“2018–2024-cü illərdə
Azərbaycan Respublikasında sağlamlıq imkanları
məhdud şəxslər üçün inklüziv
təhsilin inkişafı üzrə Dövlət Proqramı”nın
təsdiq edilməsi haqqında
AZƏRBAYCAN
RESPUBLİKASI PREZİDENTİNİN SƏRƏNCAMI
Azərbaycan Respublikası
Konstitusiyasının 109-cu maddəsinin 3-cü bəndini
rəhbər tutaraq qərara
alıram:
1. “2018–2024-cü illərdə
Azərbaycan Respublikasında sağlamlıq imkanları
məhdud şəxslər üçün inklüziv təhsilin
inkişafı üzrə Dövlət Proqramı” təsdiq
edilsin (əlavə olunur).
2. Bu Sərəncamın 1-ci hissəsi
ilə təsdiq edilmiş Dövlət Proqramında
nəzərdə tutulan tədbirlərin həyata
keçirilməsini Azərbaycan Respublikasının Təhsil
Nazirliyi əlaqələndirsin.
3. Azərbaycan Respublikasının Nazirlər Kabineti
bu Sərəncamdan irəli gələn
məsələləri həll etsin.
İlham ƏLİYEV,
Azərbaycan Respublikasının
Prezidenti
Bakı
şəhəri, 14 dekabr 2017-ci il
¹ 3498
|
Azərbaycan Respublikası Prezidentinin 2017-ci il 14 dekabr tarixli 3498 nömrəli
Sərəncamı ilə təsdiq edilmişdir |
2018–2024-cü illərdə Azərbaycan
Respublikasında sağlamlıq imkanları məhdud
şəxslər üçün inklüziv təhsilin
inkişafı üzrə
DÖVLƏT PROQRAMI
1. Giriş
2006-cı il dekabrın 13-də Birləşmiş
Millətlər Təşkilatının Baş Məclisi
tərəfindən qəbul edilmiş “Əlillərin
hüquqları haqqında” Konvensiya əlilliyi olan
şəxslərin təhsil hüquqlarının bir çox
tərəflərini əhatə edir və inklüziv
təhsilin hər kəs üçün ən yaxşı təhsil
mühiti olduğunu təşviq edir.
İnklüziv təhsil uşaqların fiziki, psixi,
intellektual və digər xüsusiyyətlərindən
asılı olmayaraq, onların öz
həmyaşıdları ilə məktəbdə eyni
sinifdə təhsilə cəlb edilməsidir. Sağlamlıq
imkanları məhdud uşaqlar dərs prosesində digər
həmyaşıdları ilə birgə iştirak etdikdə,
onların arasında bir-birinə qarşı anlaşma və
hörmət hissi inkişaf edir.
“Əlillərin hüquqları haqqında”
Konvensiyanın 24-cü maddəsinə əsasən,
iştirakçı dövlətlər əlilliyi olan
şəxslərin təhsil hüququnu tanıyırlar.
Ayrı-seçkiliyə yol vermədən bu hüququn
həyata keçirilməsi üçün
iştirakçı dövlətlər bütün
pillələrdə inklüziv təhsil sistemini və
əlilliyi olan şəxslərin fasiləsiz təhsil almaq
imkanını təmin etməlidirlər.
İştirakçı dövlətlər əlilliyi olan
şəxslərin əlillik əlamətinə görə
təhsildən kənarlaşdırılmamasını,
onların digər insanlarla eyni əsaslarla inklüziv,
keyfiyyətli və pulsuz icbari ümumi orta təhsil almaq
hüququnu təmin etməlidirlər.
Azərbaycan Respublikası Konstitusiyasının 25-ci
maddəsinə görə sağlamlıq imkanları
məhdud olanlar, onların məhdud imkanlarına görə
həyata keçirilməsi çətinləşən
hüquq və vəzifələrdən başqa, bu Konstitusiyada
təsbit olunmuş bütün hüquqlardan istifadə edir
və vəzifələri daşıyırlar.
