLANILMASININ, İŞLƏNİLMƏSİNİN VƏ MÜHAFİZƏSİNİN
TƏNZİMLƏNMƏSİ
Maddə 5. Fərdi məlumatların
hüquqi rejimi və mühafizəsi
5.1. Fərdi məlumatlar toplandığı andan mühafizə olunur və bu məqsədlə
daxilolma (əldə olunma) növünə görə konfidensial və açıq kateqoriyalara
bölünür.
5.2. Konfidensial fərdi məlumatlar qanunvericilikdə nəzərdə tutulmuş
tələblərə uyğun səviyyədə mülkiyyətçi, operator və bu məlumatlara giriş hüququ
olan istifadəçilər tərəfindən mühafizə olunmalıdır. Konfidensial fərdi
məlumatlar qanunla müəyyən olunmuş hallar istisna olmaqla, üçüncü şəxslərə
yalnız subyektin razılığı əsasında verilə bilər.
5.3. Açıq fərdi məlumatlar kateqoriyasına müəyyən olunmuş qaydada
adsızlaşdırılmış, subyekt tərəfindən açıq elan olunmuş və ya ümumi istifadə
üçün yaradılmış informasiya sisteminə subyektin razılığı ilə onun barəsində
daxil edilmiş məlumatlar aiddir. Şəxsin adı, soyadı və atasının adı daimi açıq
fərdi məlumatdır. Açıq kateqoriyalı fərdi məlumatların konfidensiallığının
təmin edilməsi tələb olunmur.
5.4. Xüsusi kateqoriyalı məlumatlar, onların xüsusiyyəti və bu
Qanunun 11.1-ci maddəsinin tələbləri nəzərə alınmaqla, konfidensial, həm də
açıq fərdi məlumatlar kateqoriyasına aid edilə bilər.
5.5. Fərdi məlumatların mühafizəsi mülkiyyətçilər və operatorlar
tərəfindən təmin olunmalıdır. Fərdi məlumatların toplanılması, işlənilməsi və
mühafizəsi sahəsində fəaliyyət göstərən fiziki şəxslər fəaliyyət müddətində və
işdən çıxdıqdan sonra həmin məlumatların yayılmaması barədə yazılı iltizam
verməlidirlər.
5.6. Telekommunikasiya, poçt rabitəsi, ünvan və digər sahələr üzrə
cəmiyyətin informasiya təminatını ödəmək məqsədi ilə ümumi istifadəli
informasiya sistemlərinə subyektin yazılı (o cümlədən Elektron Hökumət
İnformasiya Sistemi üzərindən) razılığı əsasında onun təqdim etdiyi
məlumatlar (adı, soyadı, atasının adı, doğulduğu tarix və yer, cinsi,
vətəndaşlığı, telefon nömrəsi və elektron ünvanı, yaşadığı və olduğu yer,
ixtisası və iş yeri, məşğul olduğu fəaliyyət növü, ailə vəziyyəti, şəkli və
digər məlumatlar) daxil edilə bilər.[2]
5.7. Fərdi məlumatlar ümumi istifadəli informasiya sistemlərinə açıq
mənbələrdən daxil edildikdə həmin informasiya sisteminin operatoru daxil edilən
məlumatların tərkibini və əldə edilmə mənbəyini subyektə bildirməlidir. Bu
məlumatlar subyektin, məhkəmənin və ya müvafiq icra hakimiyyəti orqanının
yazılı tələbi ilə həmin informasiya sistemindən təxirə salınmadan
çıxarılmalıdır.
5.8. Mülkiyyətçi və ya operator fərdi məlumatların mühafizəsinin (o
cümlədən təsadüfi və icazəsiz məhv edilməsinin, itirilməsinin, qanunsuz
müdaxilənin, dəyişdirilməsinin və digər halların qarşısının alınmasının) təmin
edilməsinə zəmanət verən texniki-təşkilati tədbirlər görməlidir.
5.9. Fərdi məlumatların mühafizəsinə dair tələblər müvafiq icra
hakimiyyəti orqanı tərəfindən müəyyən olunur.
5.10. Fərdi məlumatların arxivləşdirilməsinə aid qaydalar Azərbaycan
Respublikasının müvafiq qanunvericiliyi ilə müəyyən edilir.
Maddə 6. Fərdi məlumatların
toplanılması, işlənilməsi və mühafizəsi sahəsində dövlət tənzimləməsinin əsas
formaları
6.0. Fərdi məlumatların toplanılması, işlənilməsi və mühafizəsi
sahəsində dövlət tənzimləməsi tədbirləri aşağıdakılardan ibarətdir:
6.0.1. milli informasiya məkanının fərdi məlumatlar bölümünün
formalaşdırılması və onun təhlükəsizliyinin təmin olunması, bu sahədə
təhdidlərin və mühafizə səviyyəsinin qiymətləndirilməsi;
6.0.2. fərdi məlumatların toplanılmasının və işlənilməsinin hüquqi
əsaslarının müəyyən edilməsi;
6.0.3. fərdi məlumatların toplanılması və işlənilməsi zamanı əsas
insan və vətəndaş hüquqlarının və azadlıqlarının təmin edilməsi;
6.0.4. fərdi məlumatların toplanılması və işlənilməsi üzrə
fəaliyyətin lisenziyalaşdırılması;
6.0.5. fərdi məlumatların informasiya sistemlərinin dövlət
qeydiyyatının aparılması;
6.0.6. fərdi məlumatların informasiya sistemlərinin, habelə müvafiq
informasiya texnologiyaları vasitələrinin sertifikatlaşdırılması;
6.0.7. fərdi məlumatların informasiya sistemlərinin yaradılması və
tətbiq edilməsi sahəsində hüquqi və texniki sənədləşdirmənin
standartlaşdırılması;
6.0.8. fərdi məlumatların informasiya ehtiyatlarının və sistemlərinin
və onların layihə sənədlərinin dövlət ekspertizasının həyata keçirilməsi;
6.0.9. dövlət idarələrarası fərdi məlumatların informasiya
sistemlərinin yaradılması və idarə edilməsi sahəsində dövlət tənzimləməsi.
III
fəsil
SUBYEKTİN HÜQUQLARI
Maddə 7. Subyektin hüquqları
7.1. Subyekt aşağıdakı hüquqlara malikdir:
7.1.1. informasiya sistemində özü barəsində fərdi məlumatların
mövcudluğu, onların mülkiyyətçisi və ya operatoru haqqında məlumat almaq;
7.1.2. informasiya sistemində özü barəsində fərdi məlumatların
toplanılmasının, işlənilməsinin və üçüncü şəxslərə verilməsinin hüquqi
əsaslandırılmasını tələb etmək, bu məlumatların toplanılmasının, işlənilməsinin
və üçüncü şəxslərə verilməsinin subyekt üçün hansı hüquqi nəticələrə səbəb
olacağı barədə məlumat almaq;
7.1.3. informasiya sistemində özü barəsində toplanılmış fərdi
məlumatların məzmunu ilə tanış olmaq;
7.1.4. informasiya sistemində özü barəsində fərdi məlumatların
toplanılması və işlənilməsi məqsədini, işlənilmə müddətini, üsullarını, onun
fərdi məlumatları ilə tanış olmaq icazəsi olan şəxslərin, o cümlədən məlumat
mübadiləsi aparılması nəzərdə tutulan informasiya sistemlərinin dairəsini bilmək;
7.1.5. informasiya sistemində özü barəsində toplanılmış və işlənilən
fərdi məlumatların dəqiqləşdirilməsini və qanunvericiliklə müəyyən olunmuş
hallar istisna olmaqla, məhv edilməsini tələb etmək, habelə həmin məlumatların
müəyyən olunmuş qaydada arxivə verilməsi barədə müraciət etmək;
7.1.6. özü barəsində fərdi məlumatların toplanılmasına və
işlənilməsinə qadağan qoyulmasını tələb etmək;
7.1.7. informasiya sistemində özü barəsində toplanılmış və işlənilən
fərdi məlumatların əldə edilməsi mənbələri barədə məlumat almaq, həmin
məlumatların qanuniliyinin sübuta yetirilməsini tələb etmək;
7.1.8. informasiya sistemində özü barəsində toplanılmış və işlənilən
fərdi məlumatların mühafizəsini tələb etmək;
7.1.9. özü barəsində toplanılan və işlənilən fərdi məlumatların
olduğu informasiya sistemlərinin uyğunluq sertifikatının mövcudluğu və dövlət
ekspertizasından keçirilməsi haqqında məlumat almaq;
7.1.10. bu Qanunla və Azərbaycan Respublikasının başqa normativ
hüquqi aktları ilə müəyyən edilmiş digər hüquqlardan istifadə etmək.
7.2. Fərdi məlumatların toplanılmasının və işlənilməsinin
qanunvericiliklə müəyyən olunmuş qaydada məcburi xarakter daşıdığı hallar
istisna olmaqla, subyekt onun barəsində olan məlumatların toplanılmasına və
işlənilməsinə etiraz etmək hüququna malikdir. Subyektin etirazı mülkiyyətçiyə
və ya operatora yazılı surətdə təqdim olunmalıdır. Subyektin etirazının
əsaslandırılması tələb olunmur. Mülkiyyətçi və ya operator həmin etirazı
aldıqda göstərilən fərdi məlumatların toplanılmasını və işlənilməsini dərhal
dayandırmalıdır.
7.3. İnformasiya texnologiyaları vasitəsilə fərdi məlumatların
toplanılması və işlənilməsi nəticəsində qəbul olunan qərar subyektin mənafeyini
pozduğu halda, qanunvericiliklə müəyyən olunmuş qaydada məcburi xarakter
daşıdığı hallar istisna olmaqla, subyektin bu məlumatların göstərilən üsulla
toplanılmasına və işlənilməsinə etiraz etmək hüququ vardır. Mülkiyyətçi və ya
operator fərdi məlumatların informasiya texnologiyaları vasitəsilə
işlənilməsinə qarşı etiraz aldıqda, subyektdən onun barəsində məlumatların
digər üsulla işlənilməsinə razılıq almalı və ya fərdi məlumatların
işlənilməsini təxirə salmadan dayandırmalıdır.
7.4. Subyekt onun barəsində fərdi məlumatların qanunsuz toplanılması
və işlənilməsi, mühafizəsinin təmin edilməməsi, habelə bu Qanunun tələblərinə
əməl olunmaması nəticəsində onun hüquqlarının pozulduğu hallarda müvafiq icra
hakimiyyəti orqanına və ya məhkəməyə şikayət etmək, habelə ona vurulmuş mənəvi
və maddi ziyanın ödənilməsini məhkəmə qaydasında tələb etmək hüququna malikdir.
7.5. Subyekt bu Qanunun 7.1-7.3-cü maddələrində göstərilən
hüquqlarını mülkiyyətçiyə və ya operatora kağız formatında yazılı ərizə və
şəxsiyyətini təsdiq edən sənədi təqdim etməklə və ya gücləndirilmiş elektron
imzalı elektron sorğu verməklə həyata keçirir.
IV
fəsil
FƏRDİ MƏLUMATLARIN TOPLANILMASI VƏ İŞLƏNİLMƏSİ
Maddə 8. Subyektin özü
barəsində fərdi məlumatların toplanılmasına və işlənilməsinə razılığı
8.1. Azərbaycan Respublikasının qanunvericiliyi ilə müəyyən olunmuş
qaydada fərdi məlumatların məcburi şəkildə toplanılması və işlənilməsi halları
istisna olmaqla, hər hansı şəxs barəsində fərdi məlumatların toplanılmasına və
işlənilməsinə yalnız subyekt tərəfindən verilmiş yazılı, o cümlədən
gücləndirilmiş elektron imzalı elektron sənəd formasında razılıq və ya özünün
yazılı təqdim etdiyi məlumatlar əsasında yol verilir.
8.2. Subyektin fərdi məlumatların işlənilməsi üçün yazılı (o
cümlədən Elektron Hökumət İnformasiya Sistemi üzərindən) razılığa
aşağıdakılar daxil edilməlidir:[3]
8.2.1. subyektin kimliyini müəyyənləşdirməyə imkan verən məlumatlar;
8.2.2. subyektdən razılıq alan mülkiyyətçinin və ya operatorun
kimliyini müəyyənləşdirməyə imkan verən məlumatlar;
8.2.3. fərdi məlumatların toplanılması və işlənilməsi məqsədi;
8.2.4. subyekt tərəfindən işlənilməsinə razılıq verilmiş fərdi
məlumatların və onların işlənilmə əməliyyatlarının siyahıları;
8.2.5. subyektin razılığının qüvvədə olma dövrü və onun geri
götürülməsi şərtləri;
8.2.6. fərdi məlumatların müvafiq informasiya sistemində müəyyən
olunmuş saxlanma müddəti başa çatdıqdan və ya subyektin ölümündən sonra onun
barəsində toplanılmış fərdi məlumatların qanunvericiliklə müəyyən olunmuş
qaydada məhv edilməsi və ya arxivləşdirilməsi şərtləri.
8.3. Subyekt vəfat etdikdə, Azərbaycan Respublikasının
qanunvericiliyi ilə müəyyən edilmiş qaydada ölmüş elan edildikdə, xəbərsiz
itkin düşmüş, fəaliyyət qabiliyyəti olmayan hesab edildikdə, habelə yetkinlik
yaşına çatmadığı, özü razılıq vermək iqtidarında olmadığı hallarda bu Qanunla tələb
olunan razılıq müvafiq olaraq onun vərəsələri, qanuni nümayəndələri,
valideynləri və ya himayəçilərindən biri tərəfindən verilir.
8.4. Subyektdən onun fərdi məlumatlarının toplanılması və işlənilməsi
üçün razılığın alınması haqqında sübutun təqdim olunması vəzifəsi
mülkiyyətçinin və ya operatorun üzərinə düşür. Vəfat etmiş şəxslər barəsində
fərdi məlumatların işlənilməsinə subyektin sağlığında qadağan qoyulmamışdırsa,
həmin məlumatlar qanunvericiliklə müəyyən olunmuş hallarda işlənilə bilər.
8.5. Açıq fərdi məlumatların toplanılmasını və işlənilməsini həyata
keçirən mülkiyyətçi və ya operator subyektin tələbi ilə həmin məlumatların açıq
fərdi məlumatlar kateqoriyasına aid olduğunu sübut etməlidir.
8.6. Bu Qanunun 3.2-ci maddəsində qeyd edilən hallar, habelə
Azərbaycan Respublikasının normativ hüquqi aktları ilə müəyyən olunmuş qaydada
fərdi məlumatların məcburi şəkildə toplanılması və işlənilməsi istisna olmaqla,
fərdi məlumatların toplanılmasına və işlənilməsinə subyektlərin razılığının
alınması və geri çağırılması mərkəzləşdirilmiş qaydada Elektron Hökumət
İnformasiya Sistemi üzərindən təmin edilir.[4]
Maddə 9. Fərdi məlumatların
toplanılmasının və işlənilməsinin əsas şərtləri
9.1. Fərdi məlumatların toplanılmasının və işlənilməsinin məqsədi
mülkiyyətçi və ya operator tərəfindən dəqiq bəyan edilməli, həmin məlumatların
toplanılması və işlənilməsi bu məqsədlərə, habelə mülkiyyətçinin və ya
operatorun maddi-texniki və təşkilati imkanlarına uyğun olmalıdır. Fərdi
məlumatlar yalnız qanuni, əvvəlcədən müəyyən olunmuş və bəyan edilmiş məqsədlər
üçün toplanılmalı və göstərilmiş məqsədlərə uyğun üsullarla işlənilməlidir.
9.2. Toplanılan və işlənilən fərdi məlumatların həcmi və xarakteri
bəyan edilmiş məqsədlərə və mülkiyyətçilərin səlahiyyətlərinə uyğun olmalıdır.
9.3. Fərdi məlumatlar dəqiq, tam olmalı və zərurət yarandıqda
təzələnməlidir.
9.4. Fərdi məlumatların toplanılması və işlənilməsi məqsədlərinə nail
olunduqda və onların saxlanılması zərurəti aradan qalxdıqda həmin məlumatlar
təxirə salınmadan məhv edilməlidir.
9.5. Fərdi məlumatların bu Qanunla müəyyən olunmuş toplanılması və
işlənilməsi şərtləri insan orqanizminin bioloji xüsusiyyətlərini
səciyyələndirən və onun kimliyini birmənalı olaraq müəyyənləşdirməyə imkan
verən məlumatların — əl-barmaq və ovuc izləri, üz təsviri, gözün qüzehli və tor
qişası, səs fraqmenti və onun akustik parametrləri, dezoksiribonuklein turşusu
(DNT) analizinin nəticələri, bədən ölçüləri, bədənin xüsusi əlamətlərinin və fiziki
çatışmazlıqlarının təsviri, yazı xətti və imzası, habelə digər biometrik
məlumatların toplanılmasına və işlənilməsinə tam həcmdə şamil edilir.[5]
9.6. Fərdi məlumatların toplanılması və işlənilməsi yalnız aşağıdakı
şərtlərdən biri olduqda həyata keçirilə bilər:
9.6.1. subyekt fərdi məlumatların toplanılmasına və işlənilməsinə öz
razılığını verdikdə və ya bu məlumatlar açıq kateqoriyalı olduqda;
9.6.2. fərdi məlumatlar onların toplanılması və işlənilməsi
məqsədlərini və üsullarını müəyyən edən qanunvericilik əsasında işlənildikdə;
9.6.3. elmi və statistik tədqiqat məqsədləri üçün fərdi məlumatlar
onların mütləq qaydada adsızlaşdırılması aparılmaqla işlənildikdə;
9.6.4. fərdi məlumatların toplanılması və işlənilməsi subyektin həyat
və sağlamlığını qorumaq üçün lazım olduqda.
9.7. Xüsusi kateqoriyalı məlumatların toplanılmasına və
işlənilməsinə, aşağıdakı hallar istisna olmaqla, yol verilmir:
9.7.1. xüsusi kateqoriyalı məlumatların toplanılması və işlənilməsi
qanunla müəyyən olunmuş hallarda məcburi xarakter daşıdıqda;
9.7.1-1. subyektin yazılı (o cümlədən Elektron Hökumət İnformasiya
Sistemi üzərindən) razılığı olduqda;[6]
9.7.2. xüsusi kateqoriyalı məlumatlar bu Qanunun 5.3-cü maddəsində
nəzərdə tutulmuş qaydada açıq məlumatlar kateqoriyasına aid olduqda;
9.7.3. xüsusi kateqoriyalı məlumatların toplanılması və işlənilməsi
subyektin, digər şəxsin və ya müvafiq şəxslər qrupunun həyat və sağlamlığının
qorunması üçün zəruri olduqda və belə məlumatların əldə olunması üçün subyektin
razılığının alınması mümkün olmadıqda;
9.7.4. ictimai birliklərin və digər qeyri-kommersiya təşkilatlarının
üzvlərinə aid olan xüsusi kateqoriyalı məlumatların toplanılması və işlənilməsi
həmin təşkilatlar tərəfindən öz qanuni məqsədlərinə nail olmaq məqsədi ilə və
üçüncü şəxsə subyektin razılığı olmadan verilməmək şərti ilə aparıldıqda.
9.8. Bu Qanunun 9.7-ci maddəsində nəzərdə tutulmuş hallarda xüsusi
kateqoriyalı məlumatların toplanılması və işlənilməsi səbəbləri aradan
qaldırıldıqda həmin məlumatlara dərhal qadağan qoyulmalı, xüsusi kateqoriyalı
məlumatların subyekti həmin məlumatların informasiya sistemində saxlanmasına və
ya arxivə verilməsinə razılıq vermədikdə bu məlumatlar təxirə salınmadan məhv
edilməlidir.
9.9. Mülkiyyətçi fərdi məlumatların toplanılmasını və işlənilməsini
müqavilə əsasında, fərdi məlumatların mühafizəsinin təmin olunması şərti ilə
operatora həvalə etmək və ya özü operator kimi fəaliyyət göstərmək hüququna
malikdir.
9.10. Fərdi məlumatlara dair ümumi istifadəli və korporativ
informasiya sistemlərində toplanılmış və işlənilən fərdi məlumatlar ödənişli
əsaslarla üçüncü şəxslərə təqdim oluna bilər. Korporativ informasiya
sistemlərində toplanılmış və işlənilən fərdi məlumatların ödənişli əsaslarla
üçüncü şəxslərə verilməsi qaydası müvafiq icra hakimiyyəti orqanı tərəfindən
müəyyən edilir.
9.11. Fərdi məlumatların korporativ informasiya sistemlərində bu
sistemlərdən istifadə etmək hüququ olan istifadəçilərə xidmət göstərilir.
9.12. İnformasiya sistemlərində və ehtiyatlarında fərdi məlumatların
toplanılması, işlənilməsi, sorğuların verilməsi və icrası, ərizələrin
qeydiyyatının və baxılmasının nəticələri, habelə informasiya sistemlərinin
idarə olunması və mühafizəsi ilə bağlı əməliyyatlar barədə qeydlərin müvafiq
nəzarət-audit jurnallarında toplanılması mülkiyyətçi və ya operator tərəfindən
təmin olunur.
9.13. Elmi və statistik tədqiqatlar həyata keçirilərkən operator
aldığı fərdi məlumatları adsızlaşdırmalıdır. Adsızlaşdırılmış məlumatların
işlənilməsi nəticələrinin dövlət sirri təşkil edən məlumatlara aid edildiyi
halda həmin məlumatların qorunması dövlət sirri haqqında Azərbaycan
Respublikasının qanunvericiliyinə müvafiq olaraq həyata keçirilir.
9.14. Fərdi məlumatların informasiya ehtiyatlarının formalaşdırılması
və informasiya sistemlərinin yaradılması, onlara xidmətlərin göstərilməsi
yalnız Azərbaycan Respublikasının qanunvericiliyinə uyğun olaraq xüsusi razılıq
(lisenziya) əsasında həyata keçirilir.
Maddə 10. Mülkiyyətçinin və
operatorun vəzifələri
10.1. Fərdi məlumatların toplanılması və işlənilməsi zamanı
mülkiyyətçinin vəzifələri fərdi məlumatların toplanılmasının və işlənilməsinin
qanuniliyini və təhlükəsizliyini təmin etməkdən ibarətdir. Fərdi məlumatların
toplanılması və işlənilməsi, həmin məlumatların mühafizəsinin tam təmin
olunmaması nəticəsində subyektə dəyən maddi və mənəvi ziyan və onun həcmi
məhkəmə tərəfindən müəyyən edilir, qanunvericilikdə nəzərdə tutulmuş qaydada
mülkiyyətçi tərəfindən ödənilir.
10.2. Mülkiyyətçi fərdi məlumatların toplanılması və işlənilməsi
zamanı operatorun vəzifələrini yerinə yetirdikdə, bu Qanunla operator üçün
müəyyən olunmuş vəzifələr mülkiyyətçiyə şamil edilir.
10.3. Operatorun vəzifələri bu Qanunla və Azərbaycan Respublikası
qanunvericiliyinin tələblərinə uyğun olaraq operatorla mülkiyyətçi arasında
bağlanmış müqavilənin şərtləri ilə müəyyən olunur.
10.4. Fərdi məlumatların toplanılması və işlənilməsi zamanı
operatorun vəzifələri fərdi məlumatların toplanılmasının və işlənilməsinin
qanuniliyini, onların təhlükəsizliyini təmin etməkdən, habelə mülkiyyətçi ilə
bağlanmış müqavilədən irəli gələn şərtləri yerinə yetirməkdən ibarətdir.
10.5. Operator Azərbaycan Respublikasının qanunvericiliyi ilə müəyyən
edilmiş qaydada kəşfiyyat və əks-kəşfiyyat, əməliyyat-axtarış tədbirlərinin
keçirilməsinə şərait yaratmalı, müvafiq təşkilati və texniki məsələləri həll
etməli və bu tədbirlərin keçirilməsində istifadə olunan üsulların
konfidensiallığına əməl etməlidir.
10.6. Mülkiyyətçi müvafiq icra hakimiyyəti orqanının bu Qanunla ona
həvalə edilmiş vəzifələrinin yerinə yetirilməsinə dair tələblərini icra etməli
və bu barədə 7 iş günü müddətində ona məlumat verməlidir.
Maddə 11. Fərdi məlumatların
toplanılmasının xüsusiyyətləri
11.1. Mülkiyyətçi və ya operator subyektdən yalnız işlənilmə
məqsədlərinə nail olmaq üçün zəruri olan fərdi məlumatları almaq hüququna
malikdir.
11.2. Mülkiyyətçi və ya operator fərdi məlumatları toplayarkən
subyektə aşağıdakıları mütləq bildirməlidir:
11.2.1. mülkiyyətçinin və ya operatorun kimliyini müəyyənləşdirən
məlumatlar;
11.2.2. fərdi məlumatların işlənilmə məqsədi və bu məqsədin hüquqi
cəhətdən əsaslandırılması;
11.2.3. toplanılan və işlənilən fərdi məlumatların informasiya
sistemində mühafizə səviyyəsi;
11.2.4. informasiya sistemlərinin uyğunluq sertifikatının mövcudluğu
və dövlət ekspertizasından keçirilməsi haqqında məlumat;
11.2.5. fərdi məlumatların nəzərdə tutulan istifadəçilərinin, o
cümlədən məlumat mübadiləsi aparılması nəzərdə tutulan informasiya sisteminin
dairəsi;
11.2.6. subyektin bu Qanunla müəyyən olunmuş hüquqları barədə məlumatlar.
11.3. Fərdi məlumatların təqdim olunması qanunla müəyyən
olunmuşdursa, mülkiyyətçi və ya operator subyektə fərdi məlumatların məcburi
şəkildə təqdim edilməsindən imtinanın hüquqi nəticələri barədə məlumat
verməlidir.
Maddə 12. Subyektin sorğusu
12.1. Mülkiyyətçi və ya operator ödənişsiz olaraq subyektə onun
haqqında məlumatları təqdim etməli, eləcə də bu Qanunun 7.1-ci maddəsində
göstərilmiş hüquqlarını təmin etməlidir.
12.2. Subyekt bu Qanunun 7.1.5-ci və 7.1.6-cı maddələrində
göstərilmiş hüquqlarının təmin edilməsi məqsədi ilə sorğu ilə müraciət edərkən
zəruri tədbirlərin görülməsi üçün müvafiq sənədləri təqdim etməlidir.
12.3. Subyekt onun barəsində toplanılmış və işlənilən məlumatlarla
bağlı mülkiyyətçiyə və ya operatora sorğu ilə müraciət etdikdə, onun sorğusuna
mülkiyyətçi və ya operator tərəfindən baxılmalı, sorğunun predmetinə uyğun
olaraq icra edilməli, həmin məlumatda digər şəxslər barədə fərdi məlumatlar əks
etdirilməməlidir.
12.4. Mülkiyyətçi və ya operator subyektin verdiyi sorğuya daxil
olduğu gündən ən geci 7 iş günü keçənədək cavab verməlidir, bununla bağlı
üçüncü şəxsə müraciət etmək zərurəti yarandıqda sorğunun icra müddəti daha 7 iş
günü uzadıla bilər.
12.5. Mülkiyyətçi və ya operator subyektin sorğusu əsasında fərdi
məlumatlarla əlaqədar zəruri tədbirlər (məlumatın dəqiqləşdirilməsi, məlumatın
toplanılmasına və işlənilməsinə qadağan qoyulması və s.) görməli, həmin
tədbirlər barəsində əvvəllər bu subyektə dair fərdi məlumatların ötürüldüyü
üçüncü şəxsə 3 iş günü müddətində məlumat verməlidir.
12.6. Mülkiyyətçi və ya operator subyektin sorğusunun icrasından
qanunvericiliklə müəyyən edilmiş əsaslarla imtina etdikdə subyektə sorğusunun
alındığı gündən 5 iş günü keçənədək əsaslandırılmış cavab verməlidir.
Maddə 13. Fərdi məlumatların
verilməsi
13.1. Bu Qanunun 8.3-cü maddəsində nəzərdə tutulmuş hallar istisna
olmaqla, fərdi məlumatların üçüncü şəxslər tərəfindən mülkiyyətçiyə və ya
operatora, eləcə də onlar tərəfindən fərdi məlumatların istənilən üçüncü şəxsə
verilməsinə yalnız subyektin yazılı (o cümlədən Elektron Hökumət İnformasiya
Sistemi üzərindən) razılığı ilə yol verilir.[7]
13.2. Subyektin razılığı olmadan fərdi məlumatların verilməsinə
yalnız aşağıdakı hallarda yol verilir:
13.2.1. açıq kateqoriyalı fərdi məlumatlar verildikdə;
13.2.2. konfidensial fərdi məlumatlar dövlət orqanları (qurumları)
və ya yerli özünüidarə orqanları tərəfindən onlara həvalə edilmiş vəzifələrin
icrası ilə bağlı verildikdə və bu zaman fərdi məlumatların informasiya
sistemləri üçün qanunvericiliklə müəyyən edilmiş tələblərə əməl edildikdə;[8]
13.2.3. fərdi məlumatların verilməsi subyektin həyat və sağlamlığının
qorunması məqsədləri üçün lazım olduqda və onun razılığını təxirə salınmadan
almaq mümkün olmadıqda.
13.2-1. Vergi və maliyyə məlumatlarının
mübadiləsini nəzərdə tutan Azərbaycan Respublikasının tərəfdar çıxdığı beynəlxalq
müqavilələrə uyğun olaraq, bu dövlətlərin hüquqi və fiziki şəxslərinin
Azərbaycan Respublikası ərazisində həyata keçirdikləri maliyyə əməliyyatları
barədə məlumatlar müvafiq icra hakimiyyəti orqanının müəyyən etdiyi hədlərdə və
qaydada birbaşa və ya müvafiq icra hakimiyyəti orqanı vasitəsilə həmin
xarici dövlətlərin səlahiyyətli orqanlarına verilir.[9]
13.3. Fərdi məlumatların verilməsinə razılıq subyekt tərəfindən yazılı
surətdə (o cümlədən Elektron Hökumət İnformasiya Sistemi üzərindən) geri
çağırıla bilər. Subyekt tərəfindən fərdi məlumatların verilməsinə dair
razılığın geri çağırılması mülkiyyətçiyə, operatora və üçüncü şəxslərə məlum olduğu
andan onlar həmin məlumatların verilməsini dərhal dayandırmalıdırlar.[10]
Maddə 14. Fərdi məlumatların
transsərhəd ötürülməsi
14.1. Fərdi məlumatların transsərhəd ötürülməsi bu Qanunla müəyyən
olunan tələblərə riayət edilməklə və bu maddənin müəyyən etdiyi xüsusiyyətlər
nəzərə alınmaqla həyata keçirilir.
14.2. Fərdi məlumatların transsərhəd ötürülməsi aşağıdakı hallarda
qadağan edilir:
14.2.1. Azərbaycan Respublikasının milli təhlükəsizliyi üçün təhdid
yaratdıqda;
14.2.2. fərdi məlumatların ötürüldüyü ölkənin qanunvericiliyi həmin
məlumatların Azərbaycan Respublikasının qanunvericiliyi ilə müəyyən edilmiş
səviyyədə hüquqi mühafizəsini təmin etmədikdə.
14.3. Subyektin fərdi məlumatların transsərhəd ötürülməsinə razılıq
verdiyi, habelə fərdi məlumatların ötürülməsinin subyektin həyat və
sağlamlığının qorunması üçün zəruri olduğu hallarda fərdi məlumatların
transsərhəd ötürülməsi onların hüquqi mühafizəsi səviyyəsindən asılı olmayaraq
həyata keçirilə bilər.
14.4. Fərdi məlumatların transsərhəd ötürülməsi zamanı bu
məlumatların təhlükəsizliyi mülkiyyətçi və ya operator tərəfindən təmin edilir.
V
fəsil
FƏRDİ MƏLUMATLARIN TOPLANILMASI, İŞLƏNİLMƏSİ VƏ
MÜHAFİZƏSİ SAHƏSİNDƏ DÖVLƏT TƏNZİMLƏMƏSİ TƏDBİRLƏRİ
Maddə 15. Fərdi məlumatların
informasiya sistemlərinin qeydiyyatı
15.1. Fərdi məlumatların informasiya sistemləri, o cümlədən bu
Qanunun qüvvəyə minməsinə qədər mövcud olan informasiya sistemləri müvafiq icra
hakimiyyəti orqanında dövlət qeydiyyatından keçməlidir. Fərdi məlumatların
informasiya sistemlərinin dövlət qeydiyyatına alınması və dövlət qeydiyyatının
ləğv edilməsi qaydaları müvafiq icra hakimiyyəti orqanı tərəfindən təsdiq
edilir.
15.2. Bu Qanunun 3.2-ci maddəsində nəzərdə tutulmuş hallar istisna
olmaqla, fərdi məlumatların informasiya sistemini dövlət qeydiyyatından
keçirmədən fərdi məlumatların toplanılmasına və işlənilməsinə yol verilmir.
15.3. Aşağıdakı fərdi məlumatların informasiya sisteminin dövlət
qeydiyyatından keçirilməsi tələb olunmur:
15.3.1. dövlət sirri haqqında Azərbaycan Respublikasının
qanunvericiliyinə uyğun olaraq dövlət sirrinə aid olan fərdi məlumatların
informasiya sisteminin;
15.3.2. mülkiyyətçi və ya operatorla əmək münasibətlərində olan
subyektlərə aid və ya onların iş ərazisinə buraxılması üçün zəruri olan fərdi
məlumatların informasiya sisteminin;
15.3.3. müvafiq icra hakimiyyəti orqanı tərəfindən müəyyən edilmiş,
fərdi məlumatların işlənilmə məqsədindən və subyektlərin sayına qoyulan
maksimal həddən asılı olaraq, dövlət qeydiyyatından keçirilməsi tələb olunmayan
hallarda yaradılan fərdi məlumatların informasiya sistemlərinin.
15.4. Fərdi məlumatların informasiya sisteminin dövlət qeydiyyatı
mülkiyyətçinin yazılı müraciəti əsasında 1 ay müddətində həyata keçirilir.
İnformasiya sistemlərinin dövlət reyestrinə daxil edilməsi üçün həmin
müraciətdə fərdi məlumatların informasiya sistemi barədə aşağıdakı əsas
məlumatlar təqdim edilir:
15.4.1. mülkiyyətçinin kimliyini müəyyənləşdirən məlumatlar;
15.4.2. informasiya sisteminin yaradılmasının hüquqi əsasları;
15.4.3. fərdi məlumatların işlənilmə məqsədi və nəzərdə tutulan
üsulları;
15.4.4. informasiya sistemində işlənilən fərdi məlumatların
kateqoriyaları;
15.4.5. subyektlərin kateqoriyaları;
15.4.6. informasiya sisteminin istismarı zamanı mülkiyyətçinin fərdi
məlumatların mühafizəsi ilə bağlı öhdəsinə götürdüyü tədbirlərin ümumi təsviri;
15.4.7. fərdi məlumatların toplanılmasına və işlənilməsinə
başlanıldığı tarix;
15.4.8. fərdi məlumatların istifadəçilərinin dairəsi;
15.4.9. fərdi məlumatların toplanılmasına və işlənilməsinə nəzarət və
audit mexanizmləri;
15.4.10. digər əlaqəli informasiya sistemləri, həmin sistemlərlə
informasiya mübadiləsi üsulları və mübadilə edilən məlumatların kateqoriyaları;
15.4.11. informasiya sistemlərindən istifadə olunmaqla əhaliyə
göstərilə bilən elektron xidmətlərin əhatə dairəsi;
15.4.12. subyektin bu Qanunun 7.1-ci maddəsində göstərilən
hüquqlarının təmin edilməsi qaydaları;
15.4.13. digər dövlətlərə, habelə beynəlxalq təşkilatlara transsərhəd
ötürülən fərdi məlumatların kateqoriyaları.
15.5. Fərdi məlumatların informasiya sisteminin dövlət qeydiyyatından
keçirilməsi haqqında müraciətdəki məlumatlarda dəyişiklik olduqda bu barədə 3
iş günü müddətində müvafiq icra hakimiyyəti orqanına yazılı surətdə
bildirilməlidir.
15.6. Fərdi məlumatların informasiya sisteminin dövlət qeydiyyatı
ləğv edildikdə, həmin informasiya sistemində olan məlumatlara dərhal qadağan
qoyulmalı və təxirə salınmadan müvafiq icra hakimiyyəti orqanı tərəfindən
müəyyən olunmuş qaydada məhv edilməlidir.
Maddə 16. Fərdi məlumatların
informasiya sistemlərinin dövlət reyestri
16.1. Bu Qanunun 15.4-cü maddəsinə uyğun təqdim olunmuş məlumatlar,
fərdi məlumatların informasiya sisteminin dövlət qeydiyyatı və ya dövlət
qeydiyyatının ləğv edilməsi ilə bağlı məlumatlar müvafiq icra hakimiyyəti
orqanının apardığı informasiya sistemlərinin dövlət reyestrinə daxil
edilməlidir.
16.2. Fərdi məlumatların informasiya sistemlərinin dövlət reyestrinin
aparılması qaydaları müvafiq icra hakimiyyəti orqanı tərəfindən müəyyən olunur.
Maddə 17. Fərdi məlumatların
toplanılması, işlənilməsi və mühafizəsi sahəsində müvafiq icra hakimiyyəti
orqanının səlahiyyətləri
17.1. Müvafiq icra hakimiyyəti orqanı dövlət reyestrinə daxil edilmiş
informasiya sistemlərində fərdi məlumatların toplanılmasının, işlənilməsinin və
mühafizəsinin bu Qanunun tələblərinə, habelə məlumatların və onların işlənilmə
üsullarının informasiya sisteminin bəyan olunmuş məqsədlərinə uyğunluğunu yoxlayır.
17.2. Müvafiq icra hakimiyyəti orqanı aşağıdakı hüquqlara malikdir:
17.2.1. bu Qanunla ona həvalə edilmiş vəzifələrin həyata keçirilməsi
zamanı qanunvericiliklə müəyyən olunmuş qaydada mülkiyyətçilərə və ya
operatorlara sorğular vermək, habelə dövlət orqanlarından, mülkiyyətçilərdən və
ya operatorlardan ödənişsiz olaraq zəruri məlumatlar almaq;
17.2.2. fərdi məlumatların informasiya sistemləri dövlət
qeydiyyatından keçirilərkən mülkiyyətçinin verdiyi məlumatları, o cümlədən
informasiya sistemlərinin layihəyə uyğunluğunu yoxlamaq, müəyyən olunmuş
qaydada informasiya sistemlərinin dövlət ekspertizasını təşkil etmək;
17.2.3. fərdi məlumatların toplanılması, işlənilməsi və mühafizəsi
ilə məşğul olan dövlət orqanlarından, hüquqi və fiziki şəxslərdən bu Qanunun
tələblərinin pozulması hallarının aradan qaldırılmasını tələb etmək;
17.2.4. fərdi məlumatların toplanılması, işlənilməsi və mühafizəsi
sahəsində müvafiq qanunvericiliyin tələblərini pozmuş şəxslərin müəyyən olunmuş
qaydada məsuliyyətə cəlb edilməsi üçün tədbirlər görmək;
17.2.5. Azərbaycan Respublikasının qanunvericiliyi ilə müəyyən
edilmiş digər hüquqlardan istifadə etmək.
17.3. Müvafiq icra hakimiyyəti orqanı öz fəaliyyətini həyata
keçirərkən əldə olunan fərdi məlumatların konfidensiallığını təmin etməlidir.
17.4. Müvafiq icra hakimiyyəti orqanının hərəkətləri (hərəkətsizliyi)
ilə əlaqədar Azərbaycan Respublikasının qanunvericiliyi ilə müəyyən olunmuş
qaydada şikayət verilə bilər.
Maddə 18. Milli informasiya
məkanının fərdi məlumatlar üzrə bölümü
18.1. Milli informasiya məkanının fərdi məlumatlar üzrə bölümünün
formalaşdırılması, istifadəsi və inkişafı vahid elmi-texniki konsepsiya
əsasında həyata keçirilir.
18.2. Fərdi məlumatların informasiya sistemlərinin milli informasiya
məkanında dayanıqlı və mühafizə ilə təmin olunmuş şəkildə qarşılıqlı fəaliyyət
göstərməsi və bu sahədə pərakəndəliyə yol verilməməsi üçün onların təminat
vasitələrində informasiya texnologiyaları və təhlükəsizlik standartları tətbiq
edilir.
18.3. Milli informasiya məkanının fərdi məlumatlar üzrə bölümündə
paylanmış ayrı-ayrı informasiya sistemlərində eyni subyekt barədə məlumatların
uzlaşdırılmasını, bu sahədə pərakəndəliyin və təkrarlığın qarşısının alınmasını
təmin etmək üçün fərdi identifikasiya nömrəsi tətbiq olunur. Ayrı-ayrı
mülkiyyətçilərin və müxtəlif təyinatlı fərdi məlumatların informasiya
sistemlərinin və ehtiyatlarının birləşdirilməsi, qanunvericiliklə müəyyən
edilmiş hallar istisna olmaqla, yolverilməzdir.
18.4. Fərdi məlumatların informasiya sistemlərinə fərdi identifikasiya
nömrəsinin daxil edilməsi və istifadə olunması qaydaları müvafiq icra
hakimiyyəti orqanı tərəfindən müəyyən edilir.
Maddə 19. Fərdi məlumatlar
haqqında qanunvericiliyin pozulmasına görə məsuliyyət
Bu Qanunun pozulmasında təqsirli olan şəxslər Azərbaycan
Respublikasının qanunvericiliyi ilə nəzərdə tutulmuş qaydada məsuliyyət
daşıyırlar.
İlham ƏLİYEV,
Azərbaycan Respublikasının Prezidenti
Bakı şəhəri, 11 may
2010-cu il
№ 998-IIIQ
İSTİFADƏ OLUNMUŞ MƏNBƏ SƏNƏDLƏRİNİN SİYAHISI
1.
20 iyun 2014-cü il tarixli 995-IVQD nömrəli
Azərbaycan Respublikasının Qanunu (“Respublika”
qəzeti, 13 iyul 2014-cü il, № 148; Azərbaycan Respublikasının Qanunvericilik
Toplusu, 2014-cü il, № 07, maddə 773)
2.
3 aprel 2018-ci il
tarixli 1066-VQD nömrəli Azərbaycan
Respublikasının Qanunu (“Azərbaycan”
qəzeti, 6 mart 2018-ci il, № 102, Azərbaycan Respublikasının Qanunvericilik
Toplusu, 2018-ci il, №5, maddə 856)
3.
8 iyul 2022-ci il tarixli 584-VIQD nömrəli Azərbaycan Respublikasının Qanunu (Azərbaycan Dövlət İnformasiya Agentliyinin (AZƏRTAC-ın)
rəsmi internet saytı,, 19 avqust 2022-ci il,
“Azərbaycan” qəzeti 20 avqust
2022-ci il, № 177, Azərbaycan Respublikasının
Qanunvericilik Toplusu, 2022-ci il, №8, maddə 831)
4.
23 dekabr 2022-ci
il tarixli 754-VIQD nömrəli Azərbaycan Respublikasının Qanunu (Azərbaycan Dövlət İnformasiya Agentliyinin (AZƏRTAC-ın) rəsmi
internet saytı, 30 dekabr 2022-ci il, “Azərbaycan” qəzeti, 31 dekabr 2022-ci il, № 288, Azərbaycan
Respublikasının Qanunvericilik Toplusu, 2022-ci il, № 12, maddə 1399)
5.
17 fevral 2023-cü il tarixli 814-VIQD nömrəli
Azərbaycan Respublikasının Qanunu (Azərbaycan
Dövlət İnformasiya Agentliyinin (AZƏRTAC-ın) rəsmi internet saytı, 8 aprel
2023-cü il, “Azərbaycan” qəzeti, 9 aprel 2023-cü il, № 73, Azərbaycan Respublikasının Qanunvericilik Toplusu, 2023-cü il, № 4,
maddə 452)
6.
28 iyun 2024-cü il tarixli 1193-VIQD nömrəli Azərbaycan Respublikasının Qanunu (Azərbaycan Dövlət
İnformasiya Agentliyinin (AZƏRTAC-ın) rəsmi internet saytı, 16 iyul 2024-cü il, “Azərbaycan” qəzeti, 17 iyun 2024-cü il, № 148, Azərbaycan Respublikasının Qanunvericilik Toplusu, 2024-cü il, №7,
maddə 769)
QANUNA
EDİLMİŞ DƏYİŞİKLİK VƏ ƏLAVƏLƏRİN SİYAHISI
[1] 17 fevral 2023-cü il tarixli 814-VIQD nömrəli Azərbaycan Respublikasının Qanunu (Azərbaycan
Dövlət İnformasiya Agentliyinin (AZƏRTAC-ın) rəsmi internet saytı, 8 aprel
2023-cü il, “Azərbaycan” qəzeti, 9 aprel 2023-cü
il, № 73, Azərbaycan Respublikasının Qanunvericilik
Toplusu, 2023-cü il, № 4, maddə 452) ilə 2.1.12-ci
maddəsində “kütləvi informasiya vasitələri” sözləri
“media” sözü
ilə əvəz edilmişdir.
[2] 28 iyun 2024-cü il tarixli 1193-VIQD
nömrəli Azərbaycan
Respublikasının Qanunu (Azərbaycan Dövlət İnformasiya Agentliyinin
(AZƏRTAC-ın) rəsmi internet saytı, 16 iyul
2024-cü il, “Azərbaycan” qəzeti, 17 iyun 2024-cü
il, № 148,
Azərbaycan Respublikasının Qanunvericilik Toplusu, 2024-cü il, №7, maddə 769) ilə 5.6-cı maddəyə “yazılı” sözündən sonra “(o
cümlədən Elektron Hökumət İnformasiya Sistemi üzərindən)” sözləri əlavə
edilmişdir.
[3] 28 iyun 2024-cü il tarixli 1193-VIQD
nömrəli Azərbaycan
Respublikasının Qanunu (Azərbaycan Dövlət İnformasiya Agentliyinin
(AZƏRTAC-ın) rəsmi internet saytı, 16 iyul
2024-cü il, “Azərbaycan” qəzeti, 17 iyun 2024-cü
il, № 148,
Azərbaycan Respublikasının Qanunvericilik Toplusu, 2024-cü il, №7, maddə 769) ilə 8.2-ci maddənin birinci abzasına “yazılı” sözündən sonra “(o cümlədən Elektron Hökumət İnformasiya Sistemi
üzərindən)” sözləri əlavə edilmişdir.
[4] 28 iyun 2024-cü il tarixli 1193-VIQD
nömrəli Azərbaycan
Respublikasının Qanunu (Azərbaycan Dövlət İnformasiya Agentliyinin
(AZƏRTAC-ın) rəsmi internet saytı, 16 iyul
2024-cü il, “Azərbaycan” qəzeti, 17 iyun 2024-cü
il, № 148,
Azərbaycan Respublikasının Qanunvericilik Toplusu, 2024-cü il, №7, maddə 769) ilə yeni məzmunda 8.6-cı maddə əlavə edilmişdir.
[5] 8 iyul 2022-ci il tarixli 584-VIQD
nömrəli Azərbaycan
Respublikasının Qanunu (Azərbaycan
Dövlət İnformasiya Agentliyinin (AZƏRTAC-ın) rəsmi internet saytı,, 19 avqust 2022-ci il, “Azərbaycan” qəzeti 20 avqust 2022-ci il, № 177, Azərbaycan Respublikasının Qanunvericilik Toplusu, 2022-ci il,
№8, maddə 831) ilə 9.5-ci maddəsində “qüsurlarının”
sözü “fiziki çatışmazlıqlarının” sözləri ilə
əvəz edilmişdir.
[6] 28 iyun 2024-cü il tarixli 1193-VIQD
nömrəli Azərbaycan
Respublikasının Qanunu (Azərbaycan Dövlət İnformasiya Agentliyinin
(AZƏRTAC-ın) rəsmi internet saytı, 16 iyul
2024-cü il, “Azərbaycan” qəzeti, 17 iyun 2024-cü
il, № 148,
Azərbaycan Respublikasının Qanunvericilik Toplusu, 2024-cü il, №7, maddə 769) ilə yeni məzmunda 9.7.1-1-ci maddə əlavə edilmişdir.
[7] 28 iyun 2024-cü il tarixli 1193-VIQD
nömrəli Azərbaycan
Respublikasının Qanunu (Azərbaycan Dövlət İnformasiya Agentliyinin
(AZƏRTAC-ın) rəsmi internet saytı, 16 iyul
2024-cü il, “Azərbaycan” qəzeti, 17 iyun 2024-cü
il, № 148,
Azərbaycan Respublikasının Qanunvericilik Toplusu, 2024-cü il, №7, maddə 769) ilə 13.1-ci maddəyə “yazılı” sözündən sonra “(o cümlədən Elektron Hökumət İnformasiya Sistemi
üzərindən)” sözləri əlavə edilmişdir.
[8] 23 dekabr 2022-ci il tarixli 754-VIQD
nömrəli Azərbaycan
Respublikasının Qanunu (Azərbaycan Dövlət İnformasiya Agentliyinin (AZƏRTAC-ın) rəsmi
internet saytı, 30 dekabr 2022-ci il, “Azərbaycan” qəzeti, 31 dekabr 2022-ci il, № 288) ilə 13.2.2-ci maddəsinə “dövlət” sözündən sonra “orqanları (qurumları)” sözləri əlavə
edilmişdir.
[9] 20 iyun 2014-cü il tarixli 995-IVQD nömrəli
Azərbaycan Respublikasının Qanunu (“Respublika”
qəzeti, 13 iyul 2014-cü il, № 148; Azərbaycan Respublikasının Qanunvericilik
Toplusu, 2014-cü il, № 07, maddə 773) ilə yeni məzmunda 13.2-1-ci
maddə əlavə edilmişdir.
3 aprel 2018-ci il tarixli 1066-VQD nömrəli Azərbaycan Respublikasının Qanunu (“Azərbaycan” qəzeti, 6 mart 2018-ci il, №
102,
Azərbaycan Respublikasının Qanunvericilik Toplusu, 2018-ci il, №5, maddə 856) ilə 13.2-1-ci maddədə “Azərbaycan Respublikası ilə digər dövlətlər arasında bağlanmış”
sözləri “Vergi və maliyyə məlumatlarının
mübadiləsini nəzərdə tutan Azərbaycan Respublikasının tərəfdar çıxdığı”
sözləri ilə əvəz edilmişdir və həmin maddədən “birbaşa və ya” sözləri çıxarılmışdır.
[10] 28 iyun 2024-cü il tarixli 1193-VIQD
nömrəli Azərbaycan
Respublikasının Qanunu (Azərbaycan Dövlət İnformasiya Agentliyinin
(AZƏRTAC-ın) rəsmi internet saytı, 16 iyul
2024-cü il, “Azərbaycan” qəzeti, 17 iyun 2024-cü
il, № 148,
Azərbaycan Respublikasının Qanunvericilik Toplusu, 2024-cü il, №7, maddə 769) ilə 13.3-cü maddənin birinci cümləsinə “tərəfindən” sözündən sonra
“yazılı surətdə (o cümlədən Elektron Hökumət
İnformasiya Sistemi üzərindən)” sözləri əlavə edilmişdir.