“Bakı və Abşeron yarımadasının
palçıq vulkanları qrupu Dövlət Təbiət
Qoruğu haqqında Əsasnamə”nin təsdiq edilməsi
barədə
AZƏRBAYCAN
RESPUBLİKASI NAZİRLƏR KABİNETİNİN QƏRARI
“Xüsusi
mühafizə olunan təbiət əraziləri və
obyektləri haqqında” Azərbaycan Respublikası Qanununun
17-ci maddəsinə əsasən və “Bakı və
Abşeron yarımadasının palçıq vulkanları
qrupu Dövlət Təbiət Qoruğunun yaradılması
haqqında” Azərbaycan Respublikası Prezidentinin 2007-ci il 15
avqust tarixli 2315 nömrəli Sərəncamının 2.2-ci
bəndinin icrasını təmin etmək məqsədi
ilə Azərbaycan Respublikasının Nazirlər Kabineti qərara alır:
1.
“Bakı və Abşeron yarımadasının palçıq
vulkanları qrupu Dövlət Təbiət Qoruğu
haqqında Əsasnamə” təsdiq edilsin (əlavə olunur).
2.
Bu qərar imzalandığı gündən
qüvvəyə minir.
Azərbaycan Respublikasının Baş
naziri A.Rasi-zadə
Bakı
şəhəri 22 fevral 2008-ci il
¹ 53
|
Azərbaycan Respublikası Nazirlər
Kabinetinin 2008-ci il 22 fevral tarixli 53 nömrəli
qərarı ilə TƏSDİQ EDİLMİŞDİR |
Bakı və Abşeron yarımadasının
palçıq vulkanları qrupu Dövlət Təbiət
Qoruğu haqqında
Ə S A S N A M Ə
I. Ümumi müddəalar
1.1.
Bakı və Abşeron yarımadasının palçıq
vulkanları qrupu Dövlət Təbiət Qoruğu (bundan
sonra-Qoruq) səciyyəvi və nadir təbiət
komplekslərini və obyektlərini (aktiv fəaliyyətdə
olan, sönmüş, gömülmüş, neft çıxaran,
ada və sualtı vulkanlar), vulkanik landşaftı təbii
vəziyyətdə qoruyub saxlamaq, təbiət proseslərinin
və hadisələrinin gedişini öyrənmək
məqsədi ilə Azərbaycan Respublikası Prezidentinin
2007-ci il 15 avqust tarixli 2315 nömrəli Sərəncamı
ilə Bakı və Abşeron yarımadasında
yaradılmış təbiəti mühafizə və elmi
tədqiqat idarəsi statusuna malik ərazidir.
1.2.
Qoruq öz fəaliyyətində Azərbaycan
Respublikasının Konstitusiyasını və
qanunlarını, Azərbaycan Respublikasının
tərəfdar çıxdığı beynəlxalq müqavilələri,
Azərbaycan Respublikası Prezidentinin fərman və
sərəncamlarını, Azərbaycan Respublikası
Nazirlər Kabinetinin qərar və
sərəncamlarını, Azərbaycan Respublikası Ekologiya
və Təbii Sərvətlər Nazirliyinin normativ hüquqi
aktlarını və bu Əsasnaməni rəhbər tutur.
1.3.
“Xüsusi mühafizə olunan təbiət əraziləri
və obyektləri haqqında” Azərbaycan
Respublikasının Qanununa əsasən Qoruğun
təşkili üçün ayrılmış torpaq
sahələri onun daimi istifadəsinə verilir.
1.4.
Qoruğun ərazisi respublika əhəmiyyətli xüsusi
mühafizə olunan təbiət ərazilərinə aiddir
və bu əraziyə xüsusi mühafizənin hüquqi
rejimi tətbiq edilir.
1.5.
Məqsədli istifadəsinə və hüquqi rejiminə
görə Qoruğun torpaqları təbii qoruq
təyinatlı torpaqlara daxildir.
1.6.
Qoruğun torpaqlarından, habelə onun hüdudlarında olan
sudan, bitki və heyvanlar aləmindən təsərrüfat
məqsədləri üçün istifadə edilməsi
qadağandır.
1.7. Qoruğun torpaq və su (akvatoriya)
sahələrini kənar antropogen təsirlərdən qorumaq
məqsədi ilə həmin ərazilərin
sanitariya-mühafizə zonaları müəyyən edilir. Bu
zonaların müəyyən edilməsi və rejim
qaydaları “Xüsusi mühafizə olunan təbiət
əraziləri və obyektləri haqqında” Azərbaycan
Respublikası Qanununun 10-1-ci maddəsi ilə
müəyyən olunmuş formada həyata keçirilir.[1]
1.8.
Qoruq dövlət büdcəsindən, yerli
büdcələrdən, büdcədənkənar
vəsaitlərdən, ətraf mühitin mühafizəsi
üzrə fondların vəsaitləri hesabına və
qanunvericiliklə qadağan edilməyən digər maliyyə
mənbələrindən maliyyələşdirilir.
1.9.
Qoruğun idarə edilməsi və mühafizəsi
üçün yaradılan müvafiq idarənin xüsusi
fondu və vəsaitləri ola bilər. Bu fondun və
vəsaitlərin yaradılması və onlardan istifadə
qaydası Azərbaycan Respublikasının Nazirlər Kabineti
tərəfindən müəyyən edilir.
1.10.
Qoruğun pasportu Azərbaycan Respublikasının Ekologiya
və Təbii Sərvətlər Nazirliyi tərəfindən
hazırlanır. Pasportda Qoruğun əhəmiyyəti,
adı, yerləşdiyi yer, yaranma tarixi, torpaqdan daimi
istifadə hüququnu təsdiq edən sənədin qeydiyyat nömrəsi
və tarixi, mühafizə olunan ərazinin xarakteristikası,
onun ümumi görünüşünün sxemi, qorunan
səciyyəvi və nadir təbiət kompleksləri və
obyektləri (aktiv fəaliyyətdə olan, sönmüş,
gömülmüş, neft çıxaran, ada və sualtı
vulkanlar), fəaliyyət prosesində aparılan
dəyişikliklər barədə qeydlər öz əksini
tapmalıdır.
Bu
ərazinin pasportu Azərbaycan Respublikasının Ekologiya
və Təbii Sərvətlər Nazirliyində dövlət
qeydiyyatına alınmaqla Qoruqda saxlanılır.
1.11.
Qoruqda təbiət qoruq fondunun vəziyyətinin qiymətləndirilməsi
və proqnozlaşdırılması, bu ərazinin perspektiv
inkişafı şəbəkəsinin müəyyən
edilməsi, mühafizə rejiminə riayət olunmasına dövlət
nəzarətinin gücləndirilməsi məqsədi ilə
xüsusi mühafizə olunan təbiət ərazilərinin
və obyektlərinin dövlət kadastrı aparılır.
1.12.
Qoruq müstəqil ba lansa, Azərbaycan Respublikasının
Ekologiya və Təbii Sərvətlər Nazirliyi
tərəfindən verilən dövlət
mülkiyyətində olan əmlaka, üzərində
Azərbaycan Respublikasının Dövlət gerbinin
təsviri olan, Azərbaycan Respublikası Ekologiya və
Təbii Sərvətlər Nazirliyinin və Qoruğun adı
əks olunmuş möhürə, müvafiq blank və
ştamplara, xəzinə hesablarına, bayraq və emblemə
malikdir.
II.
Qoruğun yaradılmasının məqsədləri
2.1.
Qoruğun yaradılmasının məqsədləri
aşağıdakılardır:
2.1.1.
vulkanik landşaftın, ekoloji sistemlərin, təbiət
komplekslərinin və obyektlərinin təbii
vəziyyətini qoruyub saxlamaq məqsədi ilə
təbiət ərazilərinin mühafizəsini həyata
keçirmək;
2.1.2.
elmi tədqiqatları təşkil etmək və aparmaq,
“Təbiət Salnaməsi”ni tərtib etmək;
2.1.3.
ətraf mühitin və təbii ehtiyatların dövlət
monitorinqi çərçivəsində ekoloji monitorinqi
həyata keçirmək;
2.1.4.
təsərrüfat obyektlərinin və digər
obyektlərin yerləşdirilməsi layihələrinə
və sxemlərinə dair dövlət ekoloji ekspertizasında
iştirak etmək;
2.1.5.
ətraf mühitin mühafizəsi sahəsində elmi
kadrların və mütəxəssislərin
hazırlanmasına kömək etmək.
III.
Qoruğun xüsusi mühafizə rejiminin
xüsusiyyətləri
3.1.
Qoruğun ərazisində xüsusi mühafizənin vacib
tədbirlərindən başqa aşağıdakılar
qadağan edilir:
3.1.1.
bina və qurğuların, ümumi istifadə
üçün yolların, boru kəmərlərinin və
digər kommunikasiya xətlərinin tikintisi;
3.1.2.
geoloji-kəşfiyyat və müxtəlif axtarış
işlərinin aparılması;
3.1.3.
kənd təsərrüfatının, sənayenin,
hidroenergetikanın, su nəqliyyatının və digər
təsərrüfat ehtiyaclarının suya olan
tələbatının ödənilməsi üçün
yerüstü və yeraltı sulardan istifadə edilməsi;
3.1.4.
ətraf mühitə hər hansı kimyəvi, bioloji və
fiziki təsirin tətbiq edilməsi;
3.1.5.
xüsusi icazə olmadan Qoruğun ərazisində olmaq;
3.1.6.
təbiət komplekslərini pozan və təbiət
obyektləri üçün təhlükə yaradan hər
hansı digər fəaliyyət.
3.2. Elmi
müəssisə və təşkilatların
əməkdaşları, aidiyyəti ali məktəblərin
müəllim və tələbələri Qoruğun iş
planı üzrə elmi tədqiqat işləri aparmaq, elmi
təcrübə keçmək və digər müvafiq
işlər görmək üçün əraziyə Qoruq
direktorunun razılığı əsasında
buraxılırlar. [2]
IV.
Qoruğun mühafizəsi
4.1.
Qoruğun mühafizəsi onun mühafizə xidməti
tərəfindən həyata keçirilir. Bu işə
Azərbaycan Respublikasının ekologiya və təbii
sərvətlər naziri tərəfindən
vəzifəyə təyin və vəzifədən azad
edilən Qoruğun direktoru və Qoruğun mühafizə
işləri üzrə direktor müavini öz
səlahiyyətləri daxilində rəhbərlik edirlər.
4.2.
Qoruğun mühafizə xidməti aşağıdakı
hüquqlara malikdir:
4.2.1.
Qoruğun ərazisində və onun mühafizə
zonasında xüsusi mühafizə rejimini pozanların
sənədlərini yoxlamaq, nəqliyyat vasitələrini
saxlamaq, qanunvericiliklə müəyyən edilmiş qaydada
nəqliyyat vasitələrini, ov alətlərini, əldə
edilmiş məhsulları və başqa əşyaları
yoxlamaq, hüquqpozmaya səbəb olmuş alət, cihaz və
digər əşyaları, qanunsuz əldə olunmuş
məhsulları, habelə müvafiq sənədləri
götürmək;
4.2.2.
Qoruğun ərazisində və onun mühafizə
zonasında xüsusi mühafizə olunan təbiət
əraziləri və obyektləri haqqında qanunvericiliyi
pozmuş, cinayət və ya inzibati xəta törətmiş
şəxsləri qanunvericiliklə müəyyən
edilmiş qaydada saxlamaq, onları hüquq mühafizə
orqanlarının sərəncamına vermək;
4.2.3.
Qoruq ərazisindən istifadə qaydalarının, həmin
ərazilərin mühafizə rejiminin pozulmasına
görə qanunvericiliklə müəyyən edilmiş
qaydada inzibati xəta haqqında protokollar tərtib etmək;
4.2.4.
Qoruğun ərazisində və onun mühafizə
zonasında mühafizəsi və istifadəsi sahəsində
pozuntu hallarını aradan qaldırmaq haqqında icrası
məcburi olan göstərişlər vermək və
digər tədbirlər görmək.
V.
Qoruğun mühafizəsinə, qorunmasına və
istifadəsinə dövlət nəzarəti
Qoruğun
vəziyyətinə, mühafizəsinə, qorunması və
bərpası üzrə tədbirlərin yerinə
yetirilməsinə, qanunvericilikdə nəzərdə
tutulmuş qaydalara və tələblərə əməl olunmasına
dövlət nəzarətini Azərbaycan Respublikasının
Ekologiya və Təbii Sərvətlər Nazirliyi həyata
keçirir.
VI.
Qoruğun elmi tədqiqat fəaliyyəti
6.1.
Qoruq bütün təbiət komplekslərini təbiətin
etalonları kimi saxlamaqla yanaşı, palçıq
vulkanlarında təbii proseslərin elmi cəhətdən
öyrənilməsini həyata keçirir.
6.2.
Qoruğun elmi tədqiqat fəaliyyəti ilboyu stasionar
müşahidələrin və çoxillik kompleks
tədqiqatların təşkili yolu ilə həyata
keçirilir və ekoloji şəraitin
proqnozlaşdırılması, təbiətin mühafizəsinin
elmi əsaslarının hazırlanması, vulkanik
landşaftın qorunub saxlanılması, palçıq
vulkanlarının məhsulundan səmərəli istifadə
edilməsi məqsədi ilə təbiət komplekslərinin,
ayrı- ayrı təbiət obyektlərinin və təbii
proseslərin dinamikasının öyrənilməsinə yönəldilir.
6.3.
Qoruq elmi tədqiqat işlərinin təşkili və
aparılması məqsədi ilə müvafiq ştatlarla
təmin olunur və bu işə Azərbaycan
Respublikasının ekologiya və təbii sərvətlər
naziri tərəfindən vəzifəyə təyin və
vəzifədən azad edilən Qoruğun direktorunun elmi
işlər üzrə müavini öz
səlahiyyətləri daxilində rəhbərlik edir.
6.4.
Qoruqda elmi tədqiqatlar kənar elmi müəssisə və təşkilatlar
və ayrı-ayrı mütəxəssislər cəlb
edilməklə də aparıla bilər. [3]
6.5.
Qoruqda müəyyən olunmuş qaydada elmi tədqiqatlar,
mədəni-maarif, tədris tədbirlərinin həyata
keçirilməsi və ekoloji maarifləndirmə işinin
təşkil edilməsi məqsədi ilə Şura
yaradıla bilər. Şuranın tərkibi və
Əsasnaməsi Azərbaycan Respublikasının ekologiya
və təbii sərvətlər naziri tərəfindən
təsdiq edilir.
6.6.
Qoruğun elmi fondu yaradılır və həmişəlik
saxlanılır.
6.7.
Qoruğun elmi əsərlər çap etdirmək hüququ
vardır.
6.8.
Qoruqda elmi tədqiqat işində əldə edilmiş
nəticələrin məqsədi
aşağıdakılardır:
6.8.1.
vulkanik landşaftın qorunub saxlanılmasının və
səmərəli istifadə edilməsinin elmi
əsaslarını işləyib hazırlamaq;
6.8.2.
Qoruğun ərazisində təbiət komplekslərinin
təbii halda saxlanılmasını təmin edən
tədbirləri və təbiət kompleksləri
komponentlərinin faydalı məhsuldarlığının
qiymətləndirilməsi və yüksəldilməsi
metodlarını işləyib hazırlamaq;
6.8.3.
vulkanik dəyişiklikləri proqnozlaşdırmaq və
həmin dəyişikliklərin səbəblərini
öyrənmək;
6.8.4.
təbiətdə cərəyan edən proseslər
haqqında sistemləşdirilmiş faktiki materiallar toplamaq
və nəzəri nəticələr hesabına elmi
bilikləri zənginləşdirmək.
6.9.
Elmi tədqiqatların aparılması metodları qoruq
rejiminin tələblərinə zidd olmamalıdır.
Aparılan işlərin nəticəsi olaraq
hazırlanmış elmi təkliflər tətbiq edilə
bilər.
6.10.
Qoruğun elmi tədqiqat işlərini, görəcəyi
elmi, elmi-texniki və digər tədbirləri hər təqvim
ili üçün Azərbaycan Respublikası Ekologiya və
Təbii Sərvətlər Nazirliyinin təsdiq etdiyi və
maliyyələşdirdiyi planlar üzrə onun elm
şöbəsinin işçiləri, Qoruqla bu sahədə
əməkdaşlığı həmin nazirliyin təsdiq
etdiyi müqavilələr əsasında müvafiq profilli elmi
müəssisə və təşkilatlar və ali
məktəblər ilə həyata keçirirlər. [4]
VII.
Qoruğun fəaliyyətinin təşkili
7.1.
Qoruğun strukturu, ştat cədvəli və xərclər
smetası Azərbaycan Respublikasının ekologiya və
təbii sərvətlər naziri tərəfindən
təsdiq edilir.
7.2.
Qoruğa direktor rəhbərlik edir.
7.3.
Direktor Qoruğun fəaliyyətinə görə
şəxsən məsuliyyət daşıyır.
7.4.
Direktor Qoruğun fəaliyyətini təşkil edərək
aşağıdakı səlahiyyətlərə malikdir:
7.4.1.
təbiəti mühafizə, elmi tədqiqat planlarının
layihələrinin hazırlanmasını təşkil edir,
müvafiq qaydada təsdiq edildikdən sonra onların yerinə
yetirilməsini təmin edir;
7.4.2.
Qoruqda elmi tədqiqat işlərinin planlarının,
tapşırıqların gedişi haqqında müvafiq
şöbələrin və ayrı-ayrı
əməkdaşların hesabatlarını dinləyir;
7.4.3.
Qoruğun ixtisaslı kadrlarla komplektləşdirilməsini
təşkil edir, onların ixtisaslarının
artırılması istiqamətində tədbirlər
görür;
7.4.4.
Qoruğun mühafizə rejimi, elmi tədqiqatların və
onların tətbiqinin nəticələri haqqında
hesabatları, habelə maliyyə-təsərrüfat
fəaliyyəti barədə mühasibat, maliyyə
və statistika hesabatlarını müəyyən olunmuş
qaydada aidiyyəti üzrə təqdim edir; [5]
7.4.5.
Qoruğun maddi-texniki təminatına ümumi rəhbərliyi
həyata keçirir;
7.4.6.
Qoruğun fəaliyyətinə aid olan
məsələlərlə əlaqədar
məhkəmələrdə çıxış edir,
müvafiq prosessual hüquq və vəzifələri həyata
keçirir;
7.4.7.
Qoruğun Şurasının fəaliyyətinə
rəhbərlik edir;
7.4.8.
Qoruğun nomenklaturuna daxil olan işçiləri
vəzifəyə təyin və vəzifədən azad edir,
onların barəsində qanunvericiliklə müəyyən
olunmuş qaydada həvəsləndirmə və intizam
tənbehi tədbirləri görür;
7.4.9.
Qoruğun elmi tədqiqat işlərinin tematik planı
əsasında elmi işçilərin iş planlarını
təsdiq edir;
7.4.10.
qeyri - hökumət və dövlət
təşkilatlarında Qoruğu vəkalətnaməsiz
təmsil edir;
7.4.11.
Qoruğun fəaliyyəti ilə əlaqədar əmr,
sərəncam və göstərişlər verir.
7.5.
Qoruğun bütün işçiləri qoruq rejiminin
pozulması hallarının qarşısının
alınmasında mühafizə işçilərinə
kömək göstərməlidirlər.
7.6.
Qoruğun təbiət ərazilərindən və
obyektlərindən istifadə edilməsi qanunla
nəzərdə tutulmuş hallarda ödənişli ola
bilər.
7.7.
Əhali və ictimai birliklər Qoruğun
mühafizəsinə dair təkliflərini verə
bilərlər. Bu təkliflər Qoruq tərəfindən
baxılır.
7.8.
Qoruğun ərazisi və obyektləri hər hansı fiziki
və hüquqi şəxslərin hüquqlarına və
maraqlarına xələl gətirmədən Azərbaycan dövlətinə
məxsusdur və özgəninkiləşdirilə bilməz.
7.9. Qoruğun hüquqi və fiziki şəxslərin
idarəçiliyinə, istifadəsinə və icarəsinə
verilməsi qadağandır.
7.10.
Qoruq rejiminin pozulmasında təqsirkar olan şəxslər
Azərbaycan Respublikasının qanunvericiliyi ilə
nəzərdə tutulmuş qaydada məsuliyyət
daşıyırlar.
7.11.
Xüsusi mühafizə olunan təbiət əraziləri
və obyektləri haqqında qanunvericiliyin pozulması
nəticəsində Qoruğa vurulmuş zərər
Azərbaycan Respublikasının Mülki
Məcəlləsində və təbiətin
mühafizəsi ilə bağlı digər qanunvericilik
aktlarında nəzərdə tutulmuş qaydada
ödənilir.
7.12.
Qoruqda mühafizə rejimini həyata keçirən
işçilərə xidməti vəzifələrini yerinə
yetirərkən, üzərində fərqlənmə
nişanı olan xüsusi geyim forması daşımaq,
Azərbaycan Respublikasının qanunvericiliyinə uyğun
olaraq xidməti silah saxlamaq və gəzdirmək hüququ
verilir.
İSTİFADƏ
OLUNMUŞ MƏNBƏ SƏNƏDLƏRİNİN
SİYAHISI
1. 17 oktyabr 2014-cü il tarixli 335 nömrəli Azərbaycan Respublikası Nazirlər
Kabinetinin Qərarı (“Azərbaycan”
qəzeti, 25 oktyabr 2014-cü il, ¹ 232, Azərbaycan
Respublikasının Qanunvericilik Toplusu, 2014-cü il, ¹ 10,
maddə 1305)
2. 9 mart 2018-ci il tarixli 85 nömrəli
Azərbaycan Respublikası Nazirlər Kabinetinin Qərarı (“Xalq” qəzeti, 13 mart 2018-ci il, ¹
56, Azərbaycan Respublikasının Qanunvericilik Toplusu, 2018-ci
il, ¹3, maddə 596)
3. 22
sentyabr
2018-ci il tarixli 410 nömrəli
Azərbaycan Respublikası Nazirlər Kabinetinin Qərarı (“Xalq” qəzeti, 25 sentyabr 2018-ci
il, ¹ 214, Azərbaycan Respublikasının Qanunvericilik Toplusu,
2018-ci il, ¹9, maddə 1938)
QƏRARA EDİLMİŞ
DƏYİŞİKLİK VƏ ƏLAVƏLƏRİN
SİYAHISI
[1] 17
oktyabr 2014-cü il tarixli 335
nömrəli Azərbaycan Respublikası Nazirlər
Kabinetinin Qərarı (“Azərbaycan”
qəzeti, 25 oktyabr 2014-cü il, ¹ 232, Azərbaycan
Respublikasının Qanunvericilik Toplusu, 2014-cü il, ¹ 10,
maddə 1305) ilə
“Bakı və Abşeron yarımadasının palçıq
vulkanları qrupu Dövlət Təbiət Qoruğu
haqqında Əsasnamə”nin 1.7-ci bəndi yeni redaksiyada
verilmişdir.
Əvvəlki
redaksiyada deyilirdi:
1.7.
Qoruğa bitişik olan torpaq və su sahələrində
mühafizə zonaları müəyyən edilə bilər.
Bu zonaların torpaqlarında xüsusi mühafizə olunan
təbiət ərazilərinin təbiət
komplekslərinə və obyektlərinə zərərli
təsir göstərən hər cür fəaliyyət
qadağandır.
[2] 9
mart 2018-ci il tarixli 85
nömrəli Azərbaycan Respublikası Nazirlər
Kabinetinin Qərarı (“Xalq”
qəzeti, 13 mart 2018-ci il, ¹ 56, Azərbaycan
Respublikasının Qanunvericilik Toplusu, 2018-ci il, ¹3, maddə 596)
ilə “Bakı və Abşeron
yarımadasının palçıq vulkanları qrupu
Dövlət Təbiət Qoruğu haqqında
Əsasnamə”nin 3.2-ci bəndində “Elmi tədqiqat idarələrinin” sözləri “Elmi müəssisə və
təşkilatların” sözləri ilə əvəz
edilmişdir.
[3] 9
mart 2018-ci il tarixli 85
nömrəli Azərbaycan Respublikası Nazirlər
Kabinetinin Qərarı (“Xalq”
qəzeti, 13 mart 2018-ci il, ¹ 56, Azərbaycan
Respublikasının Qanunvericilik Toplusu, 2018-ci il, ¹3, maddə 596)
ilə “Bakı və Abşeron
yarımadasının palçıq vulkanları qrupu
Dövlət Təbiət Qoruğu haqqında
Əsasnamə”nin 6.4-cü bəndində “təşkilatlar” sözü “elmi müəssisə və təşkilatlar”
sözləri ilə əvəz edilmişdir.
[4] 9
mart 2018-ci il tarixli 85
nömrəli Azərbaycan Respublikası Nazirlər
Kabinetinin Qərarı (“Xalq”
qəzeti, 13 mart 2018-ci il, ¹ 56, Azərbaycan
Respublikasının Qanunvericilik Toplusu, 2018-ci il, ¹3, maddə 596)
ilə “Bakı və Abşeron
yarımadasının palçıq vulkanları qrupu
Dövlət Təbiət Qoruğu haqqında
Əsasnamə”nin 6.10-cu bəndində “elmi tədqiqat idarələri” sözləri “elmi müəssisə və
təşkilatlar” sözləri ilə əvəz
edilmişdir.
[5] 22 sentyabr 2018-ci il tarixli 410 nömrəli
Azərbaycan Respublikası Nazirlər Kabinetinin Qərarı (“Xalq” qəzeti, 25 sentyabr 2018-ci
il, ¹ 214, Azərbaycan Respublikasının Qanunvericilik Toplusu,
2018-ci il, ¹9, maddə 1938) ilə “Bakı və Abşeron
yarımadasının palçıq vulkanları qrupu
Dövlət Təbiət Qoruğu haqqında
Əsasnamə”nin 7.4.4-cü yarımbəndindən “mühasibat,” sözü
çıxarılmışdır.