Vətəndaşların Azərbaycan
Respublikasının Konstitusiyasında təsbit olunmuş
təhsil hüquqlarını təmin etmək məqsədi
ilə “Təhsil haqqında” və “Sağlamlıq
imkanları məhdud şəxslərin təhsili (xüsusi
təhsil) haqqında” Azərbaycan Respublikasının
qanunları qəbul edilmişdir. Eyni zamanda, “Əlilliyi olan şəxslərin hüquqları
haqqında” Azərbaycan Respublikasının Qanununda
sağlamlıq imkanları məhdud şəxslərin
təhsili və peşə hazırlığı ilə
bağlı məsələlər öz əksini
tapmışdır.[1]
“Təhsil haqqında” Azərbaycan Respublikası
Qanununun 5-ci maddəsinə əsasən, dövlət
cinsindən, irqindən, dilindən, dinindən, siyasi
əqidəsindən, etnik mənsubiyyətindən, sosial
vəziyyətindən, mənşəyindən,
sağlamlıq imkanlarından asılı olmayaraq, hər bir
vətəndaşa təhsil almaq imkanının
yaradılmasına və ayrı-seçkiliyə yol
verilməməsinə təminat verir. Təhsilin hər
hansı pilləsindən, səviyyəsindən və
formasından məhrum edilməsinə yol vermir.
“Sağlamlıq imkanları məhdud
şəxslərin təhsili (xüsusi təhsil) haqqında”
Azərbaycan Respublikasının Qanununda xüsusi təhsil,
evdə təhsil və inteqrasiyalı təhsilin təşkil
olunması ilə bağlı normaların nəzərdə
tutulmasına baxmayaraq, inklüziv təhsilə dair müddəalar
yer almamışdır. Qeyd olunan Qanunun 12-ci maddəsinin
tələblərinə əsasən, sağlamlıq
imkanları məhdud uşaqların ümumi təhsil
müəssisələrində təhsil almalarının
təmin etmək üçün “İnteqrasiya təlimli
təhsil müəssisələrində təhsilin
təşkili qaydaları” təsdiq olunmuşdur. Həmin
qaydalara əsasən, inteqrasiyalı təhsil sağlamlıq
imkanları məhdud uşaqların ümumi təhsil
müəssisələrində xüsusi təhsil proqramları
ilə xüsusi siniflərdə təhsilinin təşkili
ilə bağlı məsələləri əhatə edir.
Hazırda sağlamlıq imkanları məhdud
uşaqlar əsasən xüsusi məktəblərdə
və xüsusi internat məktəblərində və ya
evdə təhsilə cəlb olunmuşdurlar. Digər
tərəfdən, sağlamlıq imkanları məhdud
uşaqlar üçün nəzərdə tutulan mövcud
təhsil təminatından istifadə imkanları bütün
ölkəni əhatə etmir. Belə ki, Azərbaycan
Respublikası Prezidentinin 2006-cı il 29 mart tarixli 1386
nömrəli Sərəncamı ilə təsdiq edilmiş
“Azərbaycan Respublikasında dövlət uşaq müəssisələrindən
uşaqların ailələrə verilməsi
(De-institusionalizasiya) və alternativ qayğı Dövlət Proqramı”
çərçivəsində aparılmış
qiymətləndirmənin nəticələrinə
əsasən, dövlət uşaq
müəssisələrində yaşayan uşaqların 37,7
faizi xüsusi təhsilə olan ehtiyacları
üzündən xüsusi internat məktəblərinə
yerləşdirilmişdirlər. Regionlarda gözdən əlilliyi olan şəxs
və ya kar, sonradan karlaşmış, zəifeşidən
uşaqlar üçün xüsusi təhsilin təşkil
edilməməsi səbəbindən onlar Bakı
şəhərində fəaliyyət göstərən
xüsusi internat məktəblərində təhsilə
cəlb olunaraq orada yaşayırlar. Hal-hazırda ölkə
ərazisində 65482 nəfər sağlamlıq imkanları
məhdud uşaq vardır. Onlardan 9355 nəfəri evdə,
2558 nəfəri uşaq xüsusi məktəblərində,
2725 nəfəri isə xüsusi internat məktəblərində
təhsilə cəlb olunmuşdurlar.[2]
Heydər Əliyev Fondu tərəfindən
sağlamlıq imkanları məhdud, kimsəsiz, valideyn
himayəsindən məhrum olan, cəmiyyətin
diqqətindən kənarda qalan uşaqların təhsilinin
təşkili, onların təhsil aldığı
müəssisələrin maddi-texniki və tədris
bazasının möhkəmləndirilməsi
istiqamətində məqsədyönlü işlər görülmüş,
sağlamlıq imkanları məhdud uşaqlar
üçün internat məktəbləri və xüsusi
məktəblər əsaslı təmir edilmiş və ya
yenidən qurulmuş, həmin müəssisələr
müasir tələblərə cavab verən inventar və
avadanlıqlarla təchiz edilmişdir.
Azərbaycan Respublikasında inklüziv təhsilin
tətbiqi ilə bağlı 2004-cü ildən başlayaraq
təşəbbüslər olmuşdur.
Xüsusi qayğıya ehtiyacı olan (sağlamlıq
imkanları məhdud) uşaqların təhsilinin
təşkili ilə əlaqədar 2005-2009-cu illər
üçün inkişaf proqramı
çərçivəsində inklüziv təhsilin
təşkili ilə bağlı 3 pilot layihənin icrasına
başlanılmışdır. Layihələrin icrası
olaraq 15 ümumi təhsil müəssisəsində, 13
məktəbəqədər təhsil
müəssisəsində 268 nəfər əlilliyi olan
uşaq inklüziv təhsilə cəlb olunmuşdur.
Layihələrin icrası dövründə inklüziv
təhsilin hüquqi tənzimlənməsində
boşluqların mövcudluğu inklüziv təhsilin
Azərbaycan Respublikasında tətbiqində
çətinliklər yaratmışdır.
2015-ci ildə Azərbaycan Respublikasının
Təhsil Nazirliyi ilə BMT-nin Uşaq Fondunun (UNICEF) birgə
əməkdaşlığı
çərçivəsində inklüziv təhsil ilə
bağlı görülmüş işlər və bu
sahədə beynəlxalq təcrübə təhlil
edilmişdir. Nəticə etibarilə əlilliyi olan
şəxslərin təhsilinin təşkili yeni
mərhələyə keçmişdir. Bu
mərhələdə xüsusi təhsil sahəsində
köklü islahatların aparılması, sağlamlıq imkanları məhdud 18
yaşınadək uşaqların təhsilə cəlb
olunması qaydalarının yenilənməsi, onların
ümumi təhsil müəssisəsində inklüziv təhsilə
cəlb edilməsi və inklüziv təhsil sahəsində
yeni yanaşmaların tətbiqi nəzərdə
tutulmuşdur.
2015-2016-cı tədris ilindən sağlamlıq imkanları məhdud 18
yaşınadək uşaqların ümumi təhsil
müəssisəsində digər uşaqlarla birgə
təhsilə cəlb olunması məqsədilə
Azərbaycan Respublikasında “İbtidai təhsil
səviyyəsi üzrə inklüziv təhsilin tətbiqi”
layihəsinin icrasına başlanılmışdır.
İnklüziv təhsil sahəsində yeni yanaşmaların
tətbiqi ilə bağlı tədbirlər dörd
eksperimental məktəbdə uğurla sınaqdan
keçirilir.[3]
Sağlamlıq imkanları məhdud uşaqların
inklüziv təhsilə cəlb olunması qaydalarının,
həmçinin qiymətləndirmə testlərinin
olmaması səbəbindən psixoloji-tibbi-pedaqoji komissiyalar
tərəfindən rəy verilməsi zamanı
çətinliklər yaranır. Hazırda
psixoloji-tibbi-pedaqoji komissiyaların fəaliyyətinin əsas
istiqaməti uşaqların təhsil imkanlarının
olub-olmaması ilə bağlı seçim etməkdir. Lakin
uşaqların təhsil hüquqlarını təmin
etmək üçün psixoloji-tibbi-pedaqoji komissiya
tərəfindən onların təhsil ehtiyacları
müfəssəl qiymətləndirilməli və hər bir
uşaq üçün kompleks yanaşmanı təmin
edən fərdi inkişaf planı hazırlanmalıdır. Bu
səbəbdən də psixoloji-tibbi-pedaqoji komissiyaların
fəaliyyətində dəyişikliklər edilməlidir.
Azərbaycan Respublikası Prezidentinin 2015-ci il 19 yanvar
tarixli 995 nömrəli Sərəncamı ilə təsdiq
edilmiş “Azərbaycan Respublikasında təhsilin
inkişafı üzrə Dövlət Strategiyası”nın
həyata keçirilməsi ilə bağlı
Fəaliyyət Planı”nın 1.4-cü bəndində
sağlamlıq imkanları məhdud şəxslərin
inkişafı və inklüziv təhsili üzrə
dövlət proqramının hazırlanması, təsdiqi
və həyata keçirilməsi nəzərdə
tutulmuşdur.
Sağlamlıq imkanları məhdud uşaqların
digər uşaqlarla birgə təhsilə (inklüziv
təhsilə) cəlb olunması üçün “2018-2024-cü
illərdə Azərbaycan Respublikasında sağlamlıq
imkanları məhdud şəxslər üçün
inklüziv təhsilin inkişafı üzrə Dövlət
Proqramı”nın (bundan sonra – Dövlət Proqramı)
həyata keçirilməsi zəruridir.
2. Dövlət Proqramının
məqsədi
Dövlət Proqramının məqsədi
sağlamlıq imkanları məhdud şəxslərin
təhsil hüququnu təhsilin bütün pillələri
üzrə digər şəxslərlə bərabər
səviyyədə təmin etməkdən və onların
təhsili üçün maneəsiz mühit yaratmaqdan
ibarətdir.
3. Dövlət Proqramının əsas
vəzifələri
3.0. Dövlət Proqramının əsas
vəzifələri aşağıdakılardır:
3.0.1. sağlamlıq imkanları məhdud
şəxslərin təhsilin bütün pillələri
üzrə inklüziv təhsil hüququnu təmin etmək
məqsədi ilə normativ hüquqi aktların
təkmilləşdirilməsi;
3.0.2. təhsil müəssisələrinin və
tədris proqramlarının sağlamlıq imkanları
məhdud şəxslərin ehtiyaclarına
uyğunlaşdırılması üçün
tədbirlərin görülməsi;
3.0.3. sağlamlıq imkanları məhdud
şəxslərin təhsilinin təşkili ilə
bağlı pedaqoji kadrların hazırlanması və ya
əlavə təhsilə cəlb olunması;
3.0.4. inklüziv (inteqrativ) təhsilə cəlb olunan
sağlamlıq imkanları məhdud şəxslər
üzrə məlumat bazasının yaradılması;
3.0.5. sağlamlıq imkanları məhdud
şəxslərin təhsilə cəlb olunması və
sosial inteqrasiyasının vacibliyi barədə aidiyyəti
dövlət qurumları ilə birlikdə təbliğat
və ictimai maarifləndirmə işinin aparılması.
4. Gözlənilən
nəticələr
4.0. Dövlət Proqramının həyata
keçirilməsindən aşağıdakı
nəticələr gözlənilir:
4.0.1. təhsilin bütün pillələri
üzrə təhsil müəssisələrinin infrastrukturunun
sağlamlıq imkanları məhdud şəxslərin
ehtiyaclarına uyğunlaşdırılması təmin
ediləcəkdir;
4.0.2. informasiya texnologiyalarının tətbiqi ilə
sağlamlıq imkanları məhdud şəxslər
üçün informasiya əldə etmək imkanları
genişləndiriləcəkdir;
4.0.3. məktəbəqədər, ümumi və peşə
təhsili üzrə təhsil proqramlarında sağlamlıq
imkanları məhdud şəxsləri təhsildən
istifadə imkanları ilə digər şəxslərlə
bərabər səviyyədə təmin edən
dəyişikliklər ediləcəkdir; [4]
4.0.4. inklüziv (inteqrativ) təhsilə cəlb olunan
sağlamlıq imkanları məhdud şəxslər
üzrə məlumat bazası yaradılacaqdır;
4.0.5. sağlamlıq imkanları məhdud şəxslərin
təhsilə cəlb olunması imkanlarının
qiymətləndirilməsində yeni qaydalar tətbiq
olunacaqdır;
4.0.6. sağlamlıq imkanları məhdud
şəxslərin təhsil hüquqları barədə
əhalinin məlumatlılıq səviyyəsi artacaqdır.
5. Dövlət Proqramının əsas
maliyyələşdirilmə mənbələri
Dövlət Proqramının həyata
keçirilməsi ilə bağlı tələb olunan
xərclər Azərbaycan Respublikasının dövlət
büdcəsində Azərbaycan Respublikasının Təhsil
Nazirliyi və aidiyyəti dövlət qurumları
üçün nəzərdə tutulmuş vəsaitlər,
habelə digər qanuni mənbələr hesabına
maliyyələşdirilir.
6. Dövlət Proqramının
həyata keçirilməsi üzrə
TƏDBİRLƏR PLANI
Sıra ¹-si |
Tədbirlər |
İcra
müddəti |
İcraçılar |
6.1 |
Normativ hüquqi bazanın
təkmilləşdirilməsi |
|
|
6.1.1. |
Sağlamlıq imkanları məhdud
şəxslərin təhsilə cəlb olunması
üçün inkişaf xüsusiyyətlərinin
qiymətləndirilməsi meyarlarının, vasitələrin
və metodların hazırlanması |
2018 |
Təhsil Nazirliyi, Səhiyyə Nazirliyi, Əmək
və Əhalinin Sosial Müdafiəsi Nazirliyi |
6.1.2. |
Təhsil
müəssisələrində inklüziv təhsilin
tətbiqi məqsədi ilə “Sağlamlıq imkanları
məhdud şəxslərin təhsili (xüsusi təhsil)
haqqında” Azərbaycan Respublikasının Qanununda,
təhsil müəssisələrinin nümunəvi
nizamnamələrində, ştatlarında
dəyişikliklər edilməsi ilə bağlı
təkliflər hazırlanması |
2018-2019 |
Təhsil Nazirliyi |
6.1.3. |
Psixoloji-tibbi-pedaqoji komissiyanın yeni
əsasnaməsinin hazırlanması |
2018 |
Təhsil Nazirliyi |
6.2. |
İnklüziv təhsilin məzmunu və təlim
texnologiyalarının tətbiqi |
|
|
6.2.1. |
Bütün təhsil pillələri
və əlavə təhsil üzrə standartlarda müvafiq
dəyişikliklər edilməsi |
mütəmadi |
Təhsil Nazirliyi |
6.3. |
İnklüziv təhsilin təşkili ilə
bağlı maddi-texniki bazanın
möhkəmləndirilməsi |
|
|
6.3.1. |
Sağlamlıq imkanları məhdud
şəxslər üçün təhsil
müəssisələrində onların maneəsiz
hərəkətini təmin etmək üçün
pandusların, xüsusi liftlərin
quraşdırılması, təhsil
müəssisələrinin məlumatın vizual, səs
və daktil formada alınmasını təmin edən
vasitələrlə, nəqliyyat vasitələri,
reabilitasiya avadanlıqları ilə və digər
yardımçı vəsait və texnologiyalarla, didaktik
materiallarla təchiz edilməsi |
2018-2024 |
|
6.3.2. |
Dövlət büdcəsində
nəzərdə tutulmuş vəsait dairəsində
sağlamlıq imkanları məhdud şəxslərə
uyğunlaşdırılmış öyrədici
materialların, valideynlər və müəllimlər
üçün metodiki vəsaitlərin hazırlanması
və nəşr edilməsi |
mütəmadi |
Təhsil Nazirliyi |
6.3.3. |
İnklüziv təhsildə
beynəlxalq təcrübədə istifadə olunan
öyrədici elektron proqramların tətbiq edilməsi |
mütəmadi |
Təhsil Nazirliyi |
6.4. |
İnklüziv təhsilin təşkil edilməsi
ilə bağlı kadr hazırlığı |
|
|
6.4.1. |
Pedaqoji kadrların hazırlanması
və əlavə təhsili üzrə tədris
proqramlarına xüsusi təhsil üzrə yeni
modulların daxil edilməsi |
2018-2019 |
Təhsil Nazirliyi |
6.5. |
Təşkilati tədbirlər |
|
|
6.5.1. |
Təhsil
müəssisələrində təlim prosesinin inklüziv
təhsilin tələblərinə uyğun olaraq
qurulması |
mütəmadi |
Təhsil Nazirliyi |
6.5.2. |
Sağlamlıq imkanları məhdud
şəxslərin peşə və əmək
vərdişlərinə yiyələnməsi
üçün müxtəlif peşələr
üzrə xüsusi məktəblərdə,
inteqrasiyalı və xüsusi internat
məktəblərində, peşə təhsili
müəssisələrində tədris
emalatxanalarının yaradılması |
2020-2024 |
Təhsil Nazirliyi |
6.5.3. |
Ümumi təhsili həyata
keçirən təhsil müəssisələrində
ümumtəhsil fənləri üzrə
təhsilalanların biliyinin yekun qiymətləndirilməsi
(attestasiyası) məqsədi ilə keçirilən
buraxılış və monitorinq imtahanlarında, ali və
orta ixtisas təhsili müəssisələrinə
tələbə qəbulu imtahanlarında sağlamlıq
imkanları məhdud şəxslərin
iştirakının təmin edilməsi üçün
zəruri tədbirlərin görülməsi |
2018-2023 |
Dövlət İmtahan Mərkəzi, Təhsil
Nazirliyi |
6.6. |
Monitorinqin aparılması ilə bağlı
tədbirlər |
|
|
6.6.1. |
Təhsil
müəssisələrində inklüziv təhsilin
keyfiyyət meyarlarının və monitorinq mexanizminin
hazırlanması və tətbiq edilməsi |
2018 |
Təhsil Nazirliyi |
6.6.2. |
İnklüziv təhsilə cəlb
olunmuş sağlamlıq imkanları məhdud
şəxslər üzrə məlumat bazasının
yaradılması |
2018-2020 |
Təhsil Nazirliyi |
6.7. |
Maarifləndirmə |
|
|
6.7.1. |
Sağlamlıq imkanları məhdud
şəxslərin təhsilə cəlb olunması ilə
bağlı əhali arasında məlumatlandırma
işinin təşkil edilməsi |
2018-2021 |
Təhsil Nazirliyi |
6.7.2. |
Sağlamlıq imkanları məhdud
şəxslərin təhsilə cəlb olunması və
sosial inteqrasiyası ilə bağlı sosial
çarxların hazırlanması, kütləvi informasiya
vasitələrində nümayişinin təşkil edilməsi |
2018-2021 |
Təhsil Nazirliyi |
İSTİFADƏ OLUNMUŞ
MƏNBƏ SƏNƏDLƏRİNİN SİYAHISI
1.
16 may 2019-cu il tarixli 1178 nömrəli Azərbaycan Respublikası
Prezidentinin Sərəncamı (“Xalq” qəzeti, 18 may 2019-cu il, ¹ 108,
Azərbaycan Respublikasının Qanunvericilik Toplusu, 2019-cu il, ¹
5, maddə 899)
SƏRƏNCAMA EDİLMİŞ
DƏYİŞİKLİK VƏ ƏLAVƏLƏRİN
SİYAHISI
[1] 14 avqust 2020-ci il tarixli 2212
nömrəli
Azərbaycan Respublikası Prezidentinin Sərəncamı (“Xalq” qəzeti, 15 avqust 2020-ci il, ¹ 160, Azərbaycan
Respublikasının Qanunvericilik Toplusu, 2020-ci il, ¹ 8, maddə
1065) ilə “2018–2024-cü illərdə
Azərbaycan Respublikasında sağlamlıq imkanları
məhdud şəxslər üçün inklüziv
təhsilin inkişafı üzrə Dövlət Proqramı”nın
1-ci hissəsində beşinci abzasın ikinci
cümləsində “Əlilliyin
və uşaqların sağlamlıq imkanları
məhdudluğunun qarşısının alınması,
əlillərin və sağlamlıq imkanları məhdud
uşaqların reabilitasiyası və sosial müdafiəsi
haqqında” sözləri “Əlilliyi
olan şəxslərin hüquqları haqqında”
sözləri ilə əvəz edilmişdir.
[2] 14 avqust 2020-ci il tarixli 2212
nömrəli
Azərbaycan Respublikası Prezidentinin Sərəncamı (“Xalq” qəzeti, 15 avqust 2020-ci il, ¹ 160, Azərbaycan
Respublikasının Qanunvericilik Toplusu, 2020-ci il, ¹ 8, maddə
1065) ilə “2018–2024-cü illərdə
Azərbaycan Respublikasında sağlamlıq imkanları
məhdud şəxslər üçün inklüziv
təhsilin inkişafı üzrə Dövlət Proqramı”nın
1-ci hissəsində səkkizinci abzasın dördüncü
cümləsində “əlil”
sözü “əlilliyi olan
şəxs” sözləri ilə əvəz edilmişdir.
[3] 14 avqust 2020-ci il tarixli 2212
nömrəli
Azərbaycan Respublikası Prezidentinin Sərəncamı (“Xalq” qəzeti, 15 avqust 2020-ci il, ¹ 160, Azərbaycan
Respublikasının Qanunvericilik Toplusu, 2020-ci il, ¹ 8, maddə
1065) ilə “2018–2024-cü illərdə
Azərbaycan Respublikasında sağlamlıq imkanları
məhdud şəxslər üçün inklüziv
təhsilin inkişafı üzrə Dövlət Proqramı”nın
1-ci hissəsində on ikinci və on üçüncü
abzaslarda “əlilliyi olan
uşaqların” sözləri “sağlamlıq imkanları məhdud 18 yaşınadək
uşaqların” sözləri ilə əvəz edilmişdir.
[4] 16 may 2019-cu il tarixli 1178 nömrəli Azərbaycan
Respublikası Prezidentinin Sərəncamı (“Xalq” qəzeti, 18 may 2019-cu il, ¹ 108, Azərbaycan
Respublikasının Qanunvericilik Toplusu, 2019-cu il, ¹ 5, maddə
899) ilə “2018–2024-cü illərdə Azərbaycan
Respublikasında sağlamlıq imkanları məhdud
şəxslər üçün inklüziv təhsilin
inkişafı üzrə Dövlət Proqramı”nın
4.0.3-cü və 6.5.2-ci yarımbəndlərində “ilk peşə-ixtisas”
sözləri “peşə”
sözü ilə əvəz edilmi.dir